Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
|
Ulica |
ul. Królewska 27
|
Nr domu |
27
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-060
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
+ 48 22 245 57 31
|
Fax |
+48 668 651 502
|
Internet |
www.mac.gov.pl
|
Regon |
14588148800000
|
E-mail |
marcin.milczarek@mac.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa centralna
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
100
|
Wadium |
1. W przedmiotowym postępowaniu, przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 200,00 zł (słownie: siedem tysięcy dwieście złotych, 00/100).
2. Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy w:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji:
Nr rachunku: 06 1010 1010 0034 7613 9120 0000
z adnotacją: Wykonanie portalu zbiórek publicznych.
4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. Potwierdzenie lub kserokopię potwierdzenia wpłaty wadium należy dołączyć do oferty.
5. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniu lub gwarancji, oryginał dokumentu (poręczenia lub gwarancji) należy złożyć w kasie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, ul. Królewska 27. Kopię dokumentu (poręczenia lub gwarancji) zdeponowanego w kasie, poświadczonego za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę należy dołączyć do oferty.
5.1. W przypadku wnoszenia wadium w postaci poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, Wykonawca winien przedłożyć dokument poręczenia wystawiony przez poręczyciela, zawierający informację o udzieleniu poręczenia stanowiącego wadium na rzecz Zamawiającego do przetargu na wykonanie portalu zbiórek publicznych, nr sprawy: 90/MAC/PN/13, ważnego przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie poręczyciela do:
- nieodwołalnej,
- bezwarunkowej,
- płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
5.2. W przypadku wniesienia wadium w gwarancjach bankowych Wykonawca winien przedłożyć pisemną gwarancję udzieloną przez bank, zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe, obowiązującą przez okres związania ofertą określony w SIWZ, zawierającą informację, że udzielona gwarancja stanowi wadium na rzecz Zamawiającego do przetargu na wykonanie portalu zbiórek publicznych, nr sprawy: 90/MAC/PN/13, ważnego przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do:
- nieodwołalnej,
- bezwarunkowej,
- płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
5.3. W przypadku wniesienia wadium w gwarancjach ubezpieczeniowych Wykonawca winien przedłożyć pisemną gwarancję udzieloną przez firmę ubezpieczeniową, obowiązującą przez okres związania ofertą określony w SIWZ, zawierającą informację, że udzielona gwarancja stanowi wadium na rzecz Zamawiającego do przetargu na wykonanie portalu zbiórek publicznych, nr sprawy: 90/MAC/PN/13, ważnego przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do:
- nieodwołalnej,
- bezwarunkowej,
- płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
5.4. W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa, w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), Wykonawca winien przedłożyć dokument poręczenia wystawiony przez poręczyciela, zawierający informację o udzieleniu poręczenia stanowiącego wadium na rzecz Zamawiającego do przetargu na wykonanie portalu zbiórek publicznych, nr sprawy: 90/MAC/PN/13, ważnego przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie poręczyciela do:
- nieodwołalnej,
- bezwarunkowej,
- płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
6. Zwrot albo zatrzymanie wadium następować będzie zgodnie z treścią art. 46 ustawy.
7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniu lub gwarancji, Wykonawca winien przedłożyć zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy, tj. zatrzymania wadium przez Zamawiającego wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie zamieszcza opisu sposobu dokonania oceny jego spełniania.
|
Wiedza |
W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usług polegających na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu systemu, z których każda spełnia łącznie poniższe warunki:
1. wykorzystuje SSO (z ang. Single Sign-On) innego systemu;
2. zapewnia obsługę co najmniej 3 000 jednoczesnych sesji WWW;
3. zapewnia obsługę co najmniej 3 000 odsłon na sekundę;
4. jest zbudowana w oparciu o architektoniczny wzorzec MVC (z ang. Model-View-Controler).
Wykonane usługi, o których mowa w zdaniu poprzednim, mogą być częścią większego systemu, ale wartość:
- jednej z nich musi wynosić co najmniej 200 000 zł brutto;
- jednej z nich musi wynosić co najmniej 150 000 zł brutto;
- jednej z nich musi wynosić co najmniej 100 000 zł brutto.
|
Potencjał |
W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - Zamawiający nie zamieszcza opisu sposobu dokonania oceny jego spełniania.
|
Zdolne |
W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które spełniają następujące wymagania:
1. Kierownik projektu - co najmniej 1 osoba, która:
a) posiada kwalifikacje potwierdzone jednym ze wskazanych certyfikatów: PRINCE2 Foundation lub IPMA min. level D lub Project Management Professional (PMP) lub równoważnych oraz
b) w terminie 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniąc funkcję kierownika projektu zrealizowała co najmniej 1 projekt o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto oraz dwa projekty o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każdy.
2. Analityk biznesowy - co najmniej 1 osoba, która:
a) posiada co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zakresie modelowania i optymalizowania procesów biznesowych z wykorzystaniem BPMN 2.0 (z ang. Business Process Modeling and Notation) oraz
b) w terminie 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję analityka biznesowego (w tym modelowała i optymalizowała procesy biznesowe) w co najmniej trzech projektach.
3. Analityk systemowy - co najmniej 1 osoba, która:
a) posiada co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zakresie: zbierania i specyfikacji wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych, identyfikowania założeń i ograniczeń systemowych z zastosowaniem języka UML 2.1.x oraz
b) posiada co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zakresie opracowywania: modelu danych (zakresu gromadzonych i przetwarzanych danych) wraz z modelem przepływu danych, modelu funkcjonalnego całego systemu, składającego się z modelu otoczenia oraz modelu zachowania;
4. Architekt (Ekspert ds. architektury systemów informatycznych) - co najmniej 1 osoba, która:
a) posiada co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zakresie projektowania (tworzenia) architektury systemów informatycznych oraz
b) posiada co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zakresie posługiwania się językiem UML oraz
c) posiada doświadczenie w zaprojektowaniu architektury IT systemu w co najmniej 3 projektach obejmujących swym zakresem budowę architektury systemów informatycznych.
5. Programista (Ekspert ds. wytwarzania oprogramowania) - co najmniej 1 osoba, która:
a) posiada doświadczenie w kierowaniu co najmniej 5-osobowym zespołem programistów, potrafi zarządzać realizacją zadań programistycznych (planowanie pracy, monitorowanie postępów, rozliczanie wyników pracy) oraz
b) posiada co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zakresie wytwarzania oprogramowania w języku Java, w modelu MVC (z ang. Model-View-Controler);
c) w terminie 3 lat przed upływem terminu składania ofert posiada doświadczenie w przygotowywaniu i przeprowadzaniu Planu Testów i Scenariuszy Testowych dla systemów informatycznych oraz
d) posiada co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zakresie testowania (zarówno testami automatycznymi, jak i manualnymi) systemów informatycznych oraz
e) posiada co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zakresie wykorzystania narzędzi (w szczególności informatycznych) wspierających proces testowania aplikacji/systemów teleinformatycznych.
6. Grafik/specjalista ds. użyteczności - co najmniej 1 osoba, która:
a) w terminie 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję grafika w co najmniej trzech zakończonych sukcesem projektach (tj. odebranych bez zastrzeżeń) polegających w szczególności na projektowaniu interfejsów użytkownika serwisów internetowych,
b) w terminie 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję projektanta ergonomii serwisów internetowych w co najmniej trzech projektach zakończonych sukcesem (tj. odebranych bez zastrzeżeń).
Zamawiający wyjaśnia, iż z wyjątkiem funkcji kierownika projektu, dopuszcza łączenie funkcji wskazanych powyżej przez jedną osobę. Oznacza to, że jedna osoba może występować w więcej niż w jednej funkcji, natomiast kierownik projektu może pełnić tylko i wyłącznie funkcję kierownika projektu, nie może pełnić żadnej dodatkowej funkcji spośród wszystkich wymienionych powyżej.
Ponadto, zamawiający wymaga by każda z osób wykazanych przez Wykonawców na potwierdzenie spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu posiadała:
1. płynną znajomość języka polskiego z zastrzeżeniem, że dopuszcza się udział osób nieposiadających płynnej znajomości języka polskiego o ile Wykonawca zapewni na swój koszt udział tłumacza, który na bieżąco będzie tłumaczył wypowiedzi oraz dokumenty na język polski;
2. znajomość języka angielskiego, pozwalającą na zapoznawanie się z dokumentacją techniczną i funkcjonalną.
|
Sytuacja |
W zakresie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie zamieszcza opisu sposobu dokonania oceny jego spełniania.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, to Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt od 2.1 - do 2.7 rozdziału VII SIWZ. W przypadku wykazywania przez wykonawcę spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca zobowiązany jest do zastosowania postanowienia § 3 ust. 3 Rozporządzenia.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Dopuszcza się następujące zmiany Umowy nie powodujące zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 9 ust. 1 Umowy:
1) w zakresie terminu lub zakresu realizacji Przedmiotu Umowy, określonego w § 2 i 3 Umowy w przypadku:
a) gdy niezbędna jest zmiana sposobu lub terminu wykonania Umowy, z powodu okoliczności za które wyłączna odpowiedzialność jest po stronie Zamawiającego, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy,
b) gdy w wyniku przeprowadzonego audytu, o którym mowa w § 15 Umowy, audytor zaleci przeprowadzenie zmiany sposobu realizacji Umowy, a zmiana ta wymaga zmiany Umowy,
c) gdy konieczne są zmiany w związku z zaakceptowaniem przez Zamawiającego Dokumentacji projektowej,
d) braku możliwości wywiązania się przez Zamawiającego z zobowiązań określonych w Umowie;
e) konieczności dostosowania przedmiotu Umowy do brzmienia ustawy o zasadach prowadzenia zbiórek publicznych (obecnie: druk sejmowy nr 1726) lub rozporządzeń wykonawczych.
2) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 9 ust. 1 Umowy lub zasad płatności tego wynagrodzenia:
a) w przypadku zmiany zakresu Przedmiotu Umowy,
b) w przypadku, gdy nastąpiła zmiana wartości usług świadczonych przez Wykonawcę, w ramach Umowy, a zmiana Umowy jest korzystna dla Zamawiającego
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
Liczba miesięcy dodatkowej gwarancji dla oprogramowania aplikacyjnego
|
Kryt 2p |
10
|
Kryt 3 |
Bardziej rygorystyczne niż wymagane w OPZ obligatoryjne SLA dla oprogramowania aplikacyjnego
|
Kryt 3p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
mac.bip.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa
Wydział do Spraw Zamówień Publicznych, pokój nr 10
|
Data składania wniosków |
19/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
13:30
|
Miejsce |
Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa
Wydział do Spraw Zamówień Publicznych, pokój nr 10
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Etap I w terminie do 30 dni od dnia podpisania Umowy;
2) Etap II w terminie do 100 dni od dnia podpisania Umowy;
3) zapewnienie Modyfikacji wytworzonego Oprogramowania aplikacyjnego Systemu dziedzinowego na podstawie Zleceń, w wymiarze do 500 roboczogodzin, możliwych do wykorzystania w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru Etapu II.
2. Jeżeli w przedmiotowym postępowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać (przed podpisaniem umowy) dostarczenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
3. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy, albo 10 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób, z zastrzeżeniem postanowień art. 94 ust. 2 pkt 1 lit. a oraz pkt 3 lit. a ustawy.
4. Przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy
|
Czy unieważnienie |
Nie
|