Wykonanie portalu zbiórek publicznych

Data publikacji 2013-11-04
Data zakończenia 2013-11-19 13:30:00
Instytucja Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania,
  • Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika

Szczegóły

Numer ogłoszenia 231607 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005, 722100000, 722110007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie portalu zbiórek publicznych w dwóch etapach:
1) Etap I obejmuje: opracowanie i dostarczenie dokumentacji projektowej;
2) Etap II obejmuje:
a) wytworzenie Oprogramowania aplikacyjnego Systemu dziedzinowego wraz z dostawą, instalacją, konfiguracją i wdrożeniem w Środowisku testowym wraz z testami wewnętrznymi Wykonawcy oraz testami integracyjnymi z Komponentem ePUAP, a także uzupełnieniem dokumentacji i dostarczeniem jej przez Wykonawcę;
b) przeniesienie autorskich praw majątkowych do wytworzonego w ramach zamówienia Oprogramowania aplikacyjnego;
c) instalację, konfigurację i wdrożenie rozbudowanego Oprogramowania aplikacyjnego w Środowisku produkcyjnym wraz z testami wewnętrznymi Wykonawcy oraz testami integracyjnymi z Komponentem ePUAP, a także uzupełnieniem Dokumentacji projektowej i powykonawczej oraz dostarczeniem jej przez Wykonawcę;
d) szkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi Systemu dziedzinowego.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia określony został we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem:
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72210000-0 - Usługi programowania pakietów oprogramowania
72211000-7 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
Ulica ul. Królewska 27
Nr domu 27
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-060
Województwo mazowieckie
Tel + 48 22 245 57 31
Fax +48 668 651 502
Internet www.mac.gov.pl
Regon 14588148800000
E-mail marcin.milczarek@mac.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 100
Wadium 1. W przedmiotowym postępowaniu, przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 200,00 zł (słownie: siedem tysięcy dwieście złotych, 00/100). 2. Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji: Nr rachunku: 06 1010 1010 0034 7613 9120 0000 z adnotacją: Wykonanie portalu zbiórek publicznych. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. Potwierdzenie lub kserokopię potwierdzenia wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniu lub gwarancji, oryginał dokumentu (poręczenia lub gwarancji) należy złożyć w kasie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, ul. Królewska 27. Kopię dokumentu (poręczenia lub gwarancji) zdeponowanego w kasie, poświadczonego za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę należy dołączyć do oferty. 5.1. W przypadku wnoszenia wadium w postaci poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, Wykonawca winien przedłożyć dokument poręczenia wystawiony przez poręczyciela, zawierający informację o udzieleniu poręczenia stanowiącego wadium na rzecz Zamawiającego do przetargu na wykonanie portalu zbiórek publicznych, nr sprawy: 90/MAC/PN/13, ważnego przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie poręczyciela do: - nieodwołalnej, - bezwarunkowej, - płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5.2. W przypadku wniesienia wadium w gwarancjach bankowych Wykonawca winien przedłożyć pisemną gwarancję udzieloną przez bank, zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe, obowiązującą przez okres związania ofertą określony w SIWZ, zawierającą informację, że udzielona gwarancja stanowi wadium na rzecz Zamawiającego do przetargu na wykonanie portalu zbiórek publicznych, nr sprawy: 90/MAC/PN/13, ważnego przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do: - nieodwołalnej, - bezwarunkowej, - płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5.3. W przypadku wniesienia wadium w gwarancjach ubezpieczeniowych Wykonawca winien przedłożyć pisemną gwarancję udzieloną przez firmę ubezpieczeniową, obowiązującą przez okres związania ofertą określony w SIWZ, zawierającą informację, że udzielona gwarancja stanowi wadium na rzecz Zamawiającego do przetargu na wykonanie portalu zbiórek publicznych, nr sprawy: 90/MAC/PN/13, ważnego przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do: - nieodwołalnej, - bezwarunkowej, - płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5.4. W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa, w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), Wykonawca winien przedłożyć dokument poręczenia wystawiony przez poręczyciela, zawierający informację o udzieleniu poręczenia stanowiącego wadium na rzecz Zamawiającego do przetargu na wykonanie portalu zbiórek publicznych, nr sprawy: 90/MAC/PN/13, ważnego przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie poręczyciela do: - nieodwołalnej, - bezwarunkowej, - płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6. Zwrot albo zatrzymanie wadium następować będzie zgodnie z treścią art. 46 ustawy. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniu lub gwarancji, Wykonawca winien przedłożyć zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy, tj. zatrzymania wadium przez Zamawiającego wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Zaliczka Nie
Uprawnienie W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie zamieszcza opisu sposobu dokonania oceny jego spełniania.
Wiedza W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usług polegających na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu systemu, z których każda spełnia łącznie poniższe warunki: 1. wykorzystuje SSO (z ang. Single Sign-On) innego systemu; 2. zapewnia obsługę co najmniej 3 000 jednoczesnych sesji WWW; 3. zapewnia obsługę co najmniej 3 000 odsłon na sekundę; 4. jest zbudowana w oparciu o architektoniczny wzorzec MVC (z ang. Model-View-Controler). Wykonane usługi, o których mowa w zdaniu poprzednim, mogą być częścią większego systemu, ale wartość: - jednej z nich musi wynosić co najmniej 200 000 zł brutto; - jednej z nich musi wynosić co najmniej 150 000 zł brutto; - jednej z nich musi wynosić co najmniej 100 000 zł brutto.
Potencjał W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - Zamawiający nie zamieszcza opisu sposobu dokonania oceny jego spełniania.
Zdolne W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które spełniają następujące wymagania: 1. Kierownik projektu - co najmniej 1 osoba, która: a) posiada kwalifikacje potwierdzone jednym ze wskazanych certyfikatów: PRINCE2 Foundation lub IPMA min. level D lub Project Management Professional (PMP) lub równoważnych oraz b) w terminie 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniąc funkcję kierownika projektu zrealizowała co najmniej 1 projekt o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto oraz dwa projekty o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każdy. 2. Analityk biznesowy - co najmniej 1 osoba, która: a) posiada co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zakresie modelowania i optymalizowania procesów biznesowych z wykorzystaniem BPMN 2.0 (z ang. Business Process Modeling and Notation) oraz b) w terminie 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję analityka biznesowego (w tym modelowała i optymalizowała procesy biznesowe) w co najmniej trzech projektach. 3. Analityk systemowy - co najmniej 1 osoba, która: a) posiada co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zakresie: zbierania i specyfikacji wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych, identyfikowania założeń i ograniczeń systemowych z zastosowaniem języka UML 2.1.x oraz b) posiada co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zakresie opracowywania: modelu danych (zakresu gromadzonych i przetwarzanych danych) wraz z modelem przepływu danych, modelu funkcjonalnego całego systemu, składającego się z modelu otoczenia oraz modelu zachowania; 4. Architekt (Ekspert ds. architektury systemów informatycznych) - co najmniej 1 osoba, która: a) posiada co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zakresie projektowania (tworzenia) architektury systemów informatycznych oraz b) posiada co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zakresie posługiwania się językiem UML oraz c) posiada doświadczenie w zaprojektowaniu architektury IT systemu w co najmniej 3 projektach obejmujących swym zakresem budowę architektury systemów informatycznych. 5. Programista (Ekspert ds. wytwarzania oprogramowania) - co najmniej 1 osoba, która: a) posiada doświadczenie w kierowaniu co najmniej 5-osobowym zespołem programistów, potrafi zarządzać realizacją zadań programistycznych (planowanie pracy, monitorowanie postępów, rozliczanie wyników pracy) oraz b) posiada co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zakresie wytwarzania oprogramowania w języku Java, w modelu MVC (z ang. Model-View-Controler); c) w terminie 3 lat przed upływem terminu składania ofert posiada doświadczenie w przygotowywaniu i przeprowadzaniu Planu Testów i Scenariuszy Testowych dla systemów informatycznych oraz d) posiada co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zakresie testowania (zarówno testami automatycznymi, jak i manualnymi) systemów informatycznych oraz e) posiada co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zakresie wykorzystania narzędzi (w szczególności informatycznych) wspierających proces testowania aplikacji/systemów teleinformatycznych. 6. Grafik/specjalista ds. użyteczności - co najmniej 1 osoba, która: a) w terminie 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję grafika w co najmniej trzech zakończonych sukcesem projektach (tj. odebranych bez zastrzeżeń) polegających w szczególności na projektowaniu interfejsów użytkownika serwisów internetowych, b) w terminie 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję projektanta ergonomii serwisów internetowych w co najmniej trzech projektach zakończonych sukcesem (tj. odebranych bez zastrzeżeń). Zamawiający wyjaśnia, iż z wyjątkiem funkcji kierownika projektu, dopuszcza łączenie funkcji wskazanych powyżej przez jedną osobę. Oznacza to, że jedna osoba może występować w więcej niż w jednej funkcji, natomiast kierownik projektu może pełnić tylko i wyłącznie funkcję kierownika projektu, nie może pełnić żadnej dodatkowej funkcji spośród wszystkich wymienionych powyżej. Ponadto, zamawiający wymaga by każda z osób wykazanych przez Wykonawców na potwierdzenie spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu posiadała: 1. płynną znajomość języka polskiego z zastrzeżeniem, że dopuszcza się udział osób nieposiadających płynnej znajomości języka polskiego o ile Wykonawca zapewni na swój koszt udział tłumacza, który na bieżąco będzie tłumaczył wypowiedzi oraz dokumenty na język polski; 2. znajomość języka angielskiego, pozwalającą na zapoznawanie się z dokumentacją techniczną i funkcjonalną.
Sytuacja W zakresie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie zamieszcza opisu sposobu dokonania oceny jego spełniania.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, to Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt od 2.1 - do 2.7 rozdziału VII SIWZ. W przypadku wykazywania przez wykonawcę spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca zobowiązany jest do zastosowania postanowienia § 3 ust. 3 Rozporządzenia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się następujące zmiany Umowy nie powodujące zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 9 ust. 1 Umowy: 1) w zakresie terminu lub zakresu realizacji Przedmiotu Umowy, określonego w § 2 i 3 Umowy w przypadku: a) gdy niezbędna jest zmiana sposobu lub terminu wykonania Umowy, z powodu okoliczności za które wyłączna odpowiedzialność jest po stronie Zamawiającego, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, b) gdy w wyniku przeprowadzonego audytu, o którym mowa w § 15 Umowy, audytor zaleci przeprowadzenie zmiany sposobu realizacji Umowy, a zmiana ta wymaga zmiany Umowy, c) gdy konieczne są zmiany w związku z zaakceptowaniem przez Zamawiającego Dokumentacji projektowej, d) braku możliwości wywiązania się przez Zamawiającego z zobowiązań określonych w Umowie; e) konieczności dostosowania przedmiotu Umowy do brzmienia ustawy o zasadach prowadzenia zbiórek publicznych (obecnie: druk sejmowy nr 1726) lub rozporządzeń wykonawczych. 2) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 9 ust. 1 Umowy lub zasad płatności tego wynagrodzenia: a) w przypadku zmiany zakresu Przedmiotu Umowy, b) w przypadku, gdy nastąpiła zmiana wartości usług świadczonych przez Wykonawcę, w ramach Umowy, a zmiana Umowy jest korzystna dla Zamawiającego
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Liczba miesięcy dodatkowej gwarancji dla oprogramowania aplikacyjnego
Kryt 2p 10
Kryt 3 Bardziej rygorystyczne niż wymagane w OPZ obligatoryjne SLA dla oprogramowania aplikacyjnego
Kryt 3p 10
Adres strony internetowej siwz mac.bip.gov.pl
Adres uzyskania siwz Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa Wydział do Spraw Zamówień Publicznych, pokój nr 10
Data składania wniosków 19/11/2013
Godzina składania wniosków 13:30
Miejsce Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa Wydział do Spraw Zamówień Publicznych, pokój nr 10
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Etap I w terminie do 30 dni od dnia podpisania Umowy; 2) Etap II w terminie do 100 dni od dnia podpisania Umowy; 3) zapewnienie Modyfikacji wytworzonego Oprogramowania aplikacyjnego Systemu dziedzinowego na podstawie Zleceń, w wymiarze do 500 roboczogodzin, możliwych do wykorzystania w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru Etapu II. 2. Jeżeli w przedmiotowym postępowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać (przed podpisaniem umowy) dostarczenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy, albo 10 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób, z zastrzeżeniem postanowień art. 94 ust. 2 pkt 1 lit. a oraz pkt 3 lit. a ustawy. 4. Przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)