Zakup i dostawy produktów mleczarskich w 2014 r. na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu

Data publikacji 2013-11-04
Data zakończenia 2013-11-13 09:30:00
Instytucja 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
Miejscowość Elbląg
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 447784 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawy produktów mleczarskich w 2014 r. na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mleczarskich w 2014 r. na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu w zakresie 27 pozycji asortymentowychPrzedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mleczarskich w 2014 r. na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu w zakresie 27 pozycji asortymentowychPrzedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mleczarskich w 2014 r. na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu w zakresie 27 pozycji asortymentowychPrzedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mleczarskich w 2014 r. na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu w zakresie 27 pozycji asortymentowych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
Ulica ul. Łęczycka 6
Nr domu 6
Miejscowość Elbląg
Kod Pocztowy 82-300
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 55 230 25 72
Fax 55 230 33 04
Internet www.21wog.wp.mil.pl
Regon 28138539600000
E-mail e.bammes@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Rodzaj zam inny 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: części zamówienia nr 1: 1 000,00 PLN; części zamówienia nr 2: 800,00 PLN; części zamówienia nr 3: 700,00 PLN; części zamówienia nr 4: 500,00 PLN
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca został wpisany do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej (na podst. art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, Dz. U. 2010 nr 136, poz. 914 z późn. zm.)
Wiedza Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Potencjał Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu wykazania, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, tj. Wykonawca posiada wdrożony system HACCP lub wdrożone zasady dobrej praktyki produkcyjnej (GMP - dokumenty GMP dotyczą producentów na etapie produkcji pierwotnej) - zgodnie z art. 73 ust. 1 pkt. 1 litera c) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz został wpisany do rejestru zakładów podlegającej urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej Wykonawca składa: a) dokument poświadczający wprowadzenie systemu HACCP wydany przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju; lub dokument np.: zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP. Przedłożony dokument winien potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP - podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
Inne dokumenty Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania przed notariuszem. Dokument o którym mowa w zdaniu poprzedzającym powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień umowy w przypadku gdy: 1) Wykonawca zagwarantuje zmianę ilości i częstotliwości dostaw w stosunku do wcześniej złożonych zamówień w przypadkach, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, (w szczególności zmiany stanów osobowych, restrukturyzacji Sił Zbrojnych, zmiany obowiązujących aktów prawnych w zakresie uprawnień do wyżywienia żołnierzy). Wartością końcową umowy będzie wówczas wartość faktycznie zrealizowanych dostaw, z zastrzeżeniem, że wartość umowy nie przekroczy całkowitej wartości (ceny) przedmiotu umowy. 2) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany w ilości środków spożywczych dostarczanych do wskazanego miejsca odbioru (zmniejszenie lub zwiększenie) lub oraz zmianę danego środka spożywczego dla wskazanego miejsca odbioru na inny, który nie był przewidziany dla tego miejsca, lecz jest objęty umową, z zastrzeżeniem, że cena całej umowy, wynikająca z jej postanowień nie może ulec zwiększeniu. O zmianie tej Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem podając zakres zmian, a Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia powyższego do realizacji. Jeżeli wystąpi znaczna liczba zmian - co najmniej 1 raz na kwartał - nie później niż do 10 każdego następnego miesiąca po upływie kwartału, Zamawiający dokona analizy realizacji umowy w związku ze zmianami i opracuje w tym zakresie aneks do umowy. 3) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w szczególności zmiany stawki podatku VAT. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości i wartości środków spożywczych określonych w formularzu ofertowym do umowy w przypadku przyznania Zamawiającemu w 2014 r. mniejszej niż zaplanowano ilości środków finansowych.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.21wog.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Łęczycka 6, 82-300 Elbląg
Data składania wniosków 13/11/2013
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Łęczycka 6, 82-300 Elbląg, kancelaria nr 206, budynek nr 2
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)