Projekt informatyzacji miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

Data publikacji 2013-11-05
Data zakończenia 2013-11-13 10:00:00
Instytucja Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi rozbudowy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 450778 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722620009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Definicje terminów, nazw i skrótów użytych w treści SIWZ:
- mpzp - miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego,
- Wydział PP - Wydział Planowania Przestrzennego,
- Wydział GE - Wydział Geodezji i Kartografii,
- Wydział AB - Wydział Architektury i Budownictwa,
- Wydział ZA - Wydział Zamówień Publicznych,
- SIP - Samodzielny Referat Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej,
- ISDP - Internetowy Serwer Danych Przestrzennych,
- TurboEWID - system informatyczny w którym prowadzona jest ewidencja gruntów i budynków w Urzędzie Miejskim w Gliwicach,
- MSIP - Miejski System Informacji Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Gliwicach,
- SOD - System Obiegu Dokumentów Urzędu Miejskiego w Gliwicach,
- GIS - System Informacji Geograficznej,
- UM Gliwice - Urząd Miejski w Gliwicach.

2. Zamawiający zamawia, a wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie pn. Projekt informatyzacji miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
3. Zakres przedmiotu umowy obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej stanowiącej koncepcję informatyzacji, w oparciu o już funkcjonujące systemy informacji przestrzennej, zadań administracyjnych związanych z obsługą i udostępnianiem mpzp przez Wydział PP.
4. Dokumentacja projektowa zostanie opracowana na podstawie analizy uwarunkowań i potrzeb dotyczących zastosowania aplikacji GIS w celu wsparcia zadań administracyjnych realizowanych przez Wydział PP oraz potrzeb związanych z publicznym udostępnieniem mpzp przez MSIP. Dzięki wyczerpującemu opisowi systemu niniejsza dokumentacja będzie stanowić szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a tym samym będzie możliwa do wykorzystania wprost w procedurze zamówień publicznych.
5. Dokumentacja projektowa będzie zawierać raport stanowiący opis słowny oraz diagramy czynności i obiektów sporządzone w języku UML (w standardzie 2.x) stanowiące odwzorowanie realizowanych w Wydziale PP procesów takich jak:
a) chronologia czynności - wymagane dane z dokładnością do atrybutu,
b) powiązania z systemami, rejestrami i bazami danych już funkcjonującymi w Urzędzie Miejskim Gliwice takimi jak: TurboEWID, ISDP, SOD i inne,
c) zasilenie systemu już funkcjonującymi i nowymi dokumentami planistycznymi.
6. Dokumentacja projektowa informatyzacji miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego musi składać się z następujących elementów:
a) Cele i założenia funkcjonowania systemu,
b) Analiza uwarunkowań Zamawiającego w zakresie możliwości budowy systemu i jego użytkowania:
- Wykaz zasobów danych w Wydziale PP (niezależnie od formy),
- Funkcjonujące aplikacje i systemy informatyczne służące realizacji zadań w Wydziale PP,
- Inwentaryzacja sprzętu komputerowego Wydziału PP pod kątem wykorzystania w realizacji informatyzacji mpzp,
- Opis sieci komputerowej wraz z serwerami danych i aplikacji,
- Uwarunkowania prawne realizacji projektu.
c) Analiza potrzeb Zamawiającego w zakresie budowy i użytkowania systemu:
- Potrzeby w zakresie wymaganych funkcjonalności służących realizacji procedur objętych wdrożeniem,
- Potrzeby w zakresie danych w Wydziale PP wraz z podaniem ich źródeł oraz sposobami ich pozyskania,
- Potrzeby w zakresie integracji systemów informatycznych wykorzystywanych w UM Gliwice,
- Rekomendacje wynikające z analizy potrzeb.
d) Zakres projektowanego wdrożenia informatyzacji mpzp:
- Wykaz zadań realizowanych przez Wydział PP z informacją o planowanym wsparciu przez MSIP lub Wydział GE,
- Opis zadań wraz z uzasadnieniem decyzji o wsparciu przez MSIP, Wydział GE lub Wydział AB.
e) Koncepcja systemu informatyzacji mpzp w Wydziale PP:
- Schemat ogólny (ogólne elementy systemu oraz zasady i powiązania z innymi elementami stosowanymi w UM Gliwice),
- Opis działania aplikacji dla realizacji poszczególnych procedur wraz z diagramami tych procedur w języku UML,
- Założenia dotyczące integracji z innymi systemami informatycznymi stosowanymi w UM Gliwice,
- Wytyczne do opracowywania nowych mpzp, dotyczące standardów umożliwiających sprawne zasilenie nimi projektowanego systemu,
- Warunki techniczne dla systemu wynikające z obowiązujących przepisów prawa i standardów GIS.
f) Wstępny harmonogram rzeczowo finansowy projektu.
g) Kierunki rozwoju systemu.

7. Zamawiający zakłada że wszystkie potrzebne do opracowania projektu informacje zostaną zebrane w wyniku audytu i bezpośrednich rozmów z pracownikami UM Gliwice. Zamawiający nie przewiduje opisywania stosowanych w UM Gliwice procedur i technologii.
8. Zamawiający ułatwi kontakty z firmami posiadającymi prawa autorskie do stosowanego w UM Gliwice oprogramowania. Zamawiający oczekuje od autorów projektu wyraźnego stwierdzenia czy jego realizacja wymaga zmian w kodach źródłowych stosowanego w UM Gliwice oprogramowania.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
Ulica Ul. Zwycięstwa 21
Nr domu 21
Miejscowość Gliwice
Kod Pocztowy 44-100
Województwo śląskie
Tel 32 238 55 30
Fax 32 238 55 27
Internet www.gliwice.eu
Regon 27625533500000
E-mail za@um.gliwice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/04/2014
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy wykonali co najmniej jedną dokumentację projektową informatyzacji miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł. brutto. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniany łącznie dla wszystkich podmiotów.
Potencjał o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
Zdolne o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Sytuacja o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, Wykaz i dowody potwierdzające należyte wykonanie należy ograniczyć wyłącznie do usług potwierdzających spełnienie warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia opisanego w pkt. III.3.2)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy a) konieczność przedłużenia (zmiany) terminu umownego z powodu: - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, - nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - przedłużających się terminów uzyskania uzgodnień oraz decyzji organów administracji. b) zmiany przedstawicieli wykonawcy w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek wykonawcy, c) zmiany przedstawicieli Zamawiającego na wniosek Zamawiającego. Wniosek o ewentualne zmiany postanowień zawartej umowy wykonawca winien dostarczyć do Zamawiającego w terminie nie później niż 14 dni przed upływem terminu umownego. W przeciwnym wypadku Zamawiający może pozostawić wniosek bez biegu, z wyłączeniem zapisu ust. 2 lit. b) i c).
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.gliwice.eu w dziale Przetargi/Zamówienia publiczne Urzędu Miejskiego
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Gliwicach, Biuro Obsługi Interesantów, stanowisko ds. zamówień publicznych (parter), ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice.
Data składania wniosków 13/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Biuro Obsługi Interesantów, stanowisko ds. zamówień publicznych Urzędu Miejskiego w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, parter
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)