ZP-PN-4/13 dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek kserokopiarek i faksów

Data publikacji 2013-11-07
Data zakończenia 2013-11-15 10:00:00
Instytucja Sąd Rejonowy w Chełmie
Miejscowość Chełm
Województwo lubelskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 455266 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301921136, 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do następujących urządzeń: a) drukarek:HP LaserJet 1020A, HP LaserJet 4250, HP LaserJet 2400, Samsung ML 2250, Samsung ML 3551, Brother 5270, HP LaserJet 2015, Oki B6500, Oki B430d, HP LaserJet 2055DN, HP LaserJet P1102, HP LaserJet P1566, Intermec Easy Coder PD41, Brother 4040cn, Canon ix6500, HP LaserJet P1005, HP LaserJet 1010, HP LaserJet 1320, HP LaserJet M2727, Kyocera FS 3900DN,, Kyocera FS 3920DN, Kyocera 4020DN, Sharp MXB200, Zebra TLP 2824 Plus
b) kserokopiarek:SHARP AR 203E, SHARP AR 5316E, Canon iR 1210, Canon iR 1024i, Canon iR 2520, Sharp AR 5618, Panasonic MB 300, c) Faksu (urządzenia wielofunkcyjnego):Panasonic KX-MB 2000 / 2010 / 2025 / 2030, Panasonic MB300,Panasonic KX FC 228PD, Panasonic KXFL 613, HP OfficeJet 4355, Brother HL 2030. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do s.i.w.z.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sąd Rejonowy w Chełmie
Ulica Al. I Armii Wojska Polskiego 16
Nr domu 16
Miejscowość Chełm
Kod Pocztowy 22-100
Województwo lubelskie
Tel 82 5654417
Fax 82 5654417
Internet http://chelm.sr.gov.pl/
Regon 00032298500000
E-mail srokicka@chelm.sr.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie w zakresie tego warunku
Wiedza Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu w zakresie tego warunku zostaną ocenienie Wykonawcy, którzy wykażą się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw (umów) polegających na dostawie materiałów eksploatacyjnych o wartości brutto co najmniej 150.000,00 zł każda. Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostarczonych materiałów eksploatacyjnych w ramach jednej umowy. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy
Potencjał Ocena tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie w zakresie tego warunku
Zdolne Ocena tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie w zakresie tego warunku
Sytuacja Ocena tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie w zakresie tego warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty Oferta musi zawierać: a) wypełniony Formularz Ofertowy [załącznik nr 2 do s.i.w.z.], b) wypełniony Formularz Cenowy [załącznik nr 3 do s.i.w.z.], c) dokumenty i oświadczenia określone w § 6 s.i.w.z., d) wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom [na formularzu ofertowym],(Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zaangażowanie podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniechania jego własnych pracowników), e) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 5 lit. c), f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (uwaga: w przypadku spółki cywilnej, wspólników tej spółki uznaje się za wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się zmianę Umowy w następującym zakresie: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania Umowy dopuszcza się zmianę cen jednostkowych oraz wartości Umowy o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT. Zmiana taka może nastąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy wyłącznie co do niezrealizowanych przez Wykonawcę świadczeń częściowych względem których Wykonawca nie popadł w zwłokę; b) w przypadku wprowadzenia nowej technologii lub zaprzestania produkcji asortymentu objętego niniejszą Umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym o co najmniej takich samych parametrach co brakujący Towar. Zmiana taka może nastąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy. Każda zmiana Umowy nastąpi w drodze aneksu do Umowy po uprzednim złożeniu przez Wykonawcę pisemnego wniosku do Zamawiającego. Wniosek winien zawierać uzasadnienie faktyczne, a w przypadku zmiany, o której mowa w pkt. 1 lit. a) także uzasadnienie prawne.4. Zamawiający ma prawo odstąpienia ze skutkiem natychmiastowym od niniejszej umowy w terminie do końca okresu jej obowiązywania w przypadku dokonania przez Zamawiającego Centralnego zamówienia objętego przedmiotem niniejszej umowy zgodnie z zarządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 lutego 2013 r. w sprawie wskazania zamawiającego do przygotowywania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, udzielania zamówień oraz zawierania umów ramowych na potrzeby jednostek organizacyjnych podległych i nadzorowanych przez Ministra Sprawiedliwości (Dz. Urz.2013 r., poz. 122). Uprawnienie powyższe przysługuje Zamawiającemu do dnia wykonania niniejszej Umowy. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek odszkodowanie, a Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie za zrealizowane w ramach niniejszej umowy usługi.
Kod kryterium B
Kryt 1p 50
Kryt 2 Rodzaj materiałów eksploatacyjnych
Kryt 2p 50
Adres strony internetowej siwz http://chelm.sr.gov.pl/
Adres uzyskania siwz Sąd Rejonowy w Chełmie, Al. I AWP 16,22-100 Chełm, pokój 53,I piętro
Data składania wniosków 15/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Sąd Rejonowy w Chełmie, Al. I AWP 16,22-100 Chełm, pokój 53,I piętro lub biuro podawcze pokój 11,parter
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)