Upowszechnianie edukacji przedszkolnej poprzez podniesienie jakości pracy sześciu oddziałów przedszkolnych w Gminie Stary Targ

Data publikacji 2014-07-24
Data zakończenia 2014-08-01 10:00:00
Instytucja Wójt Gminy Stary Targ
Miejscowość Stary Targ
Województwo pomorskie
Branża
  • Tablice,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble przedszkolne,
  • Wyroby włókiennicze,
  • Odbiorniki audycji radiowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 160723 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 444100001, 302000001, 391610008, 395000007, 301950002, 323100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu p.n. Upowszechnianie edukacji przedszkolnej poprzez podniesienie jakości pracy sześciu oddziałów przedszkolnych w Gminie Stary Targ nr WND-POKL.09.01.01-22-004/13, w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałania 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013

Zadanie 1: Dostosowanie pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Starym Targu - zakup:
CPV: 44410000-1 Artykuły łazienkowe i kuchenne
1. Miska ustępowa ze spłuczką - szt. 7
2. Umywalka z baterią - szt. 7
3. Dozownik na mydło - szt. 4
4. Dozownik na ręczniki w listkach - szt. 2
5. Płytki ścienne - m2 45
6. Płytki podłogowe - m2 30
7. Umywalka z baterią i syfonem dla personelu - szt. 1
8. Miska ustępowa ze spłuczką dla personelu - szt. 1
9. Lustro dla personelu - szt. 1
10. Dozownik na mydło dla personelu - szt. 1
11. Płytki ścienne dla personelu - m2 13
12. Płytki podłogowe dla personelu - m2 5

Zadanie 2: Dostosowanie pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Waplewie Wielkim- zakup:
CPV: 44410000-1 Artykuły łazienkowe i kuchenne
1. Miska ustępowa ze spłuczką - szt. 4
2. Spłuczka - szt. 2
3. Brodzik z syfonem i baterią - szt. 1
4. Bateria do umywalki - szt. 6
5. Płytki ścienne - m2 70
6. Płytki podłogowe - m2 30
7.Półka na kubeczki (10 szt.) - szt. 6
8. Umywalka z baterią i syfonem dla personelu - szt. 1
9. Miska ustępowa ze spłuczką dla personelu - szt. 1
10. Lustro dla personelu - szt. 1
11. Podajnik na mydło dla personelu - szt. 1
12. Podajnik na ręczniki papierowe dla personelu - szt. 1
13. Płytki ścienne dla personelu - m2 13
14. Płytki podłogowe dla personelu - m2 4

Zadanie 3: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Szropach- zakup:
Podzadanie: 3.1: Wyposażenie sal dydaktycznych
CPV: 39161000-8 Meble przedszkolne
CPV: 39500000-7 Wyroby włókiennicze
1. Tablice ekspozycyjne 123 cm x 82 cm - szt. 2
2. Stoły sześciokątne - szt. 6
3. Krzesła wys. 25cm - szt. 10
4. Krzesła wys. 30cm - szt. 10
5. Krzesła wys. 34cm - szt. 10
6. Zestaw wypoczynkowy - szt. 2
7. Materac - szt. 6
8. Leżaki - szt. 10

Podzadanie: 3.2: Sprzęt ICT
CPV: 30200000-1 Urządzenia komputerowe
CPV: 30195000-2 Tablice
CPV: 32310000-9 Odbiorniki audycji radiowej
1. Laptop - szt. 1
2. Projektor - szt. 1
3. Ekran - szt. 1
4. Aparat fotograficzny - szt. 1
5. Kamera - szt. 1
6. Telewizor - szt. 1
7. Odtwarzacz CD - szt. 2
8. Mikrofony - szt. 2
9. Odtwarzacz DVD - szt. 2
10. Tablica interaktywna z oprogramowaniem - szt. 1
11. Urządzenie wielofunkcyjne- drukarka, kopiarka, skaner - szt. 1

Zamawiający zastrzega, aby wszystkie składniki przedmiotu zamówienia posiadały ważne aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne.
Wszelki ewentualny montaż z urządzeń i materiałów dostarczonych przez Wykonawcę.

Opis

1. Miska ustępowa ze spłuczką - szt. 7
2. Umywalka z baterią - szt. 7
3. Dozownik na mydło - szt. 4
4. Dozownik na ręczniki w listkach - szt. 2
5. Płytki ścienne - m2 45
6. Płytki podłogowe - m2 30
7. Umywalka z baterią i syfonem dla personelu - szt. 1
8. Miska ustępowa ze spłuczką dla personelu - szt. 1
9. Lustro dla personelu - szt. 1
10. Dozownik na mydło dla personelu - szt. 1
11. Płytki ścienne dla personelu - m2 13
12. Płytki podłogowe dla personelu - m2 51. Miska ustępowa ze spłuczką - szt. 4
2. Spłuczka - szt. 2
3. Brodzik z syfonem i baterią - szt. 1
4. Bateria do umywalki - szt. 6
5. Płytki ścienne - m2 70
6. Płytki podłogowe - m2 30
7.Półka na kubeczki (10 szt.) - szt. 6
8. Umywalka z baterią i syfonem dla personelu - szt. 1
9. Miska ustępowa ze spłuczką dla personelu - szt. 1
10. Lustro dla personelu - szt. 1
11. Podajnik na mydło dla personelu - szt. 1
12. Podajnik na ręczniki papierowe dla personelu - szt. 1
13. Płytki ścienne dla personelu - m2 13
14. Płytki podłogowe dla personelu - m2 41. Tablice ekspozycyjne 123 cm x 82 cm - szt. 2
2. Stoły sześciokątne - szt. 6
3. Krzesła wys. 25cm - szt. 10
4. Krzesła wys. 30cm - szt. 10
5. Krzesła wys. 34cm - szt. 10
6. Zestaw wypoczynkowy - szt. 2
7. Materac - szt. 6
8. Leżaki - szt. 101. Laptop - szt. 1
2. Projektor - szt. 1
3. Ekran - szt. 1
4. Aparat fotograficzny - szt. 1
5. Kamera - szt. 1
6. Telewizor - szt. 1
7. Odtwarzacz CD - szt. 2
8. Mikrofony - szt. 2
9. Odtwarzacz DVD - szt. 2
10. Tablica interaktywna z oprogramowaniem - szt. 1
11. Urządzenie wielofunkcyjne- drukarka, kopiarka, skaner - szt. 1

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wójt Gminy Stary Targ
Ulica ul. Świerczewskiego 20
Nr domu 20
Miejscowość Stary Targ
Kod Pocztowy 82-410
Województwo pomorskie
Tel 55 6405050 w. 19
Fax 55 2776289
Internet www.gminastarytarg.pl
Regon 00053988000000
E-mail inwestycje@starytarg.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.bip.gminastarytarg.pl
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/08/2014
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie oświadczenia oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ) (SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA)
Wiedza oświadczenia oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ) (SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA)
Potencjał oświadczenia oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ) (SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA)
Zdolne oświadczenia oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ) (SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA)
Sytuacja oświadczenia oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ) (SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.gminastarytarg.pl
Adres uzyskania siwz Gmina Stary Targ ul. Świerczewskiego 20 82-410 Stary Targ
Data składania wniosków 01/08/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy Stary Targ ul. Świerczewskiego 20 82-410 Stary Targ pok. nr 5
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu p.n. Upowszechnianie edukacji przedszkolnej poprzez podniesienie jakości pracy sześciu oddziałów przedszkolnych w Gminie Stary Targ nr WND POKL.09.01.01 22 004 13, w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałania 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 2013
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)