Modernizacja boiska sportowego w miejscowości Budachów

Data publikacji 2014-07-28
Data zakończenia 2014-08-14 12:00:00
Instytucja Gmina Bytnica
Miejscowość Bytnica
Województwo lubuskie
Branża
  • Instalacje wodne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 251562 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452361197, 374510004, 393700006, 453420006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącego boiska piłkarskiego o nawierzchni trawiastej do gry w piłkę nożną zapewniającego rozgrywanie meczy zgodnie z dyrektywami PZPN, w miejscowości Budachów gm. Bytnica działka nr 113/1. Istniejąca płyta boiska wymaga
wymiany i modernizacji nawierzchni trawiastej. W celu zrealizowania zadania należy wykonać następujące roboty:
- wykonanie robót pomiarowych powierzchniowych,
- zdjęcie ziemi urodzajnej (humusu) z powierzchni projektowanego boiska z pryzmowaniem urobku w hałdach,
- wykonania koryta pod nawierzchnię boiska mechanicznie spycharkami, odspojenie gruntu rodzimego w wykopie i przemieszczenie w nasypy, ukopanie i dowóz gruntu brakującego na nasypy,
- wykonanie mieszanek na warstwę wegetacyjną,
- wykonaniu wykopów ręcznych pod słupki bramek,
- wykonaniu warstwy wegetacyjnej,
- wykopanie fundamentów dla zakotwienia słupków bramek,
- bramki do piłki nożnej, istniejące do naprawy i malowania, z osadzeniem w nowych fundamentach,
- oznakowanie nawierzchni boiska,
- wykonanie przyłącza wodociągowego L= 20,0m ze studzienką przyłączeniowo-wodomierzową,
- zamontowanie samojezdnego wózka deszczującego z wężem dł. 105,0m
- montaż ogrodzenia boiska z siatki stalowej powlekanej wys. 1,80m,
- montaż bramy wjazdowej z furtką - 1 komplet i 1 sztuki furtki wejściowej po drugiej stronie boiska (wypełnienie bramy i furtek z paneli stalowych ogrodzeniowych w kolorze siatki ogrodzeniowej).
zakres rzeczowy :
1. powierzchnia nawierzchni trawiastej płyty boiska ogółem 65,0x100,0=6500,0 m2
2. powierzchnia łącznie do zagospodarowania 78,0x116,0=9048,0m2
3. przyłącze wodociągowe L=20,0m,
4. długość ogrodzenia L=302,0m,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
Załącznik Nr 1 do SIWZ Dokumentacja techniczna, szkice i rysunki oraz opis robót
Załącznik Nr 2 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiary robót

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Bytnica
Ulica Bytnica 52
Nr domu 52
Miejscowość Bytnica
Kod Pocztowy 66-630
Województwo lubuskie
Tel 0-68 3915796
Fax 0-68 3915888
Internet www.bytnica.pl
Regon 97077021500000
E-mail tarczewski@poczta.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 40
Wadium Zamawiający nie przewiduje wniesienia przez Wykonawców wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawcy wykażą, w zakresie niezbędnym do spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali porównywalne roboty budowlane tj: wykonali, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie lub budowie, przebudowie, rozbudowie obiektów sportowych w tym boisk o nawierzchni trawiastej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN netto z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz udowodnią, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
Zdolne Wykonawcy potwierdzą, że do wykonania zamówienia dysponują lub będą dysponować jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
Sytuacja Wykonawcy potwierdzą, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie OC od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności firmy Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty potwierdzające kosztorys ofertowy
Inne dokumenty kosztorys ofertowy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych każda ze stron może żądać wprowadzenia istotnych zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: a) w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd w dokumentacji projektowej zauważony w trakcie realizacji umowy, b) z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą (art. 357 KC), c) nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (ustaw, rozporządzeń), w tym ustawowa zmiana stawki podatku VAT na roboty objęte niniejszą umowa, d) wystąpi redukcja robót objętych zamówieniem, związana z wykonaniem robót zamiennych lub wykonaniem robót dodatkowych, e) wystąpi zmiana Wykonawcy w przypadku sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek), f) wystąpi konieczność zmiany podwykonawcy, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę, g) w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków pogodowych, uniemożliwiających wykonanie części lub całości umowy w ustalonym terminie, h) w razie konieczności dokonania innej zmiany dokumentacji projektowej (np. w razie ujawnienia potrzeby wykonania robót zamiennych). 3. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 1. opis zmiany, 2. uzasadnienie zmiany, 3. koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, 4. czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 5. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności, tylko i wyłącznie, o których mowa powyżej, w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. Inspektor Nadzoru oraz Kierownik budowy
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.bytnica.pl
Adres uzyskania siwz Urzędu Gminy w Bytnicy, 66-630 Bytnica 52
Data składania wniosków 14/08/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Sekretariat Urzędu Gminy w Bytnicy, 66-630 Bytnica 52
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)