Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Chrzanów
|
Miejscowość |
Chrzanów
|
Kod Pocztowy |
23-305
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
0-15 87 55 132
|
Fax |
0-15 87 55 133
|
Internet |
www.chrzanow.bip.lublin.pl
|
Regon |
00099132100000
|
E-mail |
ugchrzanow@poczta.onet.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
30
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający odstępuje od opisu spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena
spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w
oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu w zakresie art.22 ust.1 pkt 1 ustawy, dołączonego do
oferty
|
Wiedza |
Zamawiający odstępuje od opisu spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena
spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w
oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu w zakresie art.22 ust.1 pkt 2 ustawy, dołączonego do
oferty
|
Potencjał |
Zamawiający odstępuje od opisu spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena
spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu w zakresie art.22 ust.1 pkt 3 ustawy, dołączonego do
oferty.
|
Zdolne |
Zamawiający wymaga od Wykonawcy dysponowania, w celu wykonania zamówienia osobą
odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do
kierowania robotami robotami instalacji sanitarnych. Ocena spełniania warunku udziału w
postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia / nie spełnia na podstawie
informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach, tj. wykazu osób. które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczeniem, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia.
|
Sytuacja |
Zamawiający odstępuje od opisu spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena
spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w
oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu w zakresie art.22 ust.1 pkt 4 ustawy, dołączonego do
oferty.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) dokument z którego wynika upoważnienie do
podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub
podmiot występujący wspólnie lub w imieniu wykonawcy (jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują
osoby nieujawnione w rejestrze, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo udzielone przez
osobę/osoby ujawnione w rejestrze).
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy - zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy
Prawo Zamówień Publicznych, za zgodą obu stron. 2. Dopuszczalne są zmiany 1) zmiana zakresu zamówienia
spowodowana zmianą dokumentacji technicznej, skorygowanej przez projektanta i zaakceptowanej przez
Zamawiającego, 2) zmiana sposobu wykonania zamówienia, materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy
wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym,
zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, 3) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto, 4)
zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym
pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, ze względu na udział środków zewnętrznych oraz
procedur ich pozyskiwania i realizacji, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w
określonym pierwotnie terminie, c) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających
wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, fakt ten musi być potwierdzony
pisemnie przez Zamawiającego, d) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem
umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, e) błędów w
dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i
naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, f) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień,
mogących spowodować wstrzymanie robót, g) konieczność wykonania dodatkowych badań i ekspertyz. 3.
Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach: - ad pkt.1) - zmniejszenie
zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego; - ad pkt. 2) - zamiana na
materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak
te, które stanowiły podstawę wyboru oferty oraz zmiana sposobu wykonania zamówienia powodująca
usprawnienie procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie pod warunkiem nie zwiększania ceny;
- ad pkt.3) - stawka i kwota podatku VAT ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających
zmianę. Jeżeli zmiana ta powodować będzie zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy,
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku
zapłaconego przez Wykonawcę; - ad pkt.4) - lit. a) - o czas umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu
Zamawiającego, - lit. b) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, - lit.
c) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, - lit. d) - o czas niezbędny do wykonania prac
powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy, - lit. e) - o czas
niezbędny do naniesienia przez projektanta poprawek lub zmian w projekcie, - lit. f) - o czas niezbędny do
uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień, - lit. g) - o czas niezbędny do wykonania dodatkowych.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.chrzanow.bip.lublin.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Gminy Chrzanów
Chrzanów Trzeci 112 23-305 Chrzanów pok. nr 9
|
Data składania wniosków |
14/08/2014
|
Godzina składania wniosków |
08:50
|
Miejsce |
Urząd Gminy Chrzanów, Chrzanów Trzeci 112, 23-305 Chrzanów, pokój Nr 1 -
Sekretariat Urzędu
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Przedmiot przetargu współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego
Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług
edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu
upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|