Data publikacji |
2014-07-30 |
Data zakończenia |
2014-08-14 10:00:00 |
Instytucja |
Urząd Statystyczny w Bydgoszczy |
Miejscowość |
Bydgoszcz |
Województwo |
kujawsko-pomorskie |
Branża |
- Meble biurowe,
- Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
255380 / 2014 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
450000007, 453000000, 453100003, 453110000, 453143200, 453151009, 453320003, 454211005, 454211524, 454211531, 454300000, 454421008, 454500006, 391300002, 323200002, 311540000, 451113001, 454321115, 453143004 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń biurowych i korytarza (w budynku B i C) na potrzeby stworzenia Informatorium w siedzibie Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy, przy ul. Konarskiego 1-3 w ramach Zadania 3 (SISk) projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2).
W budynku B prace realizowane będą w pomieszczeniach biurowych (strefa szybkiej obsługi klienta, tzw. sala obsługi klienta, biblioteka, sala szkoleniowo-konferencyjna) i korytarzu, w budynku C na parterze i pierwszym piętrze.
Prace obejmują:
1)remont pomieszczeń oraz wykonanie instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, SAP i kontroli dostępu w budynku B, instalacji sieci LAN w budynku B i C oraz dostawa urządzeń podtrzymujących napięcie,
2)dostawa wyposażenia ruchomego w budynku B,
3)dostawa i montaż wyświetlacza LED na ścianie zewnętrznej budynku B.
Opis1)Wykonanie otworów drzwiowych oraz powiększenie otworu drzwiowego w drzwiach wejściowych do pomieszczeń biurowych w sali obsługi klienta i bibliotece w budynku B.
2)Wykonanie robót budowlanych: rozbiórka ścian działowych, montaż ścian działowych, zamurowanie otworu drzwiowego, montaż stolarki drzwiowej, szpachlowanie oraz malowanie ścian, montaż sufitu podwieszanego, położenie wykładziny w sali obsługi klienta, bibliotece, sali szkoleniowo-konferencyjnej i korytarzu w budynku B.
3)Wykonanie instalacji elektrycznej (do gniazd i oświetlenia, wraz z tablicą elektryczną rozdzielczą) oraz wodno-kanalizacyjnej w sali obsługi klienta, bibliotece, sali szkoleniowo-konferencyjnej i korytarzu w budynku B.
4)Wykonanie instalacji SAP w sali obsługi klienta, bibliotece, sali szkoleniowo-konferencyjnej i korytarzu w budynku B.
5)Wykonanie instalacji kontroli dostępu w sali obsługi klienta, bibliotece
i sali szkoleniowo-konferencyjnej w budynku B.
6)Dostawa i montaż wyposażenia stałego w sali obsługi klienta, bibliotece i sali szkoleniowo-konferencyjnej w budynku B. UWAGA: w sali szkoleniowo-konferencyjnej na oknach mają być zamontowane rolety z materiału podgumowanego (5 szt. w świetle okien) w zamian za podane w przedmiarze żaluzje i wertikale. Kolor tkaniny zostanie uzgodniony z Zamawiającym.
7)Wykonanie instalacji sieci LAN wraz z zasilaniem elektrycznym do komputerów w sali obsługi klienta, bibliotece, sali szkoleniowo-konferencyjnej i korytarzu w budynku B.
8)Wykonanie instalacji sieci LAN na parterze i pierwszym piętrze w budynku C.
9)Dostawa 9 szt. urządzeń podtrzymujących napięcie o następujących parametrach:
a)obudowa typu Tower,
b)moc pozorna 1400VA,
c)architektura Line-interactive,
d)liczba gniazd z utrzymaniem zasilania - min. 6 IEC 320 C13,
e)czas podtrzymania przy 50% obciążenia - min. 12 minut,
f) maksymalny czas przełączania - 6 ms,
g)zasilanie i wyjście jednofazowe 230V,
h)sinusoidalne napięcie wyjściowe,
i)gwarancja 36 miesięcy.
10)Wykonanie pozostałych prac zgodnie z dokumentacją projektowo-wykonawczą, tj.: projektami budowlano-wykonawczymi, przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, dotyczących CZĘŚCI 1.1)Dostawa wyposażenia ruchomego do sali obsługi klienta, biblioteki i sali szkoleniowo-konferencyjnej w budynku B.
2)Wykonanie pozostałych prac zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym
i przedmiarem robót, dotyczących CZĘŚCI 2.1)Dostawa i montaż wyświetlacza LED na ścianie zewnętrznej budynku B.
2)Podłączenie urządzenia do instalacji zasilającej oraz strukturalnej oraz uruchomienie wyświetlacza.
3)Wykonanie pozostałych prac zgodnie z dokumentacją projektowo-wykonawczą, tj.: projektem budowlano-wykonawczy, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dotyczących CZĘŚCI 3. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Statystyczny w Bydgoszczy
|
Ulica |
ul. Konarskiego 1-3
|
Nr domu |
1-3
|
Miejscowość |
Bydgoszcz
|
Kod Pocztowy |
85-066
|
Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
0-52 36 69 390
|
Fax |
0-52 36 69 356
|
Internet |
http://bydgoszcz.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/
|
Regon |
00033155300000
|
E-mail |
b.borowicz@stat.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa terenowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
3
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/10/2014
|
Wadium |
Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium dla CZĘŚĆ 1 w kwocie 5.000,00 zł. Dla CZĘŚCI 2 i 3 Zamawiający nie wymaga wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Załączniku nr 3 do SIWZ.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał:
a)w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, dla: CZĘŚCI 1 - co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na remoncie lub przebudowie budynku z uwzględnieniem instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, instalacji SAP i instalacji LAN o wartości nie niższej niż 260.000,00 zł brutto każda,
CZĘŚCI 3 - co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na dostawie i montażu wyświetlacza LED na ścianie zewnętrznej budynku o wartości nie mniejszej niż
35 000,00 zł brutto każda;
b)w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, dla: CZĘŚCI 2 - co najmniej dwie dostawy wyposażenia ruchomego dotyczącego mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 zł brutto każda.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonej przez Wykonawcę dokumentacji wskazanej w rozdziale VI pkt 11 SIWZ oraz Oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego. warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Załączniku nr 3 do SIWZ.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wśród osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia wskaże osoby pełniące funkcje kierowników lub osób nadzorujących prace dla poszczególnych CZĘŚCI zamówienia, posiadające odpowiednie uprawnienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
dla CZĘŚCI 1:
a)Kierownik budowy - 1 osoba, która posiada:
-uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu
i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
-co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy.
b)Kierownik robót sanitarnych - 1 osoba, która posiada:
-uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności Instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
-co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót sanitarnych.
c)Kierownik robót elektrycznych - 1 osoba, która posiada:
-uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
- co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót elektrycznych.
d)minimum 1 osoba, która posiada świadectwo kwalifikacji w zakresie eksploatacji i dozoru urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV.
Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji z wymienionych powyżej.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę Formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, Oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ oraz Wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ.
dla CZĘŚCI 2:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego. warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Załączniku nr 3 do SIWZ.
dla CZĘŚCI 3:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Załączniku nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dla CZĘŚCI 1 wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 260.000,00 zł brutto.
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma ubezpieczenia
nie może być niższa niż:
dla CZĘŚCI 1 - 600.000,00 zł,
dla CZĘŚCI 2 - 100.000,00 zł,
dla CZĘŚCI 3 - 100.000,00 zł.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonej przez Wykonawcę dokumentacji wskazanej w rozdziale VI pkt 8 i 9 niniejszej SIWZ oraz Oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bydgoszcz.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Statystyczny w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, pokój nr 124, I piętro, budynek C
|
Data składania wniosków |
14/08/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Statystyczny w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, pokój nr 136, I piętro, budynek C
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Tak
|