Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym dla Urzędu Miasta Lublin - VIII części.

Data publikacji 2014-08-22
Data zakończenia 2014-09-01 09:30:00
Instytucja Gmina Lublin
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 279918 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część I - Torba 700 sztuk:
a) Tkanina: 100 % bawełna surowa
b) Długie rączki: 70 cm (+/-10%)
c) Kolor: écru lub naturalny
d) Gramatura: 150 g/m²
e) Wymiary: 42 cm x 38 cm
f) Krzyżykowe przeszycia przy uchwytach dla wzmocnienia
g) Kopertowe szwy boczne zapobiegające kurczeniu
h) Miejsce nadruku: jedna strona torby (awers)
i) Obszar nadruku: min. 28 cm x 28 cm
j) Ilość kolorów: 1
k) Metoda nadruku: Sitodruk
Część II - Parasole - 50 szt.
a) Parasol automatyczny dwukolorowy
b) Materiał: poliester 190 T
c) Kolory: biało-czerwony lub biało-zielony
d) Drewniana rączka w kolorze jasnobrązowym (wygięta lub prosta)
e) Średnica/wymiar czaszy: min. 100 cm
f) Stelaż: stalowy lub włókno szare
g) Ilość paneli: 8
h) Ilość szprych: 8
i) Długość szprych: 60 cm (+/-10%)
j) Kij: średnica 10 mm, stalowy lub włókno szklane
k) Otwieranie: manualne
l) Nadruk pionowy na 2 przeciwległych panelach: min. 20 cm x 15 cm
m) Nadruk: 1 kolor
n) Pakowany w woreczek foliowy
Część III - Maty - 150 szt.
a) Mata plażowa praktycznie zwijana i chowana do etui na suwak z paskiem na ramię w kolorze maty
b) Materiał: typu poliester wysokiej jakości, odporny na wodę i zabrudzenia
c) Kolor: czerwony lub zielony
d) Zapięcie: zamek błyskawiczny umożliwiający szybkie i proste złożenie
e) Wymiary: 60 cm x 180 cm (po złożeniu 60 cm x Ø7 cm)
f) Pole nadruku: 30 cm x 15 cm (-10%)
g) Nadruk: 1 kolor
Część IV - Wachlarz - 2.500 szt.
a) Usztywniona przezroczysta szroniona powierzchnia
b) Uchwyt plastikowy w kolorze zielonym lub czerwonym
c) Wielkość nadruku: 11 cm x 8 cm
d) Wymiary produktu: 25 cm x 16 cm (+/-10%)
e) Nadruk: 1 kolor
Część V - Opaski na rękę z kieszonką zapinaną na zamek - 1000 szt.
a) Materiał: bawełna, mikrofibra, typu frotte (bawełna z domieszką poliestru i materiału elastycznego)
b) kolor: czerwony lub zielony lub czarny
c) Zapięcie: zamek błyskawiczny
d) Wymiary: 9 x 8 cm (+/-10%)
e) Pole nadruku/haftu: 5 cm x 5 cm (+/-10%)
f) Nadruk: 1 kolor
Część VI - Koszulka unisex - 200 szt.
a) Kolor: biały lub ecru
b) Gramatura 190 g/m² ( +/-10%)
c) Typ: T-shirt
d) Rozmiary: S-25 szt, M-100 szt, L - 50 szt, XL - 25 szt.
e) Nadruk: fullcolor, sitodruk, z przodu na piersi
f) Wielkość pola zadruku: 20 cm x 30 cm (+/-10%)
g) Opakowanie: każda koszulka zapakowana w folię
Część VII - Koszulka młodzieżowa unisex - 1200 szt.
a) Tkanina: 95% wysokogatunkowej bawełny czesanej + 5% elastanu
b) Kolor: biały
c) Gramatura: 190 g (+/-10%)
d) Typ: T-shirt
e) Rozmiary: 146 cm - 300 szt, 158 cm - 700 szt., 170 cm - 200 szt.
f) Nadruk: fullcolor, sitodruk, z przodu na piersi
g) Wielkość pola zadruku: 20 cm x 30 cm (+/-10%)
h) Opakowanie: każda koszulka zapakowana w folię
Część VIII - Piłeczka antystresowa typu jo-jo z zawieszką na palec - 3000 szt.
a) Materiał: poliuretan
b) Zawieszka: mocowana na rzep, gumka
c) Kolor: piłeczka jednolita, jednobarwna
d) Rozmiar: 6 cm x 6cm x 6cm (+/-5%)
e) Nadruk na piłce: 1 kolor, tampodruk, w 1 miejscu
f) Wielkość nadruku: 2,5 cm x 2,5 cm
g) Opakowanie: każda piłeczka zapakowana w folię

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Lublin
Ulica Pl. Króla Władysława Łokietka 1
Nr domu 1
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-109
Województwo lubelskie
Tel 81 4663000
Fax 81 4663001
Internet www.bip.lublin.eu
Regon 43101951400000
E-mail zamowienia@um.lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 8
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości : Część I -78 zł (słownie: siedemdziesiąt osiem złotych 0/100) Część II - 25 zł (słownie: dwadzieścia pięć złotych 0/100) Część III - 69 zł (słownie: sześćdziesiąt dziewięć złotych 0/100) Część IV - 122 zł (słownie: sto dwadzieścia dwa złote 0/100) Część V - 141 zł ( słownie: sto czterdzieści jeden złotych 0/100) Część VI - 92 zł (słownie: dziewięćdziesiąt dwa złote 0/100) Część VII - 324 zł (słownie: trzysta dwadzieścia cztery złote 0/100) Część VIII - 189 zł (słownie: sto osiemdziesiąt dziewięć złotych 0/100)
Zaliczka Nie
Uprawnienie o
Wiedza o
Potencjał o
Zdolne o
Sytuacja o
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1.Formularz ofertowy (wg załącznika nr 4) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.4.Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.5.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony przewidują zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie - o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.lublin.eu
Adres uzyskania siwz Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3 po dokonaniu wpłaty 5 zł w kasie UM lublin ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5 zł+koszty przesyłki)
Data składania wniosków 01/09/2014
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Informacje dodatkowe 1.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1.1.W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Agata Makuch - Wydział Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Lublin, ul. Filaretów 44, telefon 81 466 38 37. 1.2.W zakresie procedury: p. Natalia Dziwulska - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon 81 466 30 14.
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)