Wykonanie, dostawa, ustawienie i montaż mebli biurowych

Data publikacji 2014-08-28
Data zakończenia 2014-09-05 10:45:00
Instytucja Centralny Ośrodek Informatyki
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 287226 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391212008, 391121001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa, ustawienie i montaż mebli biurowych, na zasadach określonych szczegółowo w cz. II i III SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centralny Ośrodek Informatyki
Ulica ul. Suwak 3
Nr domu 3
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 90-330
Województwo mazowieckie
Tel 22 250 28 83
Fax 22 250 29 87
Internet www.coi.gov.pl
Regon 10099948900000
E-mail przemyslaw.oleszczyk@coi.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Rodzaj zam inny Instytucja Gospodarki Budżetowej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 28
Wadium Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych). Pozostałe informacje na temat wniesienia wadium zostały zawarte w pkt. 10 SIWZ
Zaliczka Nie
Wiedza W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał/uje główne dostawy mebli, w tym co najmniej 1 dostawę mebli biurowych o wartości co najmniej 350 000,00 zł brutto, tj. dostawę polegającą na wykonaniu, dostawie i montażu mebli biurowych
Sytuacja Wykonawca winien potwierdzić swoją kondycję finansową, gwarantującą realizację zamówienia, poprzez wykazanie się posiadaniem środków finansowych na rachunku bankowym lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 350 000,00 zł
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeśli niniejsze nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych Wykonawcy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień Umowy, w stosunku do treści Oferty, w przypadku: 1) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, 3) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian, 4) zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzanie zmian będzie następstwem postanowień innych umów mających związek z Umową dotyczącą niniejszego postępowania lub konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, 5) zmiany zasad płatności wynagrodzenia Wykonawcy, gdy konieczność wprowadzanie zmian będzie następstwem postanowień innych umów mających związek z Umową dotyczącą niniejszego postępowania konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, 6) zmiany sposobu wykonania przedmiotu Umowy na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. 2. Wszelkie zmiany w Umowie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://coi.ssdip.bip.gov.pl/ oraz www.coi.gov.pl
Adres uzyskania siwz Centralny Ośrodek Informatyki ul. Suwak 3 02-676 Warszawa
Data składania wniosków 05/09/2014
Godzina składania wniosków 10:45
Miejsce Centralny Ośrodek Informatyki ul. Suwak 3 02-676 Warszawa (recepcja III piętro).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)