Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do Domu Pomocy Społecznej w Szczyrzycu w ramach i na potrzeby projektu pn. DPS Szczyrzyc - poszerzenie, wzrost jakości usług poprzez rozbudowę, szkolenia pracowników, współfinansowanego w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, Obszar priorytetowy 4: Rozwój społeczny i zasobów ludzkich, Obszar tematyczny: Ochrona zdrowia, wdrażanego w ramach projektu Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 4 zadania częściowe.
OpisPrzedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu rehabilitacyjnego do elektroterapii, laseroterapii i ultradźwięków, tj:
1) aparat do elektroterapii - 1 szt,
2) aparat do laseroterapii - 1 szt,
3) aparat do ultradzwięków - 1 szt,
4) stolik pod aparaturę - 2 szt,
o parametrach i w ilościach określonych w dokumentacji przetargowej w tym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu rehabilitacyjnego do światłolecznictwa tj.:
1) lampy do terapii światłem podczerwonym - 1 szt,
2) lampy do terapii światłem spolaryzowanym i koloroterapii - 1 szt.
o parametrach i w ilościach określonych w dokumentacji przetargowej w tym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu rehabilitacyjno-sportowego tj.:
1) bieżnia - 1 szt,
2) orbitrek - 1 szt,
3) rower rehabilitacyjny - 2 szt,
4) karimata - 30 szt,
o parametrach i w ilościach określonych w dokumentacji przetargowej w tym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu rehabilitacyjnego i akcesoriów do ćwiczeń gimnastycznych tj.:
1) UGUL z przewieszką boczną i drabinką - 1 szt.,
2) osprzęt do UGUL-a - 1 komplet,
3) stół rehabilitacyjny do UGUL-a - 1 szt,
4) stół do masażu suchego - 1 szt,
5) tablica do ćwiczeń manualnych - 2 szt,
6) rotor do kolczyn dolnych - 1 szt,
7) rotor do kończyn górnych - 1 szt,
8) fotel masujący - 1 szt,
9) fotel śląski - 1 szt,
10) lustro rehabilitacyjne 3-skrzydłowe - 1 szt,
11) akcesoria do ćwiczeń gimnastycznych - 1 zestaw,
12) drabinka dwurzędowa - 3 szt,
13) materac - 15 szt,
14) leżanki wraz ze schodkami - 2 zestawy,
15) parawan - 1 szt,
o parametrach i w ilościach określonych w dokumentacji przetargowej w tym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zarząd Powiatu w Limanowej
|
Ulica |
ul. Józefa Marka 9
|
Nr domu |
9
|
Miejscowość |
Limanowa
|
Kod Pocztowy |
34-600
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
18 33 37 800
|
Fax |
18 33 37 880
|
Internet |
www.powiat.limanowa.pl
|
Regon |
49189332200000
|
E-mail |
zamowienia@powiat.limanowa.pl
|
Obowiązkowa |
Nie
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
4
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
10/12/2014
|
Wadium |
W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w pkt 7.1 Lp. 1 SIWZ.
|
Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże w przedłożonym do oferty Wykazie wykonanych głównych dostaw, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie, wykonał co najmniej 1 dostawę:
1) sprzętu do fizykoterapii - w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 1,
2) sprzętu rehabilitacyjnego do światłolecznictwa - w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 2,
3) sprzętu rehabilitacyjno - sportowego - w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 3,
4) sprzętu rehabilitacyjnego i akcesoriów do ćwiczeń gimnastycznych - w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 4.
Za główne dostawy dla których należy przedstawić dowody uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
1) poświadczenia
2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1) powyżej.
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego dostawy wskazane w Wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów dotyczących głównych dostaw określających czy dostawy zostały wykonane należycie.
|
Potencjał |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w pkt 7.1 Lp. 1 SIWZ.
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w pkt 7.1 Lp. 1 SIWZ.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w pkt 7.1 Lp. 1 SIWZ.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,
2) Oświadczenie dot. podwykonawcy - jeżeli dotyczy
W przypadku realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający wymaga podania nazwy (firmy) podwykonawcy. Oświadczenie - jeżeli dotyczy - należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ,
3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Oświadczenie o którym mowa w art. 26 ust. 2b Pzp należy złożyć w oryginale,
4) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku w Formularzu oferty należy wymienić dane wszystkich wykonawców występujących wspólnie ponadto wykonawcy ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy przedłożyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się to:
1) spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w pkt. 6.2. SIWZ wykonawcy wykazują łącznie,
2) każdy z nich składa dokumenty wymagane w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 2 pkt. 5 (określone w pkt. 7.2 SIWZ).
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Istotna zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. Zamawiający przewiduje w szczególności następujące istotne zmiany postanowień umowy:
1) zmiana terminu realizacji umowy gdy termin realizacji Projektu ulegnie zmianie,
2) gdy producent zakończył produkcję, albo skończyła się dostępność urządzenia, zaoferowanego przez Wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia urządzenia innym, pod warunkiem, że spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ; zmiana ta nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy,
3) została wyprodukowana nowsza wersja urządzenia i z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów - Zamawiający dopuszcza zmianę tych komponentów na spełniające warunki opisane w SIWZ lub wyższe; zmiana ta nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.
4) zmiana terminu realizacji umowy z uwagi na niezakończenie odbioru robót budowlanych wykonywanych w Domu Pomocy Społecznej w Szczyrzycu.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=178
|
Adres uzyskania siwz |
W siedzibie Zamawiającego - pokój nr 233, II piętro, budynek B.
|
Data składania wniosków |
24/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: Kancelaria Ogólna, I piętro, budynek B.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Projekt współfinansowany w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy
Priorytet 4 Rozwój społeczny i zasobów ludzkich
Obszar tematyczny: Ochrona zdrowia wdrażanego w ramach Projektu Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem
|
Czy unieważnienie |
Nie
|