Dostawa mebli medycznych i wyposażenia kwaterunkowego

Data publikacji 2014-09-03
Data zakończenia 2014-09-15 10:00:00
Instytucja Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 293410 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331920002, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli medycznych oraz dostawa wyposażenia kwaterunkowego, w rozbudowywanym budynku nr 11 dla potrzeb Ośrodka Zintegrowanych Badań Strukturalnych i Czynnościowych Centralnego Układu Nerwowego w Wojskowym Instytucie Medycyny Lotniczej w Warszawie, przy ul. Krasińskiego 54/56.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa mebli wolnostojących, wykonanie, dostawa i montaż mebli w zabudowie oraz dostawa fabrycznie nowego, wolnego od wad sprzętu i wyposażenia kwaterunkowego, zgodnie z opisem zawartym w zestawieniu wymaganych parametrów techniczno-eksploatacyjnych, formularzu cenowym z uwzględnieniem planów wyposażenia pomieszczeń oraz zaleceń Zamawiającego.
Pod pojęciem fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, pochodzących z bieżącej produkcji, wcześniej nie używanych, nieregenerowanych, bez śladów uszkodzenia.
2. Przedmiot zamówienia:
ZADANIE NR 1 - MEBLE MEDYCZNE
ZADANIE NR 2 - FOTEL ZABIEGOWY
ZADANIE NR 3 - WYPOSAŻENIE KWATERUNKOWE
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa - załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy), załącznik nr 3 do SIWZ (zestawienie wymaganych parametrów techniczno-eksploatacyjnych) oraz załącznik nr 4 (plany wyposażenia pomieszczeń).

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa - załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy), załącznik nr 3 do SIWZ (zestawienie wymaganych parametrów techniczno-eksploatacyjnych) oraz załącznik nr 4 (plany wyposażenia pomieszczeń).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa - załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy), załącznik nr 3 do SIWZ (zestawienie wymaganych parametrów techniczno-eksploatacyjnych) oraz załącznik nr 4 (plany wyposażenia pomieszczeń).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa - załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy), załącznik nr 3 do SIWZ (zestawienie wymaganych parametrów techniczno-eksploatacyjnych) oraz załącznik nr 4 (plany wyposażenia pomieszczeń).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
Ulica ul. Krasińskiego 54/56
Nr domu 54
Nr miesz 56
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-755
Województwo mazowieckie
Tel 022 6852689
Fax 022 6852689, 6852715
Internet www.wiml.waw.pl
Regon 01013218800000
E-mail mpuszkar.wiml.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut Badawczy
Rodzaj zam inny Instytut Badawczy
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 40
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków.
Wiedza Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków.
Potencjał Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków.
Zdolne Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków.
Sytuacja Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające a. Dokumenty potwierdzające, że oferowane w przetargu meble medyczne spełniają wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679, ze zm.): - Dokument potwierdzający zgłoszenie lub powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (o wprowadzeniu do obrotu lub do używania wyrobu) lub dokument potwierdzający dokonanie przeniesienia danych z dotychczasowego rejestru (druk zgłoszenia, powiadomienia, wniosek o przeniesienie danych lub urzędowe potwierdzenie wpisu do bazy danych prowadzone przez ww. Prezesa), jeśli przepisy ustawy o wyrobach medycznych wymagają zgłoszenia, powiadomienia lub przeniesienia danych, a w przypadku wyrobów nie podlegających temu obowiązkowi - oświadczenie o przyczynach braku zgłoszenia / powiadomienia / przeniesienia danych, z odpowiednim odwołaniem się do przepisów ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. - dot. zadania nr 1, poz. nr 23 i zadania nr 2 - załącznik nr 2 do SIWZ. b. Atest higieniczny potwierdzający przeznaczenie oferowanych mebli medycznych do wyposażania szpitali i gabinetów medycznych - dot. zad nr 1, poz. nr 1, 2, 3, 4, 10, 13, 14, 15, 17, 18, 19, 20, 21, 22 - załącznik nr 2 do SIWZ. c. Deklarację zgodności CE - dot. zadania nr 1, poz. 7, 8, 9 - załącznik nr 2 do SIWZ. d. Zestawienie wymaganych parametrów techniczno-eksploatacyjnych - załącznik nr 3 do SIWZ dla zadania nr 1, 2 i 3. e. Firmowe materiały informacyjne (ulotki, foldery, zdjęcia) celem potwierdzenia spełnienia wymagań technicznych - dot. zadania nr 1, poz. nr 1 ÷ 13; 16; 21 ÷ 23 oraz zadania nr 2 i zadania nr 3.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość, po uprzednim odpowiednim uzasadnieniu oraz za zgodą Zamawiającego, dokonania zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, pod następującymi warunkami i we wskazanym zakresie: a) zmiany co do sposobu realizacji zamówienia lub w przedmiocie zamówienia wynikające ze zmiany w obowiązujących przepisach prawa; b) zmiany terminu realizacji umowy, o ile będzie to konieczne z uwagi na nieprzewidziane okoliczności, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym także w zakresie stawki podatku VAT.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.wiml.waw.pl
Adres uzyskania siwz siedziba zamawiającego, bud. nr 5, pok. nr 28 - Sekcja Planowania Logistycznego i Zamówień Publicznych.
Data składania wniosków 15/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce siedziba zamawiającego, bud. nr 2, pok. nr 37 - Punkt Ewidencyjny WIML.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Innowacyjna Gospodarka.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)