Zakup wraz z dostawą środków czystościowych oraz preparatów do zmywarek gastronomicznych dla SPDSK w Warszawie - Nr RejZamPub/44/2014

Data publikacji 2014-09-12
Data zakończenia 2014-09-24 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Środki czyszczące,
  • Pasty i proszki czyszczące,
  • Preparaty piorące,
  • Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 304884 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009, 398313009, 398130004, 398316002, 337119006, 398312101, 158711108, 398312400
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą środków czystościowych oraz preparatów do zmywarek gastronomicznych dla SPDSK w Warszawie.
2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 39830000-9 - środki czyszczące, 39831300-9 - środki do czyszczenia podłóg, 39813000-4 - pasty i proszki czyszczące, 39831600-2 - środki do czyszczenia toalet, 33711900-6 - mydło, 39831210-1 - detergenty do zmywarek, 15871110-8 - ocet lub produkty równoważne, 39831240-0 - preparaty czyszczące.
3. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) i formularz cenowy- Załączniki Nr 1 i 7 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie
Ulica ul. Marszałkowska 24
Nr domu 24
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-576
Województwo mazowieckie
Tel 22 522 74 79, 22 522 73 34
Fax 22 522 74 72
Internet www.litewska.edu.pl
Regon 00028896900000
E-mail dzp.spdsk@litewska.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy tego samego rodzaju (tj. dostawa środków czystościowych) o wartości łącznej brutto minimum 20 000,00 zł. Ponadto zgodnie z pkt. 14 SIWZ - Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty Zgodnie z pkt 15 lit. A ust 2 SIWZ w celu potwierdzenia spełniania Warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć: Wykaz wykonanych dostaw, o których mowa w pkt 11.1.2. SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie- wg Załącznika Nr 5 do SIWZ. Ponadto zgodnie z pkt 15 lit. E SIWZ do oferty należy dołączyć: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy- wg Załącznika Nr 3 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy- wg Załącznika Nr 7 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku: 1)wystąpienia okoliczności siły wyższej, takich jak w szczególności: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy- przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia, 2)określonych w § 2 ust. 4 umowy i w sposób tam przewidziany, przy czym Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć odpowiedni aneks do umowy 3)obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego 4)niewykorzystania wartości umowy określonej w § 2 ust. 1 Umowy, w terminie określonym w § 10 ust. 1- w takim wypadku Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy. 5)zmiany przepisów prawa lub istotnych z uwagi na działalność dla Zamawiającego stosunków umownych; 6)zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych; 7)zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji - przy cenie nie większej niż w niniejszej umowie; 8)dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego niniejszą umową w przypadku, gdy wystąpi przejściowy brak całości lub części produktu z przyczyn leżących po stronie producenta; 9)jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy; 2.Dopuszcza się zmianę umowy w stosunku do treści oferty w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienia produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku zaprzestania wytwarzania produktu, pod warunkiem, że odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym. 3.Zmiana umowy może dotyczyć ponadto sposobu konfekcjonowania produktu i wielkości opakowania wprowadzonych przez podmiot odpowiedzialny (producenta). 4.W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.spdsk.edu.pl
Adres uzyskania siwz Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie, ul. Marszałkowska 24, 00 - 576 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pok. Nr 4 lub 5
Data składania wniosków 24/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie, ul. Marszałkowska 24, 00 - 576 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych(Budynek Administracji Szpitala), pok. Nr 4 lub 5
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia: 1. Ulotek informacyjnych lub folderów o każdym oferowanym produkcie, potwierdzających spełnianie warunków zawartych w SIWZ. Ulotka / folder powinna zawierać informację na temat sposobu użycia oferowanego produktu oraz jego składu chemicznego oraz być sporządzana w jęz. polskim. 2. Oświadczenia, że Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wraz z pierwszą dostawą instrukcji dla każdego oferowanego produktu (w jęz. polskim) dotyczącej możliwości jego magazynowania i przechowywania - wg Załącznika Nr 9 do SIWZ. 3. Oświadczenia, że Wykonawca posiada aktualne Karty Charakterystyki dla produktów biobójczych oraz substancji czynnych wchodzących w skład produktu biobójczego i przedstawi je na każde żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni od daty otrzymania wezwania. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie trwania umowy do powiadomienia Zamawiającego o wszelkich aktualizacjach informacji zawartych w kartach charakterystyki dla produktów biobójczych oraz substancji czynnych wchodzących w skład produktu biobójczego - wg Załącznika Nr 10 do SIWZ (o ile dotyczy). 4. Oświadczenia Wykonawcy, że produkty zawarte w ofercie są dopuszczone do obrotu na terenie RP i posiadają stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające ich stosowanie zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej - wg Załącznika Nr 11 do SIWZ. 5. Oświadczenia Wykonawcy, że preparaty zaoferowane w zakresie poz. 1, 2, 3, 4, 5, 10, 11, 12 są obojętne wobec mytej powierzchni, nie niszczą jej i nie powodują zarysowań, są przebadane dermatologicznie, cechują się brakiem toksyczności wobec osób pracujących z preparatem i osób przebywających w mytym pomieszczeniu, wykazują się brakiem ujemnego wpływu na środowisko i ulegają biodegradacji - wg Załącznika Nr 12 do SIWZ. 6. Oświadczenia, że Wykonawca zobowiązuje się (w razie wystąpienia potrzeby ze strony Zamawiającego) do wyregulowania dozownika w sprzęcie myjącym, w celu zapewnienia najlepszej skuteczności preparatów do zmywarek gastronomicznych - wg Załącznika Nr 13 do SIWZ (dotyczy pozycji 16, 17, 18).
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)