Dostawa i montaż wyposażenia komputerowego i audiowizualnego w ramach realizacji projektu pn. Tarnobrzeski Park Przemysłowo- Technologiczny

Data publikacji 2014-09-16
Data zakończenia 2014-09-30 10:00:00
Instytucja Prezydent Miasta Tarnobrzega
Miejscowość Tarnobrzeg
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Komputery osobiste,
  • Serwery sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 307648 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301212005, 302131006, 386521001, 488210009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie częściowe nr 1: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego szt. 1:
Opis: Urządzenie wielofunkcyjne A4/A3 kolorowe do skanowania, drukowania, kserowania i faksowania.
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zadanie częściowe nr 2: Dostawa komputerów typu notebook szt. 19
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zadanie częściowe nr 3: Dostawa projektorów szt. 3
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zadanie częściowe nr 4: Dostawa sprzętu sieciowego
Opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja serwerów, macierzy dyskowych, UPSów, szafy serwerowej, urządzeń monitorujących środowisko pracy serwerów, przełączników sieciowych, punktów dostępowych, routera, kontrolera sieci bezprzewodowej, osprzętu pomocniczego, systemów operacyjnych, oprogramowania do backupu serwerów oraz stacji roboczych, oprogramowania do wirtualizacja środowiska pracy.
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Opis

Urządzenie wielofunkcyjne A4/A3 kolorowe do skanowania, drukowania, kserowania i faksowania.
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..Dostawa komputerów typu notebook szt. 19.
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Dostawa projektorów szt. 3
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Dostawa sprzętu sieciowego
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja serwerów, macierzy dyskowych, UPSów, szafy serwerowej, urządzeń monitorujących środowisko pracy serwerów, przełączników sieciowych, punktów dostępowych, routera, kontrolera sieci bezprzewodowej, osprzętu pomocniczego, systemów operacyjnych, oprogramowania do backupu serwerów oraz stacji roboczych, oprogramowania do wirtualizacja środowiska pracy.
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Prezydent Miasta Tarnobrzega
Ulica ul. Kościuszki 32
Nr domu 32
Miejscowość Tarnobrzeg
Kod Pocztowy 39-400
Województwo podkarpackie
Tel 015 8226570
Fax 015 8222504
Internet www.tarnobrzeg.pl
Regon 83041350900000
E-mail strategia@tarnobrzeg.tpnet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Opis oferowanych urządzeń potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez zamawiającego.
Inne dokumenty 1) Oferta wypełniona zgodnie z wzorem zawartym w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Dla zadania częściowego nr 4 należy dołączyć wypełniony Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z Informacjami o nazwie producenta, nazwie produktu lub numerze katalogowym nadanym przez producenta dla oferowanych produktów.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: a) zmiana terminu umowy - w przypadku: - niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). - niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. b) zmiana terminu płatności- w przypadku: - ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych c) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych. d) zmiana wynagrodzenia: - zmiana urzędowej stawki podatku VAT, 2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych pkt.1 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.grontmij.pl/zamowienia/Pages/Zam%C3%B3wieniapubliczne.aspx
Adres uzyskania siwz Grontmij Polska Sp. z o.o. oddział w Rzeszowie ul. Lubelska 29, 35-233 Rzeszów.
Data składania wniosków 30/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Tarnobrzeg, 39-400 Tarnobrzeg, ul. Mickiewicza 7..
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)