Digitalizacja zbiorów bibliotecznych - realizacja projektu pt. Lubelska Biblioteka Wirtualna

Data publikacji 2014-09-19
Data zakończenia 2014-09-29 11:30:00
Instytucja Gmina Lublin
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Usługi archiwizacji komputerowej i konwersji katalogów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 312590 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 799991004, 713541005, 795520008, 729000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Digitalizacja zbiorów bibliotecznych - realizacja zadania digitalizacja zbiorów bibliotecznych wraz z systemem archiwizacji projektu pt. Lubelska Biblioteka Wirtualna, w szczególności:
1.Skanowanie 6 500 (sześć tysięcy pięćset) sztuk pasków klisz o formacie 24x36 mm do kolekcji plików macierzystych (plików master TIFF)
2.Skanowanie 8 500 (osiem tysięcy pięćset) sztuk pasków klisz o formacie 60x60 mm do kolekcji plików macierzystych (plików master TIFF)
3.wybranie po 1 zdjęciu (kadrze) z każdego zeskanowanego paska kliszy do docelowej liczby 15 000 (piętnaście tysięcy) sztuk plików TIFF zawierających wybrane zdjęcia (kadry)
4.skanowanie 6 816 (sześć tysięcy osiemset szesnaście) sztuk stron wglądówek (awers zdjęcia) do kolekcji plików macierzystych (plików master TIFF)
5.skanowanie 6 816 (sześć tysięcy osiemset szesnaście) sztuk stron wglądówek (rewers zdjęcia) do kolekcji plików macierzystych (plików master TIFF)
6.Konwersja 21 816 (dwadzieścia jeden tysięcy osiemset szesnaście) szt. plików macierzystych pojedynczych stron do formatu plików JPG jako formatów prezentacyjnych wraz z umieszczeniem na każdym ze zdjęć znaku wodnego właściciela kolekcji
7.wprowadzenie do bazy danych lokalnej biblioteki cyfrowej 21 816 (dwadzieścia jeden tysięcy osiemset szesnaście) szt. obiektów cyfrowych obejmujących kolekcje oraz pojedyncze obiekty (fotografie) wraz z odpowiadającymi im opisami bibliograficznymi w standardzie Dublin Core
8.Plik macierzysty (master TIFF), przekonwertowany plik macierzysty do formatu plików JPG, wprowadzony do bazy danych lokalnej biblioteki cyfrowej obiekt cyfrowy wraz z odpowiadającym mu opisem bibliograficznym obiektu cyfrowego w standardzie Dublin Core.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Lublin
Ulica Pl. Króla Władysława Łokietka 1
Nr domu 1
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-109
Województwo lubelskie
Tel 81 4663000
Fax 81 4663001
Internet www.bip.lublin.eu
Regon 43101951400000
E-mail zamowienia@um.lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Wiedza Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą wykonanie co najmniej jednej usługi obejmującej skanowanie klisz fotograficznych lub negatywów w ilości nie mniej niż 1 500 (jeden tysiąc pięćset) sztuk, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
Potencjał Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą dysponowanie co najmniej 1 skanerem do digitalizacji klisz celuloidowych
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 1.Wykaz winien wskazywać wykonanie co najmniej jednej usługi obejmującej skanowanie klisz fotograficznych lub negatywów w ilości nie mniej niż 1 500 (tysiąc pięćset) sztuk, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 2.Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie usług wykonanie co najmniej jednej usługi obejmującej skanowanie klisz fotograficznych lub negatywów w ilości nie mniej niż 1 500 (tysiąc pięćset) sztuk, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne gwarantują wykonanie robót zgodnie z pozwoleniem na budowę - w przypadku zaoferowania zastosowania towarów (materiałów i urządzeń) lub rozwiązań równoważnych 3.Wycena ofertowa. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 6. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7 . Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana terminu realizacji Umowy - w przypadku zmiany terminu zakończenia realizacji Projektu Lubelska Biblioteka Wirtualna przez Instytucję Zarządzającą - Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego; 2) zmiana terminu realizacji Umowy - w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie; 3) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto -w przypadku zmiany ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług; 4) zmniejszenie zakresu ilościowego przedmiotu umowy -w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od żadnej ze stron umowy uniemożliwiających zachowanie zakresu ilościowego przedmiotu umowy; 5) zmiana harmonogramu; 2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są w następujące sposoby: 1) ad pkt 1) - o czas przedłużony, nie dłużej niż termin zakończenia realizacji Projektu Lubelska Biblioteka Wirtualna - bez zmiany kwoty wynagrodzenia; 2) ad pkt 2) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania; 3) ad pkt 3) - odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę; 4) ad pkt 4) - wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone proporcjonalnie do zmniejszonego zakresu ilościowego przedmiotu umowy 5) ad pkt 5) - w zakresie wynikającym z uzasadnionych okoliczności
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.lublin.eu
Adres uzyskania siwz Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. nr 3, po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w budynku UM Lublin ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszt przesyłki)
Data składania wniosków 29/09/2014
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. nr 3
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zamawiający informuje, iż zadanie jest realizowane w ramach projektu Lubelska Biblioteka Wirtualna na podstawie umowy o dofinansowanie PK/10-UDA-RPLU.04.01.00-06-003/11-00-0574 z dnia 2012-01-26. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 Oś Priorytetowa IV. Społeczeństwo Informacyjne. Działanie 4.1 Społeczeństwo informacyjne. 2.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 2.1.W zakresie przedmiotu zamówienia: - p. Tadeusz Przystojecki - Ośrodek Brama Grodzka Teatr NN, ul. Grodzka 21, 20-112 Lublin, telefon 81 532-58-67. - p. Adriana Woźniak - Goluch - Ośrodek Brama Grodzka Teatr NN, ul. Grodzka 21, 20-112 Lublin, telefon 81 532-58-67. 2.2.W zakresie procedury: p. Iwona Wieżel - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon 81 466 30 12.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)