Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Lublin
|
Ulica |
Pl. Króla Władysława Łokietka 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Lublin
|
Kod Pocztowy |
20-109
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
81 4663000
|
Fax |
81 4663001
|
Internet |
www.bip.lublin.eu
|
Regon |
43101951400000
|
E-mail |
zamowienia@um.lublin.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2014
|
Wadium |
Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych)
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą wykonanie co najmniej jednej usługi obejmującej skanowanie klisz fotograficznych lub negatywów w ilości nie mniej niż 1 500 (jeden tysiąc pięćset) sztuk, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
|
Potencjał |
Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą dysponowanie co najmniej 1 skanerem do digitalizacji klisz celuloidowych
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
1.Wykaz winien wskazywać wykonanie co najmniej jednej usługi obejmującej skanowanie klisz fotograficznych lub negatywów w ilości nie mniej niż 1 500 (tysiąc pięćset) sztuk, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
2.Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie usług wykonanie co najmniej jednej usługi obejmującej skanowanie klisz fotograficznych lub negatywów w ilości nie mniej niż 1 500 (tysiąc pięćset) sztuk, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne gwarantują wykonanie robót zgodnie z pozwoleniem na budowę - w przypadku zaoferowania zastosowania towarów (materiałów i urządzeń) lub rozwiązań równoważnych 3.Wycena ofertowa. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 6. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7 . Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) zmiana terminu realizacji Umowy - w przypadku zmiany terminu zakończenia realizacji Projektu Lubelska Biblioteka Wirtualna przez Instytucję Zarządzającą - Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego;
2) zmiana terminu realizacji Umowy - w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie;
3) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto -w przypadku zmiany ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług;
4) zmniejszenie zakresu ilościowego przedmiotu umowy -w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od żadnej ze stron umowy uniemożliwiających zachowanie zakresu ilościowego przedmiotu umowy;
5) zmiana harmonogramu;
2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są w następujące sposoby:
1) ad pkt 1) - o czas przedłużony, nie dłużej niż termin zakończenia realizacji Projektu Lubelska Biblioteka Wirtualna - bez zmiany kwoty wynagrodzenia;
2) ad pkt 2) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania;
3) ad pkt 3) - odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę;
4) ad pkt 4) - wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone proporcjonalnie do zmniejszonego zakresu ilościowego przedmiotu umowy
5) ad pkt 5) - w zakresie wynikającym z uzasadnionych okoliczności
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.lublin.eu
|
Adres uzyskania siwz |
Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. nr 3, po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w budynku UM Lublin ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszt przesyłki)
|
Data składania wniosków |
29/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
11:30
|
Miejsce |
Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. nr 3
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Zamawiający informuje, iż zadanie jest realizowane w ramach projektu Lubelska Biblioteka Wirtualna na podstawie umowy o dofinansowanie PK/10-UDA-RPLU.04.01.00-06-003/11-00-0574 z dnia 2012-01-26. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 Oś Priorytetowa IV. Społeczeństwo Informacyjne. Działanie 4.1 Społeczeństwo informacyjne.
2.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
2.1.W zakresie przedmiotu zamówienia:
- p. Tadeusz Przystojecki - Ośrodek Brama Grodzka Teatr NN, ul. Grodzka 21, 20-112 Lublin, telefon 81 532-58-67.
- p. Adriana Woźniak - Goluch - Ośrodek Brama Grodzka Teatr NN, ul. Grodzka 21, 20-112 Lublin, telefon 81 532-58-67.
2.2.W zakresie procedury: p. Iwona Wieżel - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon 81 466 30 12.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|