Data publikacji |
2014-09-20 |
Data zakończenia |
2014-10-01 10:15:00 |
Instytucja |
Nadleśnictwo Manowo |
Miejscowość |
Manowo |
Województwo |
|
Branża |
- Wyroby biurowe,
- Tablice,
- Siedziska,
- Różne siedziska i krzesła,
- Biurka i stoły,
- Systemy aktowe,
- Meble komputerowe,
- Wieszaki na odzież,
- Meble i wyposażenie kuchni,
- Tapety papierowe i inne okładziny ścienne,
- Figurki, ozdoby, ramy do fotografii lub zdjęć oraz lustra,
- Wyroby szklane,
- Maty,
- Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
- Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
200413 / 2014 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
391131008, 391211007, 391212008, 391321007, 391341001, 391360004, 391413005, 391411003, 391412004, 391111004, 391130007, 392993007, 397111000, 397131004, 395320002, 301950002, 301921703, 441910005, 392981008, 392982009, 391900000 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Nadleśnictwo Manowo
|
Ulica |
Manowo 54
|
Nr domu |
54
|
Miejscowość |
Manowo
|
Kod Pocztowy |
76-015
|
Tel |
094 3183291
|
Fax |
094 3183281
|
Regon |
33004410500000
|
E-mail |
manowo@szczecinek.lasy.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Skarb Państwa PGL Lasy Panstwowe
|
Rodzaj zam inny |
Skarb Państwa PGL Lasy Panstwowe
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Informacja o zamówieniach uzupełniających zgodnie z Art.67.1 ust.7.
Zamawiający przewidział udzielenie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy.
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
20/11/2014
|
Wadium |
Zamawiający przewidział wpłatę wadium w wysokości 4 000 złotych (cztery tysięcy złotych).
14.1 Wadium może być wnoszone w terminie do składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
14.2 Pieniądzu
14.3 Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
14.4 Gwarancjach bankowych
14.5 Gwarancjach ubezpieczeniowych
14.6 Poręczeniach udzielanych przez podmioty których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz.1158 z póź.zm.)
14.7 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wykonawcy wskazany przez zamawiającego w BGŻ Koszalin 95 2030 0045 1110 0000 0048 4850. Termin wpłaty wadium uważa się za zachowany, jeżeli przed otwarciem ofert, kwota wadium znajdzie się na koncie zamawiającego.
14.8 Wniesione wadium zamawiający przechowuje na rachunku bankowym i zwraca niezwłocznie jeżeli:
- upłynął termin związania ofertą
- zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesione zostało zabezpieczenie należytego wykonania umowy
- zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a odwołania zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia
14.9 Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia przetargu, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza oraz na wniosek wykonawcy
Który:
- wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert
- został wykluczony z postępowania
- którego oferta została odrzucona
14.10 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie Art.46 ust.1 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
14.11 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
14.12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
14.13 Zamawiający zatrzyma też wadium o sytuację wynikającą z art.46 ust.4a ustawy pzp.
Dokumenty z pkt.14.3 - 14.6 wnosi się w postaci oryginałów.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Nie dotyczy uprawnień. Na etapie podpisywania umowy należy przedłożyć zaświadczenie o działalności.
|
Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum dwie podobne dostawy mebli o wartości minimum 200tys. złotych netto w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej z zakresu stolarstwa i prawidłowo ukończone. (zał.nr.2)
|
Potencjał |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia. (zał.nr 6)
|
Zdolne |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć oświadczenie(zał.nr 10).
|
Sytuacja |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w chwili składania oferty przedłożył informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w chwili składania ofert posiadał na rachunku bankowym kwotę, co najmniej 150 tys. zł lub posiadał zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 150 tys. zł. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - przy czym suma ubezpieczenia nie może być niższa od kwoty min. 100 tys. zł. W razie przedłożenia informacji z kilku banków /rachunków/ informacje te muszą pochodzić z tego samego dnia i tej samej godziny. Wartość środków powinna być podana w PLN. W wypadku innych walut należy przyjąć przelicznik równy średniemu rocznemu kursowi Europejskiego Banku Centralnego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę (np. konsorcjum) wszystkie powyższe warunki muszą być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców - załącznik nr 8.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Wykaz dostaw mebli w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy mebli zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej stolarskiej i prawidłowo ukończone, o wartości łącznej minimum 200 000zł netto, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej stolarskiej i prawidłowo ukończone. (załącznik nr 2).
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególności zmiana może dotyczyć sposobu realizacji umowy, osób odpowiedzialnych za realizację zadań. Dotyczy to sytuacji, gdy z różnych przyczyn nastąpi uzasadniona zmiana kierownika lub osób wskazanych w ofercie jako odpowiedzialnych za realizację zamówienia. Zmiana sposobu realizacji umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia prac dodatkowych niemożliwych do przewidzenia na etapie przygotowania zamówienia. Warunkiem takiej zmiany jest pisemna zgoda obu stron sporządzona w formie aneksu. Nie będzie to miało wpływu na przedłużenie terminu realizacji dostawy.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_manowo/zamowienia_publiczne
|
Adres uzyskania siwz |
Bezpłatnie u Pana Piotra Nowaka w Nadleśnictwie Manowo w Manowie 54 w godz.8-14 po uprzednim zamówieniu telefonicznym lub ze strony internetowej.
|
Data składania wniosków |
01/10/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:15
|
Miejsce |
Sekretariat Nadleśnictwa Manowo w Manowie 54.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Nie dotyczy.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|