Zakup i dostawa artykułów żywnościowych

Data publikacji 2014-09-22
Data zakończenia 2014-10-01 10:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy w Chmielniku
Miejscowość Chmielnik
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 201141 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009, 155000003, 158100009, 158000006, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie i szacunkowej ilości określonych w formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ w okresie 12 miesięcy od udzielenia zamówienia.

Opis

Ilość określono w załączniku nr 2 do SIWZ.Ilość określono w załączniku nr 2.1 do SIWZ.Ilość określono w załączniku nr 2.2 do SIWZ.Ilość określono w załączniku nr 2.3 do SIWZ.Ilość określono w załączniku nr 2.4 do SIWZ.Ilość określono w załączniku nr 2.5 do SIWZ.Ilość określono w załączniku nr 2.6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Powiatowy w Chmielniku
Ulica ul. Kielecka 1-3
Nr domu 1-3
Miejscowość Chmielnik
Kod Pocztowy 26-020
Województwo świętokrzyskie
Tel 41 3542136, 3542017 w.140, 150
Fax 41 3542136
Internet www.szpital-chmielnik.pl
Regon 00368011300000
E-mail przetargi@szpital-chmielnik.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 7
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z wymogami art. 44 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych
Wiedza Posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust. 1 pkt.2 Pzp), tj. zapewnią termin dostawy: Zadanie nr I - Mięso - 2 dni robocze od złożenia zamówienia w godz. 8.00 - 12.00 Zadanie nr II - Drób - 2 dni robocze od złożenia zamówienia w godz. 8.00 - 12.00 Zadanie nr III - Wyroby mięsne - 2 dni robocze od złożenia zamówienia w godz. 8.00 - 12.00 Zadanie nr IV - Artykuły spożywcze różne - 2 dni robocze od złożenia zamówienia w godz. 8.00 - 12.00 Zadanie nr V - Pieczywo - Dostawa pieczywa każdego dnia tygodnia z wyłączeniem niedziel, świąt i dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 6.00 - 6.30. Zadanie nr VI - Wyroby mleczarskie - Dostawa wyrobów mleczarskich każdego dnia tygodnia z wyłączeniem niedziel, świąt i dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 6.00 - 6.30. Zadanie nr VII - Jaja - Dostawa jaj jeden raz w tygodniu w dni robocze w godz. 8.00 - 12.00. Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w dziale II pkt. 4.
Potencjał Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Zdolne Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Sytuacja Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu na oferowane produkty wszystkich wymaganych przepisami prawa dopuszczeń do obrotu i zobowiązania do przedstawienia ich na każde wezwanie Zamawiającego. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do udostępnienia na żądanie Zamawiającego książki kontroli sanitarnej środka transportu - zapisy z przeprowadzonych zabiegów dezynfekcji pojazdu
Inne dokumenty 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana jako uprawniona do reprezentacji podmiotu zgodnie z dokumentacją rejestrową. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczęć udzielającego pełnomocnictwa i jego podpis (jeżeli dotyczy).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający zastrzega sobie, że podana ilość przedmiotu zamówienia stanowi wielkość szacunkową, tym samym dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostaw w zależności od potrzeb bieżących Zamawiającego. Zmniejszenie nie może przekraczać 30% całkowitej wartości umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w zakresie ilości asortymentu w trakcie realizacji umowy w ramach jej ogólnej wartości (zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). 2.1. ilości poszczególnego asortymentu w trakcie realizacji umowy w ramach jej ogólnej wartości, 2.2. przedłużenia końcowego terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej ogólnej wartości w pierwotnym terminie, 3.2.1. przedłużenie końcowego terminu umowy odbędzie się stosownym aneksem na okres nie dłuższy niż 2 miesiące, 2.3. zmiany ceny: 2.3.1. cena jednostkowa będzie mogła ulec zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych dla przedmiotu zamówienia, w takim przypadku zmianie ulega cena jednostkowa brutto przy zachowaniu ceny jednostkowej netto, 2.3.2. cena jednostkowa będzie mogła ulec obniżeniu przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy, 2.4. wystąpienie o zmianę cen jednostkowych przez Wykonawcę musi odbyć się z wyprzedzeniem, nie później niż 14 dni przed proponowaną datą zmiany cen, 2.5. zmiana umowy będzie możliwa jeżeli zajdzie obiektywna konieczność zmiany umowy innego rodzaju niż wymienione w pkt. 2.1 - 2.3, pod warunkiem, że zmiana nie będzie ingerować w treść przedmiotu zamówienia oraz wynagrodzenia, 2.6. zmiany wprowadzone do umowy będą obowiązywały po podpisaniu odpowiedniego aneksu przez obie strony
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpital-chmielnik.pl
Adres uzyskania siwz Szpital Powiatowy w Chmielniku ul. Kielecka 1-3 26-020 Chmielnik Dział Administracyjno - Techniczny
Data składania wniosków 01/10/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Szpital Powiatowy w Chmielniku ul. Kielecka 1-3 26-020 Chmielnik Dział Administracyjno - Techniczny..
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)