DOSTAWA W ROKU 2015 MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH ORAZ DOSTAWA AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH DLA POTRZEB SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE

Data publikacji 2015-03-16
Data zakończenia 2015-03-24 10:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy
Miejscowość Jelenia Góra
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 57402 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 302372001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia część I zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek faksów i urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych w Sądzie Okręgowym w Jeleniej Górze oraz Sądzie Rejonowym w Lwówku Śląskim i Sądzie Rejonowym w Kamiennej Górze.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod nazwą: Zestawienie ilościowo wartościowe materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek oraz faksów dla Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze i w Lwówku Śląskim oraz dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z.
3. Dostawy materiałów eksploatacyjnych będą się odbywały sukcesywnie do jednostek objętych niniejszym postępowaniem na podstawie zamówień częściowych, składanych przez Zamawiającego wybranemu w wyniku przeprowadzonego postępowania Wykonawcy.
4. Załącznik numer 1 zawiera nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości i ilości oraz kodem producenta, a także dane oferowanego artykułu: nazwę producenta artykułu oraz numer katalogowy lub symbol handlowy nadany przez producenta, a także numer unikalnego kodu kreskowego GS1 dotyczy wyłącznie asortymentu równoważnego.

Opis przedmiotu zamówienia część II zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego) do siedzib: Sądu Okręgowego przy Al. Wojska Polskiego nr 56, Sądu Rejonowego w Kamiennej Górze przy Al. Wojska Polskiego nr 36 oraz Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim przy ul. Jaśkiewicza nr 12, osprzętu i akcesoriów do sprzętu informatycznego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod nazwą: Zestawienie ilościowo wartościowe akcesoriów komputerowych dla potrzeb Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze i w Lwówku Śląskim oraz Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze na rok 2015 stanowi załącznik nr 1a do s.i.w.z. Wykaz ten zawiera nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości i ilości, a także dane oferowanego artykułu: nazwę producenta artykułu oraz numer katalogowy lub symbol handlowy nadany przez producenta.
3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony osprzęt i akcesoria do sprzętu informatycznego były fabrycznie nowe i nieużywane.
4. Dostawa akcesoriów komputerowych objęta niniejszym postępowaniem nastąpi jednorazowo. Zamawiający z chwilą podpisania umowy sporządzi rozdzielnik ze wskazaniem ilości asortymentu przeznaczonego do poszczególnych jednostek.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek faksów i urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych w Sądzie Okręgowym w Jeleniej Górze oraz Sądzie Rejonowym w Lwówku Śląskim i Sądzie Rejonowym w Kamiennej Górze.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod nazwą: Zestawienie ilościowo wartościowe materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek oraz faksów dla Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze i w Lwówku Śląskim oraz dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z.
Dostawy materiałów eksploatacyjnych będą się odbywały sukcesywnie do jednostek objętych niniejszym postępowaniem na podstawie zamówień częściowych, składanych przez Zamawiającego wybranemu w wyniku przeprowadzonego postępowania Wykonawcy.
Załącznik numer 1 do s.i.w.z. zawiera nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości i ilości oraz kodem producenta, a także dane oferowanego artykułu: nazwę producenta artykułu oraz numer katalogowy lub symbol handlowy nadany przez producenta, a także numer unikalnego kodu kreskowego GS1 dotyczy wyłącznie asortymentu równoważnego.
Wykonawca musi zagwarantować, że wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne będą fabrycznie nowe, oryginalnie fabrycznie zamknięte. Dodatkowo materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem po wyjęciu z opakowania zewnętrznego opakowania wewnętrzne. Każda kaseta oraz opakowanie z tonerem muszą ponadto posiadać zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie, czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany.Opis przedmiotu zamówienia część II zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego do siedzib: Sądu Okręgowego przy Al. Wojska Polskiego nr 56, Sądu Rejonowego w Kamiennej Górze przy Al. Wojska Polskiego nr 36 oraz Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim przy ul. Jaśkiewicza nr 12, osprzętu i akcesoriów do sprzętu informatycznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod nazwą: Zestawienie ilościowo wartościowe akcesoriów komputerowych dla potrzeb Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze i w Lwówku Śląskim oraz Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze na rok 2015 stanowi załącznik nr 1a do s.i.w.z. Wykaz ten zawiera nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości i ilości, a także dane oferowanego artykułu: nazwę producenta artykułu oraz numer katalogowy lub symbol handlowy nadany przez producenta. Zamawiający wymaga, aby dostarczony osprzęt i akcesoria do sprzętu informatycznego były fabrycznie nowe i nieużywane. Dostawa akcesoriów komputerowych objęta niniejszym postępowaniem nastąpi jednorazowo. Zamawiający z chwilą podpisania umowy sporządzi rozdzielnik ze wskazaniem ilości asortymentu przeznaczonego do poszczególnych jednostek.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sąd Okręgowy
Ulica Al. Wojska Polskiego 56
Nr domu 56
Miejscowość Jelenia Góra
Kod Pocztowy 58-500
Województwo dolnośląskie
Tel 75 6415100
Fax 75 6415115
Internet www.jelenia-gora.so.gov.pl
Regon 00064175600000
E-mail marcin.budzynski@jelenia-gora.so.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 2. Łączna kwota wadium wynosi: 4.000,00 zł. słownie złotych: trzy tysiące osiemset 00/100. w tym: 1/ w przypadku oferty na część I przedmiotu zamówienia wartość wadium wynosi: 3.000,00 zł. /słownie: trzy tysiące 00/100 zł./, 2/ w przypadku oferty na część II przedmiotu zamówienia wartość wadium wynosi: 1.000,00 zł /słownie: jeden tysiąc 00/100 zł./. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 24 marca 2015 r. godzina 10:00.
Zaliczka Nie
Uprawnienie zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Wiedza zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Potencjał zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Zdolne zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Sytuacja zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: a/ Zmiany cen, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług. b/ Zmiany Zamawiającego w przypadku zmian organizacyjnych w strukturze sądownictwa powszechnego. 2/ Zmiany pozostałych postanowień umowy w przypadku, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów mających wpływ na realizację obowiązków wynikających z zawartej umowy. 3/ Zmiany wynikającej z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, których wprowadzenie będzie istotne w celu zapewnienia właściwej dostawy przedmiotu zamówienia.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.jelenia-gora.so.gov.pl
Adres uzyskania siwz Sąd Okręgowy Al. Wojska Polskiego nr 56 58-500 Jelenia Góra pokój 316 III piętro
Data składania wniosków 24/03/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Sąd Okręgowy Al. Wojska Polskiego nr 56 58-500 Jelenia Góra pokój 202 II piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)