Data publikacji |
2015-03-16 |
Data zakończenia |
2015-03-26 10:00:00 |
Instytucja |
Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Warlubiu |
Miejscowość |
Warlubie |
Województwo |
kujawsko-pomorskie |
Branża |
- Siedziska,
- Krzesła,
- Różne meble i wyposażenie,
- Meble szkolne,
- Meble przedszkolne,
- Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
- Wyroby meblarskie,
- Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
57576 / 2015 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
391500008, 391610008, 331416233, 351113204, 391110003, 391120000, 391600001, 395154102, 395161003, 441122000 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą mebli i sprzętu: szafy, biurka, szafki, regały, stoliki do zabaw, stoliki dla dzieci, krzesełka, tablice magnetyczne, tablice korkowe, dywany, biblioteczki, zestawy mebli tematycznych, wykładziny dywanowe, szafki dla uczniów, parawany, ławki szatniowe regulowane, ławki szatniowe zwykłe, regały szatniowe, wyposażenie wypoczynkowe: biblioteczki, poduchy, maty narożne, zestawy kostek świetlicowych, bujaki, piankowe meble, poduszki sensoryczne, pufy, poduszki, zabudowy do grzejników, rolety okienne, apteczki z kompletnym wyposażeniem, gaśnica proszkowa.
Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 6 do SIWZ |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Warlubiu
|
Ulica |
ul. Szkolna 20A
|
Nr domu |
20A
|
Miejscowość |
Warlubie
|
Kod Pocztowy |
86-160
|
Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
52 33 26 013
|
Fax |
52 33 26 013
|
Internet |
http://sapowarlubie.bipstrona.pl/
|
Regon |
00111389300000
|
E-mail |
oswiata@warlubie.pl
|
Obowiązkowa |
Nie
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone na podstawie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP. Zamówienia uzupełniające mogą zostać udzielone w terminie do 31 maja 2015 r. od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. W ramach zamówień uzupełniających Zamawiający przewiduje zwiększenie ilości dostaw asortymentu. Warunkiem udzielenia zamówień uzupełniających jest posiadanie zabezpieczenia finansowego na realizację poszczególnych części przetargu przez Zamawiającego
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
30
|
Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego w wysokości 1.600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100)
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu; w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia
|
Wiedza |
Wykonawca przedłoży odpowiednie oświadczenie, określone w załączniku do oferty. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia
|
Potencjał |
Wykonawca przedłoży odpowiednie oświadczenie, określone w załączniku do oferty. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia
|
Zdolne |
Wykonawca przedłoży odpowiednie oświadczenie, określone w załączniku do oferty. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia
|
Sytuacja |
Wykonawca przedłoży odpowiednie oświadczenie, określone w załączniku do oferty. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później, aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło; 2) zmiana wynagrodzenia i warunków płatności może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku VAT na dzień wystawienia faktury, w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy; 3) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności w innych przypadkach, których nie można było przewidzieć, a leżących po stronie Zamawiającego. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
okres gwarancji
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
http://sapowarlubie.bipstrona.pl/
|
Adres uzyskania siwz |
Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Warlubiu, ul. Szkolna 20A/18, 86 - 160 Warlubie, woj. kujawsko - pomorskie
|
Data składania wniosków |
26/03/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Warlubiu, ul. Szkolna 20A/18, 86 - 160 Warlubie, woj. kujawsko - pomorskie
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej
|
Czy unieważnienie |
Nie
|