Data publikacji |
2015-03-19 |
Data zakończenia |
2015-04-07 09:00:00 |
Instytucja |
Urząd Gminy Klucze |
Miejscowość |
Klucze |
Województwo |
małopolskie |
Branża |
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
38767 / 2015 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
451112000, 451112907, 451127105, 452238004, 452331206, 452332506, 452333404, 452623114, 453420006, 451112000, 452130088, 453100003, 453157005, 453111001, 453143200, 453112002, 453151009, 453161109, 313100002, 453143004, 453110009 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Gminy Klucze
|
Ulica |
ul. Partyzantów 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Klucze
|
Kod Pocztowy |
32-310
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
032 6428508
|
Fax |
032 6428052
|
Internet |
www.gmina-klucze.pl
|
Regon |
00053776300000
|
E-mail |
klucze@gmina-klucze.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 50 %.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
120
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Wiedza |
Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, iż zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej:
- dwie roboty budowlane, polegającą na wykonaniu podobnego zamówienia o wartości minimum 300 .000,00 zł brutto każda.
W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie.
Spełnienie wyżej wymienionych warunków oceni powołana do przeprowadzenia postępowania komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert. Ocena spełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych udziałów w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbędzie się na zasadach: Dostarczenie właściwego dokumentu SPEŁNIA, nie dostarczenie -NIE SPEŁNIA z zastrzeżeniem art.26 ust.3 PZP.
|
Potencjał |
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Zdolne |
Oświadczenia, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
Przynajmniej 1 osoba:
z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami:
a.do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej ,
b. instalacji sanitarnych i sieci wodno - kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi
c. instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Spełnienie wyżej wymienionych warunków oceni powołana do przeprowadzenia postępowania komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert. Ocena spełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych udziałów w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbędzie się na zasadach: Dostarczenie właściwego dokumentu SPEŁNIA, nie dostarczenie -NIE SPEŁNIA z zastrzeżeniem art.26 ust.3 PZP.
|
Sytuacja |
Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca posiadał opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wymagana gwarantowana suma ubezpieczenia wynikająca z ww. dokumentów powinna być nie mniejsza niż 500 000,00 złotych.
Spełnienie wyżej wymienionych warunków oceni powołana do przeprowadzenia postępowania komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert. Ocena spełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych udziałów w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbędzie się na zasadach: Dostarczenie właściwego dokumentu SPEŁNIA, nie dostarczenie -NIE SPEŁNIA z zastrzeżeniem art.26 ust.3 PZP.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1 Oferta na formularzu stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, wypełniona czytelnie, podpisana i opieczętowana przez osobę/y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2 Kosztorys ofertowy uproszczony . 3 Załączniki do SIWZ: załącznik nr 2, załącznik nr 3, załącznik nr 4, załącznik nr 5, załącznik nr 8
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie:
1. Terminu wykonania umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z przyczyn obiektywnych i niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy z uwagi na:
a) siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od wykonawcy bądź Zamawiającego, lub których Wykonawca lub Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, w tym dotyczące niesprzyjających warunków atmosferycznych, jak również inne przeszkody i utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie,
b) konieczność wykonania nieprzewidzianych robót dodatkowych,
c) konieczność wykonania przez Zamawiającego projektu zamiennego dla wprowadzenia zmian rozwiązań technicznych lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji projektowej,
d) konieczność uzyskania dodatkowych opinii lub uzgodnień.
We wszystkich w/w przypadkach termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności.
2. Zmiany technologii wykonania robót lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystniejsze dla Zamawiającego, przy zachowaniu niepogorszonych standardów jakościowych.
3. Podwykonawców - w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę; Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy wykonawcy z Podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania robót określonych w umowie w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę.
Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana jest spowodowana uchybieniem lub naruszeniem umowy przez Wykonawcę i w takim przypadku koszty dodatkowe związane ze zmianami ponosi Wykonawca.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
97
|
Kryt 2 |
Gwarancja
|
Kryt 2p |
3
|
Adres strony internetowej siwz |
www.gmina-klucze.pl link BIP, Zamówienia publiczne
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Gminy Klucze, ul. Partyzantów 1 , 32-310 Klucze, III piętro, pokój 305.
|
Data składania wniosków |
07/04/2015
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Urząd Gminy Klucze, ul. Partyzantów 1 , 32-310 Klucze parter biuro podawcze
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy unieważnienie |
Nie
|