PRZEPROWADZENIE DZIAŁAŃ INFORMACYJNYCH I PROMOCYJNYCH DO PROJEKTU POIIŚ NR 7.1-47 PN. ZAKUP TABORU KOLEJOWEGO DO OBSŁUGI POŁĄCZEŃ MIĘDZYWOJEWÓDZKICH REALIZOWANYCH PRZEZ WOJEWÓDZTWA: MAŁOPOLSKIE, PODKARPACKIE, ŚLĄSKIE I ŚWIĘTOKRZYSKIE.

Data publikacji 2015-03-20
Data zakończenia 2015-03-30 11:00:00
Instytucja Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 63298 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 793422005, 392941000, 798230009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych do projektu POIIŚ nr 7.1 47 pn. Zakup taboru kolejowego do obsługi połączeń międzywojewódzkich realizowanych przez województwa: małopolskie, podkarpackie, śląskie i świętokrzyskie tj. :

Zadanie I Wykonanie i zamontowanie tablicy pamiątkowej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego

Zadanie II Dostarczenie materiałów promocyjnych oraz ich rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
2.Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadanie I tablica pamiątkowa 1 sztuka, Zadanie II materiały informacyjno promocyjne tj.:
1)Bawełniana torba na zakupy 200sztuk,
2)Składana torba na zakupy w etui z plastikowym karabińczykiem 500sztuk,
3)Parasol 100 sztuk,
4)Kubek termiczny 100 sztuk,
5)Torba termoizolacyjna 500 sztuk,
6)Broszura w formie zakładki magnetycznej do książki 500 sztuk,
7)Pamięć USB ( PEN-DRIVE) 200sztuk,
8)Opaska odblaskowa 500sztuk,
9)Dmuchany zagłówek 200sztuk,
10)Notes z długopisem eco 300 sztuk,
11)Mini notes z długopisem 300 sztuk.
3.Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i montażu tablicy pamiątkowej, której wzór został zamieszczony w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić 5 letniego okresu rękojmi na tablicę pamiątkową, której termin będzie liczony od daty podpisania protokołu odbioru.
4.Wykonawca zobowiązany będzie do naniesienia na materiałach informacyjno-promocyjnych nadruków w wersji wskazanej przez Zamawiającego metodą określoną dla poszczególnych materiałów w tabeli zamieszczonej w załączniku nr 1 do SIWZ.
5.Materiały promocyjno-informacyjne musza uwzględniać kolorystykę i logotypy Unii Europejskiej, Programu Infrastruktura i Środowisko oraz identyfikację wizualną Województwa Świętokrzyskiego.
6.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ oraz Załączniku nr 1 do SIWZ.
7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
8.Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wysokiej jakości, fabrycznie nowy i kompletny, a także odpowiadał wymaganiom zamawiającego.
9.Miejscem dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych (Zadanie nr 2) jest siedziba zamawiającego mieszcząca się w Kielcach, ul. Targowa 18, piętro 10, pok.16. Wykonawca zobowiązany będzie do rozładunku dostawy w miejscach wskazanym przez zamawiającego.
10.Miejsce dostawy i montażu tablicy pamiątkowej (Zadanie nr 1) zostanie wskazane przez Zamawiającego.
11.Zamawiający nie podzielił niniejszego zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych.
12.Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia będzie zobowiązany do konsultowania ze wskazanym przedstawicielem Zamawiającego wszelkich działań podejmowanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
13.Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do powiadomienia (pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną) zamawiającego o planowanym terminie dostarczenia wykonanego przedmiotu umowy. Dostawa odbędzie się w dniach i godzinach urzędowania zamawiającego.
14.Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie (Formularz oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie.
15.Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
16.Cenę oferty wykonawca oblicza uwzględniając wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi. Wyliczoną cenę Wykonawca podaje w odpowiednim miejscu Dodatku nr 1 do SIWZ -Formularz oferty, który musi być wypełniony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i podpisany przez Wykonawcę.
17.Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
18.Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 3 do SIWZ - Wzór umowy.
19.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
20.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.
21.Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Ulica al. IX Wieków Kielc 3
Nr domu 3
Miejscowość Kielce
Kod Pocztowy 25-516
Województwo świętokrzyskie
Tel 41 3421901, 3421677, 3421576
Fax 41 3445265, 3445723
Internet www.sejmik.kielce.pl
Regon 29101900500000
E-mail marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium Nie wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Nie dotyczy
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Potencjał O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1.Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1A do SIWZ. 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4.Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana umowy może nastąpić w przypadku działania siły wyższej. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji przedmiotu umowy. Zmianie umowy ulec może termin wykonania umowy o czas niezbędny na uwzględnienie powyższych zmian. Zmiana terminu nie powoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 85
Kryt 2 termin dostawy
Kryt 2p 15
Adres strony internetowej siwz www.sejmik.kielce.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C 2 III piętro pokój nr 347
Data składania wniosków 30/03/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pok. 213 (Kancelaria Urzędu, II piętro)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013, Priorytet VII Transport przyjazny środowisku, Działanie 7.1 Rozwój transportu kolejowego dla Projektu Zakup taboru kolejowego do obsługi połączeń międzywojewódzkich realizowanych przez województwa: małopolskie, podkarpackie, śląskie i świętokrzyskie nr POIiŚ 7.1-47
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)