Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie

Data publikacji 2015-03-23
Data zakończenia 2015-03-31 09:30:00
Instytucja Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 64316 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302133008, 302000001, 480000008, 302321108, 302313000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie częściowe nr 1: Dostawa skanera dla Zespołu ds. Rozliczeń Projektów Międzynarodowych. Zadanie częściowe nr 2: Dostawa komputera przenośnego dla Wydziału Mechanicznego. Zadanie częściowe nr 3: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Mechanicznego. Zadanie częściowe nr 4: Dostawa komputera stacjonarnego, monitorów i drukarek laserowych dla Biblioteki. Zadanie częściowe nr 5: Dostawa skanera A-3 dla Biblioteki. Zadanie częściowe nr 6: Dostawa komputerów przenośnych - notebooków dla Biblioteki. Zadanie częściowe nr 7: Dostawa zestawów drukujących etykiety kodów kreskowych dla Biblioteki. Zadanie częściowe nr 8: Dostawa programu do tworzenia i edycji dokumentów pdf oraz multiplatformowego środowiska programistycznego (IDE) pozwalającego na pracę z aplikacjami PHP dla Biblioteki. Zadanie częściowe nr 9: Dostawa komputerów przenośnych - laptopów dla Centrum Pedagogiki i Psychologii. Zadanie częściowe nr 10: Dostawa komputera przenośnego - laptopa dla Biura Karier.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanera z automatycznym podajnikiem umożliwiającym dwustronne skanowanie w kolorze i w czerni - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera przenośnego - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego z funkcją drukowania, kopiowania, faksowania, skanowania, druku bezpośredniego i druku bezprzewodowego - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera stacjonarnego - 1 szt.,, monitorów - 2 szt. i drukarek laserowych - 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanera A3 - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych - notebooków - 2 szt. (różne).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu drukującego etykiety kodów kreskowych - 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogamowania: programu do tworzenia i edycji dokumentów pdf - 1 szt. oraz multiplatformowego środowiska programistycznego (IDE) pozwalającego na pracę z aplikacjami PHP - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych - laptopów - 2 szt. (różne).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera przenośnego - laptopa - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Ulica ul. Warszawska 24
Nr domu 24
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-155
Województwo małopolskie
Tel 12 628 26 56; 628 22 20
Fax 12 6282072
Internet www.pk.edu.pl
Regon 00000156003300
E-mail zampub@pk.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 10
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Specyfikacja techniczna oferowanych urządzeń pozwalająca na ocenę zgodności oferowanych urządzeń/oprogramowania objętych niniejszym zamówieniem z wymaganiami SIWZ, zawierająca: typ, model, producenta, parametry techniczne - dla zadania częściowego: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10 Specyfikacja techniczna oferowanego oprogramowania pozwalająca na ocenę zgodności oferowanego oprogramowania z wymaganiami SIWZ, zawierająca nazwę, wersję i opis programu - dla zadania częściowego: 8
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1) zmiany ustalonego wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, w sytuacji ustawowej zmiany stawki podatku VAT, o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT, obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania niniejszej umowy. 2) terminu realizacji umowy w przypadku, jeżeli dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania. 3) zmiany parametrów technicznych dostarczanych urządzeń, w przypadku gdy Wykonawca jest w stanie dostarczyć Zamawiającemu nowsze niż określone w SIWZ modele sprzętu z zachowaniem cen określonych w ofercie, z tym jednak zastrzeżeniem, iż modele sprzętu/wersje oprogramowania muszą posiadać tożsame lub wyższe parametry w stosunku do określonych w ofercie złożonej w postępowaniu i gdy produkcja jakiegoś sprzętu/ oprogramowania/ elementu została zakończona na etapie realizacji umowy. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.pk.edu.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110, budynek W-9 (10-24), ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków
Data składania wniosków 31/03/2015
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110, budynek W-9 (10-24), ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty 1) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 5 do SIWZ 2) Kalkulacja cenowa - załącznik nr 6 do SIWZ 3) Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną.
Informacje dodatkowe Czas trwania lub termin wykonania: 14 dni od daty udzielenia zamówienia - dla zadania częściowego: 2, 3, 6, 8, 9, 10. 14 dni od daty dostarczenia Wykonawcy dokumentów potwierdzających uprawnienia do zastosowania stawki podatku VAT 0% - dla zadania częściowego: 1, 4, 5, 7. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)