Dostawa kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka, drukarka, skaner) dla Uniwersytetu Gdańskiego.

Data publikacji 2015-03-24
Data zakończenia 2015-04-10 11:00:00
Instytucja Uniwersytet Gdański
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 40659 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301211004, 302321108, 302161100
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Wspólny słownik zamówień (CPV): 30121100-4, 30232110-8, 30216110-0.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka, skaner, drukarka) dla Zakładu Ekologii Eksperymentalnej Organizmów Morskich Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego, Al. Marszałka Piłsudskiego 46 Gdynia, zwanego dalej urządzeniem.
3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w momencie dostawy, we wskazanym miejscu, dokonał uruchomienia urządzenia dla zgodnego z przeznaczeniem poprawnego działania.
4. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia w zakresie podstawowej obsługi urządzenia tj.: kopiowania, drukowania, skanowania; dla co najmniej 4 osób, ustalonego na dzień dostawy w czasie minimum 1 godziny.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest opisany w załączniku nr od 2 do SIWZ - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia.
6. Wymagania stawiane dla urządzenia:
1) urządzenie musi spełniać parametry wyszczególnione w załączniku nr od 2 do SIWZ,
2) urządzenie musi być fabrycznie nowe tzn. nieużywane przed dniem dostarczenia
z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnego działania,
3) oferowane urządzenie nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania
z produkcji lub sprzedaży,
4) urządzenie musi posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa
i dopuszczenia do obrotu handlowego,
5) urządzenie musi posiadać deklarację zgodności CE (wydaną zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U.
z 2010 r. nr 138 poz. 935 tj. z późn. zm.)),
6) jeżeli obowiązujące przepisy prawa tego wymagają, urządzenie wykorzystujące energię musi mieć dołączoną, etykietę i kartę produktu sporządzoną w języku polskim, które będzie zawierało informację o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach urządzenia, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012 r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012 r. poz. 1203).
7. Wykonawca ma obowiązek podać w załączniku nr 2 do SIWZ, nazwę producenta, model (typ) oferowanego urządzenia.
Wymagany minimalny okres gwarancyjny to 2 lata od dnia odbioru, z uwzględnieniem zapisów rozdziału XII pkt 1 ppkt 2 SIWZ i oferty Wykonawcy.
8. Szczegóły dotyczące świadczeń gwarancyjnych opisane są § 3 projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.
9. Odbiór urządzenia nastąpi protokołem (zdawczo-odbiorczym), podpisanym bez zastrzeżeń przez Strony, wraz z przekazaniem karty gwarancyjnej, instrukcji obsługi. Odbiór dotyczy również wykonanego uruchomienia i przeprowadzonego szkolenia.
10. Do czasu przekazania urządzenia, tj. protokolarnego odbioru w miejscu przeznaczenia, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca.
11. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego urządzenia, w przypadku:
1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego urządzenia a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 10 ust. 1 pkt. 5 projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ,
2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie urządzenia w jego pełnym zakresie,
3) niewykonania lub wadliwie wykonanego uruchomienia,
4) niewykonania szkolenia - zgodnie z zapisem rozdz. II pkt 4 SIWZ.
12. W przypadkach określonych w pkt 11, przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa
w § 12 ust. 1 projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ, sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania urządzenia, a Wykonawca jest obowiązany do wymiany urządzenia na nowe wolne od wad o tych samych lub lepszych parametrach technicznych. Jeżeli termin dostawy przekroczy termin, o którym mowa w § 6 projektu umowy, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 8 ust. 1 pkt 1) projektu umowy.
13. Wykonawca zapewnia:
1) że przed realizacją zamówienia skontaktuje się z Zamawiającym i potwierdzi dokładny termin dostawy urządzenia, jednak nie dłuższy niż określony §6 projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ,
2) że poniesie koszty: dostawy, opakowania, transportu, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, uruchomienia potwierdzającego sprawne działanie, szkolenia dla min. 4 osób, ustalonego na dzień dostawy w czasie minimum 1 godziny,
3) obsługę gwarancyjną.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Gdański
Ulica ul. Bażyńskiego 1A
Nr domu 1A
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80-952
Województwo pomorskie
Tel 058 5232344
Fax 058 5232484, 5523741
Internet www.ug.edu.pl
E-mail zpug@julia.univ.gda.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 7
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty specyfikacji technicznej oferowanego urządzenia, w języku polskim lub przetłumaczonej na język polski, dopuszcza się wydruki ze stron internetowych producenta, katalogów itp., których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę (np. poprzez zamieszczenie zapisu potwierdzam autentyczność dokumentu).
Inne dokumenty 1) Oświadczenie o podwykonawcach -. Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie dołącza do oferty załącznika nr 6 do SIWZ. 2) Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ; Wykonawca może też zastosować się do informacji zawartej w rozdz. XVI pkt. 1.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Istotne zmiany postanowień niniejszej umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 2) zaistnienia siły wyższej, 3) zmiany dotyczącej terminu realizacji umowy, jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi, 4) zmiany dotyczącej w szczególności terminu realizacji zamówienia, jeżeli zaistniała inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, 5) wycofania z produkcji przedmiotu umowy (po terminie otwarcia ofert) i zastąpienia go urządzeniem o parametrach nie gorszych niż oferowany za cenę taką jak ustalona w umowie. Fakt ten Wykonawca musi pisemnie udokumentować, a Zamawiający musi wyrazić zgodę. 2. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony, z zastrzeżeniem § 12 ust. 2 umowy. 3. Wniosek o wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 1) - 5) musi być złożony na piśmie i uzasadniony.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.ug.edu.pl
Adres uzyskania siwz www.pdzp.ug.edu.pl
Data składania wniosków 10/04/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Bażyńskiego 1A, pokój nr 124, I piętro, 80 - 952 Gdańsk Oliwa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)