Usługi obsługi informatycznej dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego

Data publikacji 2015-03-25
Data zakończenia 2015-04-02 11:00:00
Instytucja Urząd Lotnictwa Cywilnego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie doboru sprzętu komputerowego,
  • Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika,
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów,
  • Usługi w zakresie oprogramowania,
  • Usługi zarządzania udogodnieniami komputerowymi,
  • Usługi rozbudowy sprzętu komputerowego,
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego,
  • Usługi w zakresie sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 66768 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 503120005, 503230005, 516110008, 721100009, 722110007, 722500002, 722600005, 725143004, 725410002, 725410009, 726110006, 727000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem postępowania jest zamówienie na świadczenie usług obsługi informatycznej dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego.Wymagany termin wykonywania usługi - przez okres wskazany w ofercie, ale nie krótszy niż 24 miesiące od dnia podpisania umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Lotnictwa Cywilnego
Ulica ul. Marcina Flisa 2
Nr domu 2
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-247
Województwo mazowieckie
Tel 22 5207421
Fax 22 5207386
Internet www.ulc.gov.pl
Regon 01526681200000
E-mail jbaran@ulc.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 5000,00 PLN. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w wykonał co najmniej jedną usługę wsparcia technicznego (help-desk), w okresie ostatnich trzech lat w zakresie określonym w Załączniku Nr 1 do SIWZ nieprzerwanie w ciągu co najmniej 24 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 200 000 złotych brutto dla podmiotu mającego co najmniej 300 użytkowników. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi spełniać co najmniej 1 podmiot.
Potencjał Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający wymaga, aby Wykonawca potwierdzi, że dysponuje minimum trzema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia, aby zapewnić realizację wszystkich poniższych usług (jedna osoba może wykonywać jedną lub więcej usług wymienionych poniżej): 1)minimum jedną osobą, która będzie świadczyć usługi w zakresie wsparcia użytkowników w siedzibie Zamawiającego, we wszystkie dni robocze roku (od poniedziałku do piątku), w wymiarze 8 godzin dziennie (w godzinach od 8.15 do 16.15 ), która w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, świadczyła usługę wsparcia użytkowników (help-desk), 2)minimum jedną osobą, która będzie świadczyć usługi w siedzibie Zamawiającego, we wszystkie dni robocze roku (od poniedziałku do piątku), w wymiarze 8 godzin dziennie ( w godzinach od 8.15 do 16.15 ), posiadającą wiedzę udokumentowaną certyfikatami, zaświadczeniami z ukończonych kursów z zakresu instalacji, zarządzania oraz rozwiązywania problemów związanych z systemami operacyjnymi z rodziny Microsoft Windows, pakietów biurowych Microsoft Office, która w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania świadczyła usługę w powyższym zakresie, 3)co najmniej jedną osobą, która będzie świadczyć usługi w siedzibie Zamawiającego, we wszystkie dni robocze roku (od poniedziałku do piątku), w wymiarze 8 godzin dziennie ( w godzinach od 8.15 do 16.15), posiadającą doświadczenie w zakresie obsługi logistyczno-administracyjnej serwisu technicznego, a w szczególności: w przyjmowaniu, weryfikowaniu i rozdzielaniu zgłoszeń od użytkowników; prowadzeniu elektronicznej bazy ewidencji sprzętu komputerowego oraz wykonanych napraw serwisowych; opracowywaniu zestawień z wykonanych prac, bieżącej kontroli rozmieszczenia sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych, cyklicznego przeprowadzania spisu z natury, opracowywaniu wniosków zakupowych, która w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania świadczyła usługę w powyższym zakresie Na potwierdzenie spełnienia warunków dodatkowych o których mowa powyżej Wykonawca przedstawi odpowiednie dokumenty potwierdzające doświadczenie, kwalifikacje zawodowe oraz wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia - zgodnie z § 1.1 pkt 7 oraz z § 7 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sytuacja Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 2.1.2. SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie 3.2. Specyfikacji. Wykonawca przed podpisaniem Umowy jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu oryginał (lub poświadczoną kopię przez Wykonawcę) polisy lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia, co najmniej 300 000,00 zł.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 82
Kryt 2 Dodatkowy okres świadczonej usługi
Kryt 2p 18
Adres strony internetowej siwz www.ulc.gov.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Lotnictwa Cywilnego, ul. M. Flisa 2, 02-247 Warszawa, Biuro Dyrektora Generalnego, pok.338.
Data składania wniosków 02/04/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Lotnictwa Cywilnego, 02 - 247 Warszawa, ul. Marcina Flisa 2, Punkt Obsługi Klienta, parter.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Dok podm zag 2 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)