Najem pięciu urządzeń wielofunkcyjnych wraz ze stałym serwisem, dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020 i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Nr postępowania: DOA-IV.272.12.2015

Data publikacji 2015-03-26
Data zakończenia 2015-04-03 10:00:00
Instytucja Województwo Opolskie
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42717 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301211004, 500000005, 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Najem pięciu urządzeń wielofunkcyjnych wraz ze stałym serwisem, dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020 i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Nr CPV: 30121100-4 Fotokopiarki, 50000000-5 Usługi naprawcze i konserwacyjne, 30125120-8 Toner do fotokopiarek

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Województwo Opolskie
Ulica ul. Piastowska 14
Nr domu 14
Miejscowość Opole
Kod Pocztowy 45-082
Województwo opolskie
Tel 77 5416400
Fax 77 5416403
Internet http://opolskie.pl/serwis/index.php?id=286
Regon 53141242100000
E-mail zamowieniapubliczne@opolskie.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 18/12/2015
Wadium nie dot.
Zaliczka Nie
Uprawnienie wg Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1) ustawy PZP
Wiedza wg Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 2) ustawy PZP
Potencjał wg Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 3) ustawy PZP
Zdolne wg Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 3) ustawy PZP
Sytuacja wg Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy PZP
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy § 12. 1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku: 1) gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostaje stała, 2) gdy konieczna będzie zmiana sposobu realizacji umowy ze względów technologicznych, organizacyjnych, osobowych (w tym m.in. zmniejszenie liczby pracowników, zastępowanie dokumentów w wersji drukowanej wersją elektroniczną, mniejszej ilości tworzonej dokumentacji) Zamawiający może zmniejszyć przedmiot umowy max. o 30 % jego wartości brutto, 3) w przypadku awaryjności urządzeń skutkujących ich wyłączeniem z eksploatacji, Zamawiający dopuszcza możliwość wymiany urządzenia na inne, spełniające minimalne parametry, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia, o ile zmiana ta nie spowoduje przerwy lub uchybień w bieżącej realizacji przedmiotu zamówienia, 4) zmiany źródła finansowania umowy lub dodania nowego źródła finansowania umowy, kwota umowy pozostanie bez zmian, a Zamawiający zmieni tylko jej źródło finansowania i doda odpowiednie logo i informację o współfinansowaniu umowy, 5) gdy Zamawiający nie wykorzysta wszystkich zaplanowanych kopii/wydruków w ramach kwoty o której mowa w §6 ust. 1 (ze względu na mniejszą ilość wykonanych kopii/wydruków, niż była pierwotnie planowana) w terminie o którym mowa w § 2, Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Jakość - Parametry techniczne urządzenia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://opolskie.pl/serwis/index.php?id=286
Adres uzyskania siwz Województwo Opolskie -Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego przy ul. Piastowskiej 14, 45-082 Opole, pok.102
Data składania wniosków 03/04/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Województwo Opolskie -Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego przy ul. Piastowskiej 14, 45-082 Opole, pok.102
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach: Europejskiego Funduszu Społecznego oraz środków budżetu województwa opolskiego w ramach pomocy technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz środków budżetu województwa opolskiego w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)