Zakup tabletów, ładowarek samochodowych oraz monitorów dla Urzędu Dozoru Technicznego, znak sprawy: ZP-AT-04/15

Data publikacji 2015-03-27
Data zakończenia 2015-04-07 12:00:00
Instytucja Urząd Dozoru Technicznego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 69372 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302374508, 302132007, 302372805, 302313000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych: tabletów, ładowarek samochodowych oraz monitorów zwanych dalej sprzętem komputerowym, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Sprzętu, stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Dozoru Technicznego
Ulica ul. Szczęśliwicka 34
Nr domu 34
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-353
Województwo mazowieckie
Tel 022 5722100
Fax 022 5722388
Internet www.udt.gov.pl
Regon 01719630000000
E-mail azp@udt.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowa osoba prawna
Rodzaj zam inny Państwowa osoba prawna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium Nie dotyczy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego, w skład której wchodziły tablety o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto; Powyższy warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z tym że przynajmniej jeden z Wykonawców musi wykazać się co najmniej jedną dostawą sprzętu komputerowego, w skład której wchodziły tablety o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto; Jeśli dostawa tabletów była częścią większej umowy na dostawy lub usługi (zamówienia o charakterze mieszanym) wartość dostawy tabletów musi być nie mniejsza niż 50 000,00 zł brutto. Podana przez Wykonawcę wartość każdej z dostaw, wskazanych przez Wykonawcę w Wykazie dostaw, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ musi być wartością zrealizowanej dostawy w ramach jednej umowy/kontraktu.
Sytuacja Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. Powyższy warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) Wypełniona i podpisana Specyfikacja Techniczna z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. UWAGA: Wykonawca jest zobowiązany wpisać w parametrach oferowanych konkretne (nie minimalne) parametry asortymentu, jak również PRODUCENTA i MODEL zaoferowanego urządzenia. 2) Dokumenty potwierdzające, że oferowane tablety oraz monitory z poz. 1 oraz 3 załącznika nr 8 do SIWZ zostały wyprodukowane przez producenta posiadającego system zapewniania jakości (w zakresie co najmniej fazy produkcji oferowanego sprzętu) zgodny z normą ISO 9001 oraz z ISO 14001 lub inny równoważny. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kopii dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych wymagań, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy dokument jest sporządzony w innym języku niż polski, Zamawiający wymaga tłumaczenia dokumentów na język polski. Zaleca się, aby Wykonawca opisał jakiego asortymentu dotyczy dołączony do oferty dokument. 3) 1 sztukę ładowarki samochodowej do Tabletu Lenovo TAB A10-70 3G (A7600-H), szczegółowo opisanej w załączniku nr 8 do SIWZ, pozycja nr 2. 4) Dodatkowy opis produktów w postaci wydruków potwierdzających wydajność sprzętu z pozycji 1 załącznika nr 8 do SIWZ, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 8 do SIWZ.
Inne dokumenty Wypełniony i podpisany formularz oferty z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w następujących przypadkach: 1. w przypadku, gdy zaprzestana zostanie produkcja danego urządzenia, Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy w tym zakresie lub wyrazić zgodę na zastąpienie tego urządzenia innym, o parametrach nie gorszych niż określone w umowie, 2. w przypadku, gdy zmiana zakresu dostaw wynika ze zmian wprowadzonych, w schemacie organizacyjnym lub w zakresie działalności Zamawiającego/Użytkownika (w tym ewentualna zmiana kwoty i terminu wykonania), 3. w przypadku, gdy zmiana zakresu dostaw wynika ze zmian w przepisach prawa wprowadzonych po podpisaniu umowy z Zamawiającym (w tym ewentualna zmiana kwoty i terminu wykonania), 4. w przypadku zmiany podwykonawcy (jeśli był zgłoszony na etapie postępowania). Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 86
Kryt 2 Dostawa całości zamówienia do 14 dni
Kryt 2p 2
Kryt 3 Wydłużenie gwarancji z 12 miesięcy do 24 miesięcy na ładowarki samochodowe (z pozycji nr 2 załącznika nr 8 do SIWZ)
Kryt 3p 2
Kryt 4 Tablet z kamerą z przodu powyżej 1,3Mpix oraz kamerą z tyłu powyżej 3Mpix (z pozycji nr 1 załącznika nr 8 do SIWZ)
Kryt 4p 2
Kryt 5 Waga tabletu bez zasilacza poniżej 600g (z pozycji nr 1 załącznika nr 8 do SIWZ)
Kryt 5p 2
Kryt 6 Tablet w teście wydajności osiąga powyżej 7000pkt we wskaźniku CPUMark Rating (z pozycji nr 1 załącznika nr 8 do SIWZ)
Kryt 6p 2
Kryt 7 W tablecie pamięć RAM powyżej 1GB (z pozycji nr 1 załącznika nr 8 do SIWZ)
Kryt 7p 2
Kryt 8 W tablecie pojemność baterii powyżej 6500mAh (z pozycji nr 1 załącznika nr 8 do SIWZ)
Kryt 8p 2
Adres strony internetowej siwz www.udt.gov.pl, zakładka: O nas > Zamówienia publiczne i sprzedaż majątku> Zamówienia publiczne
Adres uzyskania siwz www.udt.gov.pl - bezpłatnie lub odpłatnie w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Szcześliwickiej 34, cena: 0,50 zł za stronę formatu A4
Data składania wniosków 07/04/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, pokój nr 2 - KANCELARIA UDT
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Doprecyzowanie w zakresie określonego w Sekcji II.2 niniejszego Ogłoszenia czasu trwania lub terminu wykonania zamówienia: Termin wykonania zamówienia - zgodnie z ofertą Wykonawcy (do 14 dni punktowany w kryterium oceny ofert). Zakończenie całości dostaw: do 21 dni, licząc od dnia zawarcia umowy (0 pkt w kryterium oceny ofert)
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)