Zakup 2 sztuk ambulansów drogowych typu B/C w systemie ratalnym dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wieluniu SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 12 / 2015

Data publikacji 2015-03-30
Data zakończenia 2015-04-09 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
Miejscowość Wieluń
Województwo łódzkie
Branża
  • Radiotelefony,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 43795 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 341141213, 342112009, 331000001, 322360006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 sztuk, fabrycznie nowych, wyprodukowanych w 2015 roku ambulansów drogowych typu B/C, spełniających wymogi techniczne opisane dla każdego ambulansu
w Załączniku nr 1A i1Bdo niniejszej SIWZ (Formularz Opis przedmiotu zamówienia) w systemie ratalnym, spłacanym przez Zamawiającego w 36 ratach miesięcznych wg załączonego przez Wykonawcę harmonogramu spłat.

Każdy ambulans musi spełniać warunki - wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 305) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia oraz warunki określone w normie PN EN 1789 w zakresie ambulanse drogowe typu B/C oraz spełniać wymagania normy dopuszczalnych emisji spalin w nowych pojazdach sprzedawanych na terenie Unii Europejskiej tj. posiadać normę emisji spalin EURO 5+. Pojazd musi posiadać ważną homologację (na samochód bazowy i zabudowany) wystawioną zgodnie z art. 68 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. nr 1137 z późn. zm.).
Wyposażenie każdego ambulansu - musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.).
Wymagane minimalne parametry graniczne, warunki gwarancji, serwisu, szkolenia, wyposażenia przedziału medycznego, wyposażenia pojazdu oraz radiotelefony zostały szczegółowo określone
w załączniku 1A i 1B do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
Przedmiot zamówienia musi być kompletny pod względem wymagań Zamawiającego określonych
w załączniku 1A i 1B do SIWZ i po przekazaniu Zamawiającemu gotów do podjęcia działalności
medycznej.
Wykonawca po przekazaniu przedmiotu zamówienia do bieżącej eksploatacji potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym przez Zamawiającego zobowiązany jest do przeprowadzenia na własny koszt szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej konserwacji i kontroli stanu technicznego sprzętu zainstalowanego w przedziale medycznym ambulansu.
Wykonawca/Wykonawca zabudowy medycznej jest zobowiązany do przełożenia i zamontowania sprzętu, będącego własnością Zamawiającego, z innej karetki w dostarczonym ambulansie w siedzibie Zamawiającego w dniu dostawy na własny koszt i ryzyko oraz przy użyciu własnych narzędzi. Dokładny wykaz sprzętu będzie przedstawiony wykonawcy po wyborze oferty.

Dostawa przedmiotu zamówienia zrealizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego tj. SP ZOZ w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń
Szczegółowe wymagania odnośnie realizacji zamówienia zawarte zostały w projekcie umowy
stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
Ulica ul. Szpitalna 16
Nr domu 16
Miejscowość Wieluń
Kod Pocztowy 98-300
Województwo łódzkie
Tel +48 43 840 68 00
Fax 43 840 68 01
Internet www.szpital.powiat.wielun.pl
Regon 00031014300000
E-mail sekretariat@spzozwielun.net2000.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia po złożeniu przez Wykonawcę wraz z ofertą aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS lub Rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Wiedza Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ)
Potencjał Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ)
Zdolne Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ)
Sytuacja Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do realizacji niniejszego zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ).
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Zgodnie z SIWZ: 1) Deklarację zgodności dla każdego ambulansu drogowego typu B/C, wystawione zgodnie z przepisami prawa polskiego, 2) świadectwo homologacji dla każdego oferowanego ambulansu lub kopia wyciągu ze świadectwa homologacji na pojazd skompletowany M1/pojazd specjalny - karetka sanitarna, wydane na podstawie przepisów aktualnie obowiązujących, 3) Aktualne dokumenty dla każdego ambulansu stwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 (Dz.U. z 2010r. Nr 107 poz. 679) - deklaracje zgodności/certyfikaty CE oferowanego sprzętu (jeżeli dla oferowanego wyrobu nie są wymagane - Wykonawca złoży stosowne oświadczenie) 4)Dla każdego ambulansu schemat oferowanej zabudowy przedziału medycznego przedstawiający widok zabudowy strony lewej i prawej przedziału medycznego oraz widok zabudowy ściany oddzielającej przedział medyczny od kabiny kierowcy. 5)Dla każdego ambulansu oświadczenie Wykonawcy iż oferowany przedmiot zamówienia zgodny jest z obowiązującymi tj. aktualnymi normami PN-EN 1789 i PN EN 1865-1
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 funkcjonalność
Kryt 2p 30
Adres strony internetowej siwz www.szpital.powiat.wielun.pl
Adres uzyskania siwz w Dziale OiZP pokój 204 - nieodpłatnie SPZOZ w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń..
Data składania wniosków 09/04/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ulica Szpitalna 16 , 98 - 300 Wieluń - SEKRETARIAT POKÓJ nr 216.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)