Dostawa komputerów, nowego oprogramowania, serwerów wraz z systemem operacyjnym, drukarek i urządzeń sieciowych wraz z oprogramowaniem, suportów oraz części komputerowych dla Urzędu Miejskiego w Koszalinie w podziale na zadania Zadanie 1 Zakup podzespołów do serwerów i laptopów Zadanie 2 Zakup komputerów stacjonarnych, laptopów oraz oprogramowania biurowego

Data publikacji 2015-03-30
Data zakończenia 2015-04-09 11:00:00
Instytucja Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 44319 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302372300, 324200003, 302371354, 302131006, 302131005, 487000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup komputerów stacjonarnych - 3 szt., laptopów - 3 szt., oprogramowania biurowego - szt. 5 oraz Zakup podzespołów do serwerów i laptopów

Opis

Zakup podzespołów do serwerów i laptopówZakup komputerów stacjonarnych - 3 szt., laptopów - 3 szt. oraz oprogramowania biuro
wego - 5 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych
Ulica ul. Adama Mickiewicza 26
Nr domu 26
Miejscowość Koszalin
Kod Pocztowy 75-004
Województwo zachodniopomorskie
Tel 094 3488600 w. 4655
Internet www.koszalin.pl
Regon 00059065100000
E-mail Aleksandra.Starzynska@um.man.koszalin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek: dla Zadania 1: jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawy podzespołów serwerów (pamięci RAM, kart) wraz z ich montażem o łącznej wartości minimum 20000 zł brutto. dla Zadania 2: jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1dostawy komputerów stacjonarnych oraz laptopów o łącznej wartości minimum 15000 zł brutto.
Potencjał Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP
Sytuacja Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Dot. zadania 2: Zakup komputerów stacjonarnych, laptopów oraz oprogramowania biurowego. 1) Stacja robocza: - certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 8 32bit i 64bit - Certyfikat EnergyStar 5.0 - monitor musi znajdować się na liście zgodności dostępnej na stronie http://www.eu-energystar.org - Oświadczenie Wykonawcy, że głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosi maksymalnie 30 dB. 2) Laptop: - Wydruk testów CPU Passmark (3600 punktów) dla wskazanego procesora ze strony www.cpubenchmark.net
Inne dokumenty Ofertę może złożyć tylko podmiot do tego uprawniony. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą (o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty) i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zostały określone w projektach umów - Rozdział V SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy a) na Zadanie 1 w stosunku do treści oferty Wykonawcy, polegających na: 1) zmianie ceny oferty w przypadku zmiany stawek podatku od towaru i usług (VAT), 2) zmianie osoby realizującej zamówienie ze strony Wykonawcy, 3) w uzasadnionych przypadkach ZAMAWIAJACY dopuszcza naprawę sprzętu poza miejscem jego instalacji, b) na Zadanie 2 w stosunku do treści oferty: 1) dostawę sprzętu o parametrach wyższych niż zaproponowane w formularzu ofertowym.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 okres udzielonej gwarancji
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.bip.koszalin.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. A. Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, I piętro, pokój nr 22
Data składania wniosków 09/04/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. A. Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, I piętro, pokój nr 22
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)