Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA"
|
Ulica |
ul. Pomorska 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Czarne
|
Kod Pocztowy |
77-330
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
59 833 36 79
|
Fax |
59 833 24 30
|
Internet |
http://www.pigbzamowieniapubliczne.pl
|
Regon |
22115305000000
|
E-mail |
Biuro@igb-pomerania.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: instytucja gospodarki budżetowej
|
Rodzaj zam inny |
instytucja gospodarki budżetowej
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
50
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
Wiedza |
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy także wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu instalacji wod. - kan., c.o., wykonaniu kotłowni gazowej wraz z instalacjami oraz przyłączy wod. - kan. i gaz o wartości łącznie co najmniej 100.000,00zł brutto
|
Potencjał |
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolne |
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy także wykażą, że dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu tymi robotami budowlanymi
|
Sytuacja |
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Wykaz najważniejszych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiany umowy:
1. Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w szczególności w przypadku:
1) zmian w stosunku do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji możliwości usprawnienia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności prac zamiennych;
2) zmian w stosunku do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w przypadku konieczności zmiany projektu budowlanego, część robót nie może zostać zrealizowana lub będzie zastąpiona innymi;
3) gdy zachodzi konieczność zastąpienia przyjętych materiałów innymi, pod warunkiem że spełniają wymagania określone w SIWZ (wraz z załącznikami), a zmiana wynika w szczególności:
a) ze zmiany producenta,
b) producent zakończył produkcję tych materiałów lub zostały one wycofane z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
4) zmian umowy związanych ze zmianą stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanego przedmiotu umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu jego wykonania przez wykonawcę;
5) innych istotnych zmian umowy w zakresie, którego nie można przewidzieć na etapie sporządzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ - w przypadku wystąpienia nadzwyczajnej okoliczności, której nie można było przewidzieć na etapie sporządzenia SIWZ, a która spowoduje, że prawidłowe wykonanie zamówienia będzie uzależnione od tej zmiany;
6) zmian osób wskazanych w ofercie wykonawcy, zdolnych do wykonania przedmiotu umowy, na inne osoby legitymujące się co najmniej uprawnieniami i doświadczeniem wymaganymi do wykazania spełnienia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu;
7) zmian terminu wykonania zamówienia, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, wykazanych przez wykonawcę, w szczególności w przypadku:
a) niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z przyjętą technologią, mających bezpośredni wpływ na termin jego wykonania - w związku z tym termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przesunięty o czas tych niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz o czas niezbędny do usunięcia ich skutków,
b) jeżeli opóźnieniu ulegnie wykonanie prac niezbędnych do realizacji zamówienia, do których wykonania zobowiązany jest zamawiający - w związku z tym termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przesunięty o czas niezbędny do wykonania opóźnionych prac,
c) gdy prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, co uniemożliwia terminowe wykonanie przedmiotu umowy - w związku z tym termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przesunięty o czas niezbędny do wykonania prac wynikających z zaleceń właściwych organów,
d) uzasadnionych przyczyn technicznych lub technologicznych, potwierdzonych opiniami biegłych lub rzeczoznawców,
e) konieczności zmiany projektu budowlanego - w związku z tym termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przesunięty o czas niezbędny na zmianę projektu i ewentualne uzyskanie zezwoleń na wykonanie robót po zmianie,
f) w przypadku niezawinionego przez wykonawcę wstrzymania robót przez inspektora nadzoru - w związku z tym termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przesunięty o udokumentowany czas wstrzymania robót w dzienniku budowy,
g) innych przyczyn obiektywnie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy;
8) zmiany w strukturze i/lub organizacji zamawiającego, które mają wpływ na zakres prac wykonawcy;
9) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla zamawiającego.
2. Zmiana umowy nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia należnego wykonawcy, z zastrzeżeniem niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy okoliczności uniemożliwiających wykonanie robót w sposób należyty lub okoliczności, w których strony stwierdzą konieczność wykonania robót dodatkowych lub koniecznych
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
98
|
Kryt 2 |
termin gwarancji
|
Kryt 2p |
2
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.pigbzamowieniapubliczne.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej Pomerania w Czarnem Oddział w Koszalinie ul. Strefowa 15, 75-124 Koszalin
|
Data składania wniosków |
14/04/2015
|
Godzina składania wniosków |
13:00
|
Miejsce |
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej Pomerania w Czarnem Oddział w Koszalinie ul. Strefowa 15, 75-124 Koszalin - sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie
|
Czy unieważnienie |
Nie
|