Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu przedmiotów i urządzeń służących dostosowaniu pomieszczeń dla dzieci i personelu w oddziałach przedszkolnych, przy szkołach podstawowych, zakupu, dostawy i uruchomienia wyposażenia do kuchni- punktów wydawania posiłków, zakupu i dostawy mebli, urządzeń do utrzymania czystości, zakupu artykułów plastycznych, zabawek i pomocy dydaktycznych oraz zakupu, dostawy i montażu sprzętu ICT.
Wszystkie części zamówienia realizowane są w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych na terenie Gminy Mogilany.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych, został podzielony na pięć części zamówienia i zawarty został w załącznikach do SIWZ:
dla części I- w załączniku 4.1
dla części II- w załączniku 4.2
dla części III- w załączniku 4.3
dla części IV- w załączniku 4.4
dla części V- w załączniku 4.5
Opis1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą następującego sprzętu: półek na kubeczki, podajników na ręczniki papierowe, podajników na mydło w płynie, podestów do toalet i umywalek, nakładek zmniejszających obwód ustępu, luster, umywalek wraz z syfonem i baterią, miski ustępowej wraz z syfonem i spłuczką.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rodzaj oraz ilość sprzętu wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami, na poszczególne szkoły, opisuje załącznik nr 4.1 do SIWZ.
1.2. Zamówienie dotyczy sześciu szkół:
1) Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Libertowie.
2) Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Konarach
3) Szkoła Podstawowa im. Świętej Jadwigi Królowej w Lusinie
4) Szkoła Podstawowa im. Józefa Nowina Konopki w Mogilanach
5) Szkoła Podstawowa im. Świętej Faustyny Kowalskiej we Włosani
6) Szkoła Podstawowa im. Oskara Kolberga w Bukowie1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą i uruchomienie sprzętu do punków wydawania posiłków takich jak: blaty, robocze, szafy przelotowe, stoły wydawcze, stoły ze zlewem, umywalki, zmywarki z wyparzaczem, baterie kuchenne, kuchenki mikrofalowe, przepływowe zmiękczacze wody, naczynia; garnki, pojemniki na odpady, łyżki i sztućce itp.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rodzaj oraz ilość sprzętu wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami, na poszczególne szkoły, opisuje załącznik nr 4.2 do SIWZ.
1.2. Zamówienie dotyczy pięciu szkół:
1) Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Libertowie.
2) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Gaju
3) Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Konarach
4) Szkoła Podstawowa im. Józefa Nowina Konopki w Mogilanach
5) Szkoła Podstawowa im. Oskara Kolberga w Bukowie1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą mebli i urządzeń do utrzymania czystości, m. in. szaf, regałów, biurek, krzeseł, stołów, puf, szafek do szatni, leżaków, poduszek, rolet wykładzin, sprzętu mającego na celu zapewnienie bezpiecznych warunków przebywania dzieci w oddziałach przedszkolnych przy szkołach oraz zakup urządzeń do utrzymania czystości: odkurzaczy, froterek, zestawów do sprzątania, pralki.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawarty został w załączniku nr 4.3 do SIWZ.
1.2. Zamówienie dotyczy wszystkich siedmiu szkół podstawowych, wymienionych w pkt 15 SIWZ.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą artykułów plastycznych, pomocy dydaktycznych i zabawek,
1.1. Rodzaj oraz ilości materiałów z podanymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 4.4 SIWZ (pogrupowane zostały w pakiety).
1.2.Zamówienie dotyczy wszystkich siedmiu szkół podstawowych, wymienionych w pkt 15 SIWZ.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem sprzętu ICT oraz oprogramowania z bezterminową licencją w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu edukacji dzieci w oddziałach przedszkolnych. Są tu m.in. komputery, monitory, drukarki, skanery, odtwarzacze, radia, kserokopiarki, projektory, tablice interaktywne, telewizory.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawarty został w załączniku nr 4.5 do SIWZ
1.2. Zamówienie dotyczy wszystkich siedmiu szkół podstawowych, wymienionych w pkt 15 SIWZ. |