Dostosowanie pomieszczeń oraz wyposażenie oddziałów przedszkolnych w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych na terenie Gminy Mogilany

Data publikacji 2015-03-30
Data zakończenia 2015-04-09 11:45:00
Instytucja Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Mogilanach
Miejscowość Mogilany
Województwo małopolskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble łazienkowe,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble szkolne,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Bielizna toaletowa i kuchenna,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku w bezpośrednim kontakcie z ciałem ludzkim,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
  • Sprzęt elektroniczny,
  • Farby do celów artystycznych,
  • Wyroby rękodzielnicze i artystyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 70900 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395144002, 397123009, 391440003, 386220000, 444113000, 444100007, 391500008, 391600001, 391610008, 397134306, 391621006, 375200009, 378000006, 448120000, 301900007, 317100000, 302000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu przedmiotów i urządzeń służących dostosowaniu pomieszczeń dla dzieci i personelu w oddziałach przedszkolnych, przy szkołach podstawowych, zakupu, dostawy i uruchomienia wyposażenia do kuchni- punktów wydawania posiłków, zakupu i dostawy mebli, urządzeń do utrzymania czystości, zakupu artykułów plastycznych, zabawek i pomocy dydaktycznych oraz zakupu, dostawy i montażu sprzętu ICT.
Wszystkie części zamówienia realizowane są w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych na terenie Gminy Mogilany.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych, został podzielony na pięć części zamówienia i zawarty został w załącznikach do SIWZ:
dla części I- w załączniku 4.1
dla części II- w załączniku 4.2
dla części III- w załączniku 4.3
dla części IV- w załączniku 4.4
dla części V- w załączniku 4.5

Opis

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą następującego sprzętu: półek na kubeczki, podajników na ręczniki papierowe, podajników na mydło w płynie, podestów do toalet i umywalek, nakładek zmniejszających obwód ustępu, luster, umywalek wraz z syfonem i baterią, miski ustępowej wraz z syfonem i spłuczką.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rodzaj oraz ilość sprzętu wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami, na poszczególne szkoły, opisuje załącznik nr 4.1 do SIWZ.
1.2. Zamówienie dotyczy sześciu szkół:
1) Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Libertowie.
2) Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Konarach
3) Szkoła Podstawowa im. Świętej Jadwigi Królowej w Lusinie
4) Szkoła Podstawowa im. Józefa Nowina Konopki w Mogilanach
5) Szkoła Podstawowa im. Świętej Faustyny Kowalskiej we Włosani
6) Szkoła Podstawowa im. Oskara Kolberga w Bukowie1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą i uruchomienie sprzętu do punków wydawania posiłków takich jak: blaty, robocze, szafy przelotowe, stoły wydawcze, stoły ze zlewem, umywalki, zmywarki z wyparzaczem, baterie kuchenne, kuchenki mikrofalowe, przepływowe zmiękczacze wody, naczynia; garnki, pojemniki na odpady, łyżki i sztućce itp.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rodzaj oraz ilość sprzętu wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami, na poszczególne szkoły, opisuje załącznik nr 4.2 do SIWZ.
1.2. Zamówienie dotyczy pięciu szkół:
1) Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Libertowie.
2) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Gaju
3) Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Konarach
4) Szkoła Podstawowa im. Józefa Nowina Konopki w Mogilanach
5) Szkoła Podstawowa im. Oskara Kolberga w Bukowie1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą mebli i urządzeń do utrzymania czystości, m. in. szaf, regałów, biurek, krzeseł, stołów, puf, szafek do szatni, leżaków, poduszek, rolet wykładzin, sprzętu mającego na celu zapewnienie bezpiecznych warunków przebywania dzieci w oddziałach przedszkolnych przy szkołach oraz zakup urządzeń do utrzymania czystości: odkurzaczy, froterek, zestawów do sprzątania, pralki.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawarty został w załączniku nr 4.3 do SIWZ.
1.2. Zamówienie dotyczy wszystkich siedmiu szkół podstawowych, wymienionych w pkt 15 SIWZ.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą artykułów plastycznych, pomocy dydaktycznych i zabawek,
1.1. Rodzaj oraz ilości materiałów z podanymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 4.4 SIWZ (pogrupowane zostały w pakiety).
1.2.Zamówienie dotyczy wszystkich siedmiu szkół podstawowych, wymienionych w pkt 15 SIWZ.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem sprzętu ICT oraz oprogramowania z bezterminową licencją w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu edukacji dzieci w oddziałach przedszkolnych. Są tu m.in. komputery, monitory, drukarki, skanery, odtwarzacze, radia, kserokopiarki, projektory, tablice interaktywne, telewizory.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawarty został w załączniku nr 4.5 do SIWZ
1.2. Zamówienie dotyczy wszystkich siedmiu szkół podstawowych, wymienionych w pkt 15 SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Mogilanach
Ulica Rynek 2
Nr domu 2
Miejscowość Mogilany
Kod Pocztowy 32-031
Województwo małopolskie
Tel 0-12 270-15-44
Fax 0-12 270-10-71
Regon 35794271900000
E-mail zp@mogilany.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 40
Zaliczka Nie
Uprawnienie W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca złoży świadczenie o jego spełnianiu - załącznik nr 1 do formularza oferty
Wiedza W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca złoży świadczenie o jego spełnianiu - załącznik nr 1 do formularza oferty
Potencjał W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca złoży świadczenie o jego spełnianiu - załącznik nr 1 do formularza oferty
Zdolne W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca złoży świadczenie o jego spełnianiu - załącznik nr 1 do formularza oferty
Sytuacja W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca złoży świadczenie o jego spełnianiu - załącznik nr 1 do formularza oferty
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Do oferty należy także załączyć: Wypełniony formularz OFERTY wraz z załącznikami od nr 1 - 3, Formularz cenowy- załącznik nr 5 (5.1 do 5.5- odpowiednio wybrany do części zamówienia). Oryginały pełnomocnictw lub kopie poświadczone przez notariusza, jeśli umocowanie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji;
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych istotne zmiany niniejszej umowy dopuszczalne są wyłącznie w przypadkach i na warunkach określonych w niniejszym paragrafie umowy oraz pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. 2. Dopuszcza się zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach: 1) zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy, 2) zmiana ustawowej stawki podatku VAT, 3) konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw, rozporządzeń lub wytycznych, 3. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany.
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 termin wykonania przedmiotu zamówienia
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz www.mogilany.pl
Adres uzyskania siwz Zespół Ekonomiczno - Administracyjnym Szkół w Mogilanach, 32-031 Mogilany, Gaj, ul. Zadziele 43 , w pok. nr 9
Data składania wniosków 09/04/2015
Godzina składania wniosków 11:45
Miejsce espół Ekonomiczno - Administracyjnym Szkół w Mogilanach, 32-031 Mogilany, Gaj, ul. Zadziele 43 , w pok. nr 9
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
Czy unieważnienie Nie
Internet www.mogilany.pl
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)