Budowa kompleksu sportowo-dydaktycznego przy Zespole Szkół w Przygodzicach - dostawa i montaż wyposażenia

Data publikacji 2015-03-31
Data zakończenia 2015-04-14 10:00:00
Instytucja Gmina Przygodzice
Miejscowość Przygodzice
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Przemysłowy sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 71550 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 393140006, 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa i montaż urządzeń technologicznych kuchni oraz wyposażenia w pomieszczeniach zaplecza kuchennego kompleksu w Przygodzicach, w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa kompleksu sportowo-dydaktycznego przy Zespole Szkół w Przygodzicach.
W ramach zamówienia, wykonawca dostarczy urządzenia wyposażenia kuchni (wraz z elementami dodatkowymi umożliwiającymi ich podłączenie i rozruch) i zainstaluje je w nowym budynku Zamawiającego w ilościach i asortymentach:
Patelnia elektryczna - 1szt, Frytkownica - 1 szt., Bemar wolnostojący - 1 kpl, Kocioł warzelny przechylny z podstawą - 1 szt., Kuchenka mikrofalowa - 1 szt., Szafa chłodnicza z filtrem antybakteryjnym - 1 szt., Lodówka inox mała do przechowywania jaj - 1 szt., Lodówka inox do przechowywania próbek - 1 szt., Szafa mroźnicza - 1 szt., Witryna chłodnicza wolnostojąca - 1 szt., Stolik z półką do rozmrażania - 1 szt., Wilk do mięsa - 1 szt., Krajalnica - 1 szt., Szatkownica do warzyw - 1 szt., Obieraczka do warzyw z separatorem 7kg - 1 szt., Miesiarka Planetarna - 1 szt., Kloc masarski - 1 szt., Stół przyścienny zabudowany z drzwiami przesuwnymi - 5 szt., Stół przyścienny zabudowany z drzwiami przesuwnymi - 1 szt., Stół przyścienny z 2 półkami pod blatem - 4 szt., Stół ze zlewem i drzwiami przesuwnymi - 3 szt., Stół ze zlewem dwukomorowym z drzwiami przesuwnymi wraz z otworem na odpadki - 1 szt., Półka ze stali nierdzewnej pod naświetlacz UV - 1 szt., Basen jednokomorowy do mycia garnków - 1 szt., Blat na umyte garnki - 1 szt., Szafa przelotowa drzwi 4 skrzydłowe - 1 szt., Szafa magazynowa na obrusy - 1 szt., Szafa magazynowa - 1 szt., Meble kuchenne 4-ro segmentowe (2 stojące+2 wiszące) - 1 kpl, Stół przyścienny szafka z drzwiami suwanymi - 1 szt., Regał magazynowy gretingowy - 10 szt., Blat +półki - 2 szt., Półka wisząca - 2 szt., Pojemnik na odpady - 5 szt., Kosz na odpady - 1 szt., Lampa owadobójcza - 5 szt., Szafa BHP 2 osobowa - 3 szt., Szafa na środki czystości - 1 szt., Wózek kelnerski 3 półkowy - 1 szt. Szczegółowy opis urządzeń zawiera zestawienie - Cz. III SIWZ. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wykona montaż wszystkich urządzeń (również poprzez podłączenie ich do instalacji) oraz dostarczy dokumentację techniczną na każde urządzenie (opis techniczny urządzeń, instrukcje obsługi w języku polskim, karty gwarancyjne, dokumenty potwierdzające zgodność urządzeń z normami jakościowymi i specyfikacją itp.).
Do obowiązków Wykonawcy należy rozruch technologiczny zamontowanych urządzeń oraz szkolenie pracowników obsługi w zakresie pracy i konserwacji urządzeń, jak również zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Przygodzice
Ulica Plac Powstańców Wielkopolskich 2
Nr domu 2
Miejscowość Przygodzice
Kod Pocztowy 63-421
Województwo wielkopolskie
Tel 062 5927722
Fax 062 5927000
Internet www.przygodzice.pl
Regon 25085519100000
E-mail zampubliczne@przygodzice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 56
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa minimalnych wymagań dotyczących ww. warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający nie określa minimalnych wymagań dotyczących ww. warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Potencjał Zamawiający nie określa minimalnych wymagań dotyczących ww. warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający nie określa minimalnych wymagań dotyczących ww. warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający nie określa minimalnych wymagań dotyczących ww. warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTY, 2. Opracowany kosztorys ofertowy, 3. Pełnomocnictwo - oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie w przypadku podpisania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym, (ewidencyjnym) Wykonawcy, 4. Dotyczy podmiotów występujących wspólnie: 4.1. Następujące dokumenty i oświadczenia składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, 4.2. Ponadto wymagane są następujące dokumenty: - dokument ustanawiający pełnomocnika, - upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu. 6. Dowód wniesienia wadium
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia wyłącznie w przypadku przerw, powstałych z winy Zamawiającego, a spowodowanych okolicznościami, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, mających wpływ na prowadzenie i realizację zamówienia; 2. Zmniejszenie umownego wynagrodzenia brutto w przypadku ograniczenia podstawowego zakresu dostaw przez Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W przypadku określenia przez Zamawiającego takiej konieczności zostanie sporządzony aneks do umowy a Wykonawca z tytułu ograniczenia zakresu podstawowego robót nie będzie dochodził żadnego odszkodowania. W określonym przypadku ulegnie zmniejszeniu wynagrodzenie Wykonawcy wyliczone w oparciu składniki ceny identyczne jak w złożonej ofercie/kosztorysie.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://bip.przygodzice.pl/
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Przygodzice, Plac Powstańców Wlkp. 2, 63-421 Przygodzice, I piętro, pok. nr 16
Data składania wniosków 14/04/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Gmina Przygodzice - Urząd Gminy, Plac Powstańców Wlkp. 2, 63-421 Przygodzice, pok. nr 1 Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)