dzierżawa 6 szt. kserokopiarek wraz z serwisem w zakresie konserwacji i napraw.

Data publikacji 2015-04-02
Data zakończenia 2015-04-10 10:00:00
Instytucja Izba Celna w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 74058 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301210003, 503132004, 503131003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dzierżawa 6 szt. kserokopiarek wraz z serwisem w zakresie konserwacji i napraw.

Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego - Izba Celna w Katowicach (Katowice ul. Słoneczna 34) 6 szt. kserokopiarek spełniających n/wym. minimalne wymagania:
1) Tryb kopiowania - czarno biały
2) Rozdzielczość - minimum 600 x 600 dpi (kopia)
3) Kopiowanie - w trybie duplex
4) Prędkość kopiowania - tryb cz.-b. str./minimum (A4) - minimum 30 kopii
5) Format papieru - A4
6) Podajnik automatyczny
7) Podajnik boczny - (ręczny) na minimum 50 arkuszy A4
8) Pojemność kasety - minimum 500 arkuszy
9) Możliwość wielokrotnego kopiowania
10) Kopiowanie ciągłe max. 999 kopii
11) Funkcja - sortowania
12) Funkcja - skanuje raz, kopiuje wiele razy
13) Zasilanie sieciowe 220 - 240V, 50/60Hz

UWAGA:
Dokumenty będą w większości pojedyncze, będą też takie, które będą zszyte bez możliwości rozszycia. Wobec powyższego będzie konieczność wykonywania kopii przy otwartej pokrywie. Szacunkowa ilość dokumentów kserowanych przy otwartej pokrywie wynosi około 5%.
Jakość dokumentów jest różna, występują dokumenty pozaginane, pozszywane, o różnej gramaturze papieru. Szacowana ilość nietypowych dokumentów wynosi:
- dokumenty pozszywane 5%
- dokumenty pozagniatane 20%
- o różnej grubości papieru 5%
Wobec powyższego wskazany jest podajnik papieru tzw. jednoprzebiegowy (dokument przechodzi tylko raz bez obracania wykonując kopię dwustronną), co zabezpieczy dokumenty przed zniszczeniem oraz awarią kserokopiarki.

Przewidywana szacunkowa ilość kopii jaką Zamawiający zamierza wykonać w czasie trwania umowy wynosi 1 000 000 kopii. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia/zmniejszenia ilości wykonanych kopii w ramach kwoty jaka Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinalizowanie zamówienia.
Szacunkowa ilość kopii stanowiąca składnik wyliczenia ceny oferty posłuży Zamawiającemu jedynie w celu porównania złożonych ofert.

1. Obowiązki Wykonawcy wobec kserokopiarek dzierżawionych:
1) utrzymanie kserokopiarek w stałej sprawności techniczno-użytkowej,
2) dokonywanie wszelkich napraw i konserwacji na każde zlecenie Zamawiającego,
3) założenia i prowadzenia na rzecz Zamawiającego kart serwisowych oddzielnie dla każdej kserokopiarki. Karty w czasie trwania umowy i po jej zakończeniu pozostają u Zamawiającego (w miejscu użytkowania),
4) comiesięczne podawanie odczytów stanów liczników kserokopiarek, na podstawie dokonywanych odczytów,
5) zapewnienie bieżącej wymiany materiałów eksploatacyjnych (np. tonerów, tuszy, bębnów) dedykowanych do danej kserokopiarki.
6) zapewnienie ciągłości dostaw papieru kserograficznego. Papier kserograficzny do wszystkich kserokopiarek będzie dostarczał Wykonawca,
7) wymiana elementów podlegających wymianie w wyniku normalnej eksploatacji kserokopiarek wg wskazań producenta lub komunikatorów z kserokopiarek na elementy (części) dedykowane do danej kserokopiarki,
8) każdorazowej utylizacji zużytych elementów (części zamiennych) i materiałów eksploatacyjnych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
9) w przypadku gdy Wykonawca wycofa kserokopiarkę to niezwłocznie, w to miejsce, do czasu zakończenia umowy zapewni kserokopiarkę o nie gorszych parametrach na warunkach zadeklarowanych w przetargu.

Wszystkie w/wym. obowiązki Wykonawca będzie realizował w ramach ustalonego wynagrodzenia. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia.

2. Wynagrodzenie Wykonawcy:
1) rozliczenia z Wykonawcą odbywać się będą w cyklach miesięcznych, na podstawie faktur VAT,
2) podstawą do obliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy będzie suma wykonanych w danym miesiącu ilości kopii na kserokopiarkach objętych przedmiotem zamówienia,
3) wynagrodzenie Wykonawcy za realizowanie przedmiotu umowy będzie iloczynem liczby wykonanych kopii z poszczególnych kserokopiarek i ceny jednostkowej za wykonaną kopię zaproponowanej przez Wykonawcę w ofercie cenowej złożonej w niniejszym postępowaniu,

Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Izba Celna w Katowicach
Ulica ul. Słoneczna 34
Nr domu 34
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-136
Województwo śląskie
Tel 32 3587161
Fax 32 3587204
Internet www.katowice.ic.gov.pl
Regon 27050308000000
E-mail renata.pawlik@kat.mofnet.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/09/2015
Wadium wadium nie pobiera sie
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku. Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
Wiedza Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku. Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).
Potencjał Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku. Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).
Zdolne Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku. Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku. Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub potwierdzonej kserokopii. Kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy: 1) zmiany wartości umowy - w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku po wykonaniu, którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. 2) zmiany umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 3) zmiany osób wyznaczonych do współpracy w ramach realizacji niniejszej umowy
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.katowice.ic.gov.pl
Adres uzyskania siwz 40-136 Katowice, ul. Słoneczna 34
Data składania wniosków 10/04/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce siedziba Izby Celnej w Katowicach, 40-136 Katowice, ul. Słoneczna 34, Biuro Podawcze - parter.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)