Zakup usług dostępu do sieci Internet

Data publikacji 2015-04-07
Data zakończenia 2015-04-15 13:00:00
Instytucja Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Dostawcy usług internetowych (ISP)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 47889 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724110004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup usług dostępu do sieci Internet. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Ulica ul. Postępu 21
Nr domu 21
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-676
Województwo mazowieckie
Tel 22 2204801
Fax 22 2204899
Internet www.gitd.gov.pl
Regon 01742760400000
E-mail zamowieniapubliczne@gitd.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 36
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca przedstawi aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych potwierdzające uprawnienie do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie działalności telekomunikacyjnej, o którym mowa w art. 10 ust. 1 i art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.
Wiedza Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadających swoim przedmiotem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj.: usługę telekomunikacyjną polegającą na zapewnianiu dostępu do Internetu o gwarantowanej przepustowości symetrycznej nie niższej niż 20Mb/s przez okres co najmniej 12 miesięcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych Wykonawca może się wykazać również wykonywanymi zamówieniami, o ile zamówienie to wykonuje od co najmniej 12 miesięcy.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) formularz OFERTA sporządzony według wzoru OF.0., 2) formularz cenowy sporządzony wg wzoru OF.1, 3) oświadczenie braku podstaw do wykluczenia sporządzone według wzoru DP.1., 4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru DP.2., 5) wykaz wykonywanych zamówień sporządzony według wzoru DP.3. 6) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - zgodną ze wzorem określonym formularzem DP.3. 8) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych potwierdzające uprawnienie do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie działalności telekomunikacyjnej, o którym mowa w art. 10 ust. 1 i art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne. 9) dowody potwierdzające należyte wykonanie usług. 10) uzasadnienie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Czas usunięcia awarii
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.gitd.gov.pl
Adres uzyskania siwz Główny Inspektorat Transportu Drogowego, ul. Postępu 21, 02 - 676 Warszawa, pok. Nr 648 (Kancelaria)
Data składania wniosków 15/04/2015
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce Główny Inspektorat Transportu Drogowego, ul. Postępu 21, 02 - 676 Warszawa, pok. Nr 648 (Kancelaria)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Potencjał Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku
Zdolne Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana Umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego obejmującego przedmiot Umowy dopuszczalna jest jedynie w następujących przypadkach i zakresie: a) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej realizację świadczenia dopuszcza się możliwość zmiany terminów realizacji przedmiotu Umowy stosownie do czasu trwania Siły Wyższej; b) zmiany przepisów prawa w oparciu o które realizowana będzie Umowa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy - dopuszczalna jest zmiana dostosowująca umowę do zmienionych przepisów; c) możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań abonamentowych lub technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, dopuszcza się zmianę Umowy w zakresie wymagań Zamawiającego oraz terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia; d) zmiany lokalizacji komórki organizacyjnej Zamawiającego - dopuszcza się zmianę miejsca świadczenia usługi. 2. Zamawiający zastrzega zmianę terminów wykonania przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 i 2 Umowy w przypadku niepodpisania Umowy z wykonawcą wybranym w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie co najmniej 7 dni przed terminem, o którym mowa w § 3 ust. 1 i 2. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany postanowień Umowy, strony zobowiązują się do niezwłocznego, nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia zaistnienia podstawy, poinformowania o tym fakcie drugiej strony i wystąpienia z wnioskiem o zmianę w przedmiotowej umowie. 4. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają porozumienia Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Wadium Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)