Przeprowadzenie kampanii promocyjnej marki Koluszki - zawsze w centrum dla Gminy Koluszki.

Data publikacji 2015-04-07
Data zakończenia 2015-04-15 09:30:00
Instytucja Urząd Miejski w Koluszkach
Miejscowość Koluszki
Województwo łódzkie
Branża
  • Materiały reklamowe,
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 48059 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 793422005, 793410006, 799510005, 793414000, 224620006, 799611009, 921112200, 724130008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promocyjnej marki Koluszki - zawsze w centrum dla Gminy Koluszki.
2. W zakres działań promocyjno -reklamowych wchodzi:
1) Wykonanie serwisu internetowego w języku polskim, wraz z systemem zarządzania treścią wyposażonego w interfejs w języku polskim oraz instalacja i konfiguracja na serwerze wskazanym przez Zamawiającego,
2) Przygotowanie scenariusza montaż i realizacja:
a) dwóch 15 sekundowych spotów telewizyjnych reklamujących tereny inwestycyjne Gminy Koluszki, oraz promujących osiedlenie się potencjalnych nowych mieszkańców na terenie Gminy Koluszki.
b) dwóch 2,5 minutowych filmów ukazujących strefy przemysłowe i potencjał gospodarczy Gminy Koluszki, wraz z promowaniem osiedlania potencjalnych nowych mieszkańców.
c) jednego15 minutowego filmu w formie komercyjnej, profesjonalnej, który poinformuje społeczność o możliwościach rozwoju rynku biznesowego w Gminie Koluszki,
3) Realizacja kampanii internetowej o charakterze informacyjno - promocyjnym planowanych działań
( banery internetowe na wybranych portalach, podlinkowane banery internetowe na portalach).
4) Druk materiałów promocyjno - informacyjnych z opracowaniem merytorycznym i graficznym: folderu inwestycyjnego, folderu promocyjnego Gminy Koluszki, ulotek, plakatów, roll - upów, ścianek reklamowych z prowadzeniem pozostałych działań promocyjnych.
5) Organizacja konferencji i zapewnienie noclegów, wyżywienia i sali konferencyjnej, namiotu jak również oprawy artystycznej, bankietowej i marketingowej, dla minimum 55 osób, a maksimum 70 osób,
6) Opracowanie grafiki do kampanii na nośnikach wielkoformatowych, wydruk, zakup powierzchni na nośnikach wielkoformatowych,
7) Prowadzenie kampanii promocyjnej w: tv, prasie lokalnej i prasie ogólnopolskiej
8) Wydruk, przygotowanie kreacji reklamy, oraz zakup nośników reklamy w środkach komunikacji publicznej.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miejski w Koluszkach
Ulica ul. 11-go Listopada 65
Nr domu 65
Miejscowość Koluszki
Kod Pocztowy 95-040
Województwo łódzkie
Tel 044 7256700
Fax 044 7145840
Internet www.koluszki.pl
Regon 59064836200000
E-mail um@koluszki.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 19/06/2015
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanych oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie Art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz gdy Wykonawca załączy aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
Wiedza Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował: a) minimum trzy kampanie promocyjno - reklamowe związane z promocją marki lub produktu o wartości brutto nie mniejszej niż: 300.000,00 PLN słownie: trzysta tysięcy złotych (każda realizacja), oraz b) minimum dwie realizacje związane z wykonywaniem serwisów stron www. zgodnych z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Do realizacji ujętych w punkcie a i b należy podać ich: wartość, przedmiot, daty wykonania i podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Usługi opisane w punktach a i b mogły być wykonywane przez Wykonawcę łącznie kampania promocyjno - reklamowa połączona ze stroną internetową www. lub strona internetowa nie była powiązana z działaniami promocyjno -reklamowymi i mogła być zrealizowana w odrębnych niezależnych zadaniach. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
Potencjał Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
Zdolne Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń
Sytuacja Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1) Wypełniony formularz ofertowy, 2) Opis koncepcji działań kampanii promocyjno - reklamowej zawierający uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia poprzez podanie konkretnych rozwiązań i propozycji, wypisanie jakie skuteczne działania dodatkowe może podjąć Wykonawca w zaoferowanej cenie ofertowej oraz przedłożenie projektów graficznych w pełnej kolorystyce, scenariuszy i wizualizacji, 3) W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie Wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: a) w uzasadnionych przypadkach, lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, kiedy konieczna będzie zmiana terminów realizacji zamówienia, Zamawiający na wniosek Wykonawcy lub z własnej inicjatywy może przedłużyć lub zmienić terminy realizacji zamówienia lub harmonogram działań, b) w innych uzasadnionych przypadkach niezależnych od Wykonawcy, a w szczególności, gdy nie jest możliwe dostarczenie wskazanego w ofercie: asortymentu, realizacji pomysłu kampanii reklamowej, Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy dopuszcza zmianę koncepcji działań, kampanii promocyjno - reklamowej oraz wprowadzenia modyfikacji i uwag do przedłożenia projektów graficznych, scenariuszy i wizualizacji na inne spełniające warunki opisane w S.I.W.Z. W takim przypadku Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie takiej zmiany. c) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia koniecznych zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, zamawiający może wprowadzić zmiany umowy wynikające z tych przepisów. d) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany te wynikły w trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający za zgodą Wykonawcy może dokonać takiej zmiany. e) działania siły wyższej, przez którą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, wojnę na terenie objętym zamówieniem, nagłe długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, f) zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia), a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca.
Kod kryterium B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Wstępna koncepcja i pomysł prowadzenia kampanii promocyjnej
Kryt 2p 40
Adres strony internetowej siwz www.koluszki.samorzady.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65 pok. nr 203
Data składania wniosków 15/04/2015
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce kancelaria Urzędu Miejskiego w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu łódzkiego. Zadanie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007- 2013. Oś Priorytetowa III: Gospodarka, Innowacyjność, Przedsiębiorczość. Marketing i Promocja Produktów i MAREK Regionalnych
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)