Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Służba Wywiadu Wojskowego
|
Ulica |
al. Niepodległości 243
|
Nr domu |
243
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02-009
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
261 832 210
|
Fax |
261 832 352
|
Internet |
www.sww.gov.pl
|
Regon |
14069131700000
|
E-mail |
sww.zamowienia@sww.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa centralna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
10/12/2015
|
Wadium |
1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium do postępowania.
2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3) Wadium na realizację przedmiotu zamówienia wynosi 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100).
4) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości.
5) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu obliczoną kwotę należy wpłacić
przelewem z rachunku bankowego Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego w NBP o/W-wa nr 43101010100055391391200000. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce -tytułem- sformułowanie ze zwrotem: wadium w sprawie nr SWW/ZP-2/BFL/2015 i należy załączyć go do oferty.
6) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt. 8.3 SIWZ oryginał dokumentu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
7) Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8) Gwarancja lub poręczenie, o których mowa w pkt. 4, musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację. np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Gwarancja lub poręczenie musi zawierać następujące elementy:
a) nazwa Wykonawcy i jego siedzib(adres),
b) nazwa Beneficjenta (Zamawiającego),
c) nazwa Gwaranta lub Poręczyciela,
d) określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją,
e) sformułowanie zobowiązania Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarant nie może także uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji, w tym Zamawiający nie zaakceptuje gwarancji lub poręczenia zawierającego m. in. zastrzeżenie, ze wezwanie do zapłaty musi zostać złożone do Gwaranta za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Beneficjenta umowy, który potwierdzi, ze podpisy widniejące na wezwaniu zostały złożone w ważny sposób i należą do osób uprawnionych do składania oświadczeń majątkowych w imieniu Beneficjenta. Gwarant może weryfikować podpisy Beneficjenta w jego banku, ale we własnym zakresie. W przypadku przedłożenia gwarancji nie zawierającej wymienionych elementów, bądź posiadającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, ze Wykonawca nie wniósł wadium.
9) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz w wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
10) Zamawiający zwróci wadium:
a) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ppkt. 12.
b) Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem ppkt. 14.
11) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
12) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
13) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
14) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ppkt 10 lit. a), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (art. 46 ust. 3 ustawy).
15) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie;
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
wykaz wykonanych dostaw a w przypadku świadczenia okresowego lub ciągłego również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zawierający co najmniej jedną dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek odpowiadającą swoim rodzajem dostawie będącej przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200 000,00 zł brutto wraz z dokumentem potwierdzającym jej należyte wykonanie bądź wykonywanie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
- Pisemny certyfikat ISO-9001:2008 i ISO-14001:2004 dla producenta oferowanego materiału eksploatacyjnego;
a w przypadku oferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych:
- Oświadczenie, że oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz nie zaniżają jakości wydruku w stosunku do materiałów wytwarzanych przez producenta sprzętu oraz, że materiały te są w pełni kompatybilne z eksploatowanym sprzętem i nie powodują wcześniejszego zużycia się podzespołów tego sprzętu a w przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku, produkt równoważny posiada analogiczny element działający w ten sam sposób, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ;
- Certyfikaty producenta materiału eksploatacyjnego, potwierdzające, że wydajność oferowanego produktu równoważnego jest taka sama lub wyższa w stosunku do oryginalnego, produkowanego przez producenta sprzętu, w którym zostanie użyty, jako zgodną, odpowiednio, z normami STMC (Standardized Test Methods Comity), ISO/IEC 19752 dla kaset monochromatycznych drukarek laserowych, ISO/IEC 24711 dla nabojów do drukarek atramentowych kolorowych, ISO/IEC 24712 dla materiałów do drukarek kolorowych oraz ISO/IEC 19798 dla kaset do kolorowych drukarek laserowych lub norm równoważnych. Wykonawca zobowiązany jest zamieścić w prawym górnym rogu dokumentu, których pozycji z Formularza cenowego dotyczy dany wynik/raport.
|
Inne dokumenty |
Formularz ofertowy
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:
Zmiany korzystne dla Zamawiającego:
- dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu
zakresu jego świadczenia umownego,
- dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy,
- dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy
zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia.
Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego:
- niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli
z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia przez
Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć na dzień zawarcia umowy.
Zmiany neutralne dla Zamawiającego:
- dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
- dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
50
|
Kryt 2 |
rodzaj materiałów eksploatacyjnych
|
Kryt 2p |
50
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.sww.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B tel. wew. 2352
|
Data składania wniosków |
21/04/2015
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
osobiście: Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B, lub przesłać na adres:Służba Wywiadu Wojskowego, Biuro Finansowo - Logistyczne, Sekcja Zamówień Publicznych
00-909 Warszawa 60
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|