DOSTAWY NABIAŁU, MROŻONYCH RYB, ŚWIEŻYCH WARZYW i OWOCÓW, ŚWIEŻEGO PIECZYWA i WYROBÓW CIASTKARSKICH, DAŃ GOTOWYCH (WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH) wykonywane sukcesywnie w okresie 6 miesięcy - do 31.12.2015r.

Data publikacji 2015-04-14
Data zakończenia 2015-04-22 10:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 217 z Oddziałami Integracyjnymi
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty serowarskie,
  • Pieczywo,
  • Wyroby ciastkarskie i ciasta,
  • Przetworzone produkty spożywcze,
  • Sprzęt nadawczy,
  • Telewizyjna aparatura nadawcza bez aparatury odbiorczej,
  • Radiolatarnie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 51589 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 155000003, 155400005, 152210003, 158111007, 158114000, 158120003, 158943004, 32210006, 32220003, 32221107
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA są sukcesywne dostawy do Zamawiającego produktów żywnościowych tj. nabiału, mrożonych ryb, świeżych warzyw i owoców, świeżego pieczywa i wyrobów ciastkarskich, dań gotowych (wyrobów garmażeryjnych), których asortyment szczegółowo określono w zestawieniu zamieszczonym w FORMULARZU CENOWYM załącznika nr 1 .
W skład przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa zadań:
zadanie nr 1 nabiał
zadanie nr 2 mrożone ryby
zadanie nr 3 świeże pieczywo, wyroby ciastkarskie
zadanie nr 4 dania gotowe (wyroby garmażeryjne)
zadanie nr 5 świeże warzywa i owoce

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Podstawowa nr 217 z Oddziałami Integracyjnymi
Ulica ul. Ignacego Paderewskiego 45
Nr domu 45
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 04-450
Województwo mazowieckie
Tel 22 611 94 33
Fax 22 611 94 33
Internet http://sp217.bip.um.warszawa.pl
Regon 00080132600000
E-mail jczajka@onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: szkoła podstawowa publiczna
Rodzaj zam inny szkoła podstawowa publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 6
Zaliczka Nie
Uprawnienie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
Wiedza oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
Potencjał oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
Zdolne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
Sytuacja oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty 1) oświadczenia o wprowadzeniu systemu HACCP lub certyfikatu potwierdzającego stosowanie systemu HACCP, 2) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, 3) decyzja Państwowego (Powiatowego) Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu środka transportu do przewozu artykułów będących przedmiotem zamówienia, 4) formularz ofertowy sprządzony zgodnie z treścią załącznika nr1 do SIW
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 Pzp przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, gdy: 1)zakres rzeczowy zamówienia określony umową może zostać ograniczony przez Zamawiającego, bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego w przypadku, gdy wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; 2)termin realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 10 umowy, może ulec zmianie w przypadku wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu asortymentowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1); 3)jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia pozycje towaru zaoferowane jako (typ równoważny) nie będą odpowiadały jakości asortymentu przyjętego pod daną nazwą towaru podanego przez Zamawiającego w specyfikacji asortymentowej stanowiącej załącznik nr 1 do Formularza Cenowego , Zamawiający będzie miał prawo do dokonania zmiany asortymentu w tych pozycjach, z zachowaniem cen jednostkowych wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym , stanowiącym załącznik nr 1 do przedmiotowego przetargu, 4)zakończenie produkcji lub wycofanie z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, 5)zmiany są konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności zaistnienia zmian w wysokości stawek podatku VAT. 3. Dokonanie zmian (ust. 2) jest możliwe wyłącznie w trybie aneksu do umowy, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron 4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 2 podlega unieważnieniu.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://sp217.bip.um.warszawa.pl
Adres uzyskania siwz Szkoła Podstawowa Nr 217 z Oddziałami Integracyjnymi ul. Paderewskiego 45, 04-450 Warszawa -sekretariat
Data składania wniosków 22/04/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Szkoła Podstawowa Nr 217 z Oddziałami Integracyjnymi ul. Paderewskiego 45, 04-450 Warszawa -sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)