Serwis oraz zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziałów ZUS w Gdańsku, Elblągu, Koszalinie i Słupsku.

Data publikacji 2015-04-14
Data zakończenia 2015-04-27 11:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 52155 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 503232007, 301251105, 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:

a) serwis techniczny urządzeń drukujących (wykonywanie napraw i konserwacji)

w Oddziałach ZUS w Gdańsku, Elblągu, Koszalinie i Słupsku, a także w podległym im jednostkach terenowych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik P1 do SIWZ oraz we wzorze umowy - załącznik U do SIWZ).

b) sprzedaż i dostarczenie fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych

(tonerów, tuszów, bębnów światłoczułych) do drukarek dla Oddziałów ZUS w Gdańsku, Elblągu, Koszalinie i Słupsku (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik P2 do SIWZ oraz we wzorze umowie - załącznik U do SIWZ),

Opis

Serwis oraz zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Gdańsku

A) serwis techniczny (wykonywanie napraw i konserwacji) urządzeń drukujących w Oddziale ZUS w Gdańsku oraz w podległym mu jednostkach terenowych:

a) w budynku Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33,
b) Jednostka Organizacyjna Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146,
c) Jednostka Organizacyjna Oddziału z ZUS w Gdańsku, ul. Sobótki 18,
d) Inspektorat ZUS Gdańsk Śródmieście, ul. Chlebnicka 3/8,
e) Inspektorat ZUS Gdańsk Wrzeszcz, ul. Tuwima 9,
f) Inspektorat ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796,
g) Inspektorat ZUS w Gdyni, ul. Władysława IV 24,
h) Inspektorat ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294,
i) Inspektorat ZUS w Pucku, ul. Orzeszkowej 3,
j) Inspektorat ZUS w Kościerzynie, ul. 3-go Maja 9,
k) Inspektorat ZUS w Kartuzach, ul. Ceynowy 5,
l) Inspektorat ZUS w Starogardzie Gdańskim, ul. Piłsudzkiego 4,
m) Inspektorat ZUS w Tczewie, ul. Jagiellońska 55,
n) Inspektorat ZUS w Pruszczu Gdańskim, ul. Wita Stwosza 7,
o) Inspektorat ZUS w Malborku, ul. Dworcowa 1B,
p) Inspektorat ZUS w Kwidzynie, ul. Piłsudzkiego 29A,
q) Inspektorat ZUS w Sztumie, ul. Mickiewicza 34,

oraz

B) Sprzedaż i dostarczenie fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Gdańsku;Serwis oraz zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Elblągu.

A) Serwis techniczny (wykonywanie napraw i konserwacji) urządzeń drukujących w Oddziale ZUS w Elblągu oraz w podległym mu jednostkach terenowych:

a) w budynku Oddziału ZUS w Elblągu, ul. Teatralna 4 i w budynku przy ul. Mazurska 5,
b) Inspektorat ZUS w Iławie, ul. Wiejska 1,
c) Inspektorat ZUS w Ostródzie, ul. Czarneckiego 50,
d) Biuro Terenowe Braniewo, ul. Moniuszki 20,

oraz

B) Sprzedaż i dostarczenie fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Elblągu;Serwis oraz zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Koszalinie

A) Serwis techniczny (wykonywanie napraw i konserwacji) urządzeń drukujących w Oddziale ZUS w Koszalinie oraz w podległym mu jednostkach terenowych:

a) w budynku Oddziału ZUS w Koszalinie, ul. Fałata 30,
b) Inspektorat ZUS w Białogardzie, ul. Wojska Polskiego 56,
c) Inspektorat ZUS w Drawsku Pomorskim, ul. Basztowa 1B i ul. Sikorskiego 30,
d) Inspektorat ZUS w Kołobrzegu, ul. Łopuskiego 21,
e) Inspektorat ZUS w Szczecinku, ul. Piotra Skargi 1 i Plac Wolności 18,
f) Inspektorat ZUS w Świdwinie, ul. Wojska Polskiego 1,
g) Inspektorat ZUS w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 11,

oraz

B) Sprzedaż i dostarczenie fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Koszalinie;Serwis oraz zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Słupsku.

A) serwis techniczny (wykonywanie napraw i konserwacji) urządzeń drukujących w Oddziale ZUS w Słupsku oraz w podległym mu jednostkach terenowych:

a) w budynku w Oddziale ZUS w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 8
b) Inspektorat ZUS w Bytowie, ul. Kościuszki 16,
c) Inspektorat ZUS w Chojnicach, ul. Łużycka 20,
d) Inspektorat ZUS w Człuchowie, ul. Jerzego z Dąbrowy 3,
e) Inspektorat ZUS w Lęborku, ul. B. Krzywoustego 15,
f) Inspektorat ZUS w Miastku, ul. Królowej Jadwigi 13,

oraz

B) Sprzedaż i dostarczenie fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Słupsku;

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu
Ulica ul. Mickiewicza 33-39
Nr domu 33-39
Miejscowość Toruń
Kod Pocztowy 87-100
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 056 6109320
Fax 056 6109496
Internet www.zus.pl
Regon 00001775600507
E-mail KowalskaM@zus.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 9
Wadium Wykonawcy są zobowiązani do wniesienia wadium. Wadium wynosi: a) w części I przedmiotu zamówienia (ZUS Oddział w Gdańsku): 5000 zł b) w części II przedmiotu zamówienia )ZUS Oddział w Elblągu): 2000 zł c) w części III przedmiotu zamówienia (ZUS Oddział w Koszalinie): 2000 zł d) w części IV przedmiotu zamówienia )ZUS Oddział w Słupsku): 2000 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań do spełnienia tego warunku.
Wiedza Za spełniających warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali lub wykonują co najmniej dwa zamówienia, gdzie przedmiotem każdego z zamówień było/jest serwisowanie polegające na wykonywaniu napraw co najmniej 150 komputerowych urządzeń drukujących oraz każde z tych zamówień świadczone było/jest nieprzerwanie przez okres przynajmniej 6 miesięcy. W celu wykazania spełniania warunku Wykonawcy winni złożyć: A) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, B) Wykaz zamówień, w którym winny zostać wymienione co najmniej dwa zamówienia potwierdzające spełnianie warunku, z podaniem informacji określonych we wzorze Wykazu zamówień, stanowiącym załącznik do SIWZ (WG - Gdańsk, WE - Elbląg, WK - Koszalin, WS - Słupsk); C) Dowody potwierdzające, że zamówienia wymienione w Wykazie zamówień zostały wykonane lub są wykonywane należycie, to jest: a) poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenia powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, albo b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia; w takim przypadku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udowodnił, że nie był w stanie uzyskać poświadczenia;
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań do spełnienia tego warunku
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań do spełnienia tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań do spełnienia tego warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty A) Oferta, której treść winna odpowiadać treści Formularza oferty stanowiącego załącznik A do SIWZ; B) Formularze cenowe - załączniki CG, CE, CK, CS (Serwis drukarek), DG, DE, DK i DS (Materiały eksploatacyjne) do SIWZ; C) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego - winno być dołączone do oferty w przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z zasobów podmiotu trzeciego i w ten sposób będzie udowadniał Zamawiającemu, że będzie mógł dysponować tymi zasobami na czas realizacji zamówienia; D) Pełnomocnictwo w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wymieniona w odpisie z właściwego rejestru lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno: być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwa albo przez notariusza; wskazywać pełnomocnika i zakres umocowania pełnomocnika. Do oferty należy dołączyć wszystkie niezbędne pełnomocnictwa wynikające z upoważnienia do udzielania dalszych pełnomocnictw (substytucja). Dalsze pełnomocnictwa również powinny być w formie wskazanej powyżej. W przypadku, gdy oferta jest składana przez wspólników spółki cywilnej, pełnomocnictwo jest konieczne, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników spółki.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Gwarancja udzielona przez Wykonawcę na dostarczane części, podzespoły zamienne, zestawy naprawcze
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.zus.pl/zampub
Adres uzyskania siwz Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu ul. Mickiewicza 33-39 87-100 Toruń Pok. 325
Data składania wniosków 27/04/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu ul. Mickiewicza 33-39 87-100 Toruń pokój 325.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: a) zmiany przepisów prawa, mającej bezpośredni wpływ na realizację umowy; b) wystąpienia siły wyższej; c) zmian organizacyjnych i innych u Zamawiającego, na które Zamawiający nie ma wpływu i których nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, mających bezpośredni wpływ na realizację umowy.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)