Zaprojektowanie i wykonanie systemu informacji o wolnych stanowiskach postojowych w strefie płatnego parkowania przy Urzędzie Miejskim w Gliwicach

Data publikacji 2015-04-15
Data zakończenia 2015-04-30 10:00:00
Instytucja Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 52561 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452300008, 713200007, 480000008, 452332908
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj, systemu informacji o wolnych stanowiskach postojowych w strefie płatnego parkowania przy Urzędzie Miejskim w Gliwicach.
Zakres zamówienia obejmuje:
Wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie zgłoszenia robót w Urzędzie Miejskim w Gliwicach pozwalające na ich realizację (zgodnie z art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane - tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) lub uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę (zgodnie z art. 28 ust. 1 prawa budowlanego) oraz wykonanie systemu informacji o wolnych stanowiskach postojowych przy Urzędzie Miejskim w Gliwicach na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej.

W opracowywanej dokumentacji oraz przy realizacji zadania należy uwzględnić następujące założenia techniczne:
- Zabudowa 296 sztuk fabrycznie nowych czujników bezprzewodowych na stanowiskach postojowych w pasie drogowym. Powyższe czujniki powinny być montowane w środkowej części stanowisk postojowych, które są wykonane z nawierzchni asfaltowych oraz kostki brukowej betonowej prostokątnej. Powyższe zadanie nie obejmuje remontów stanowisk postojowych.
- Posadowienie 4 sztuk konstrukcji wsporczych dla tablic wyświetlających informacje o wolnych stanowiskach postojowych zwanych dalej tablicami informacyjnymi.
- Zamontowanie na konstrukcjach wsporczych 8 modułów z wyświetlaczami, na których będzie możliwość wyświetlania informacji o ilości wolnych stanowisk postojowych.
- Zamontowanie na konstrukcjach wsporczych 5 modułów z nazwami ciągów postojowych (bez wyświetlaczy),
- Zabudowa odpowiedniej ilości przekaźników (wzmacniaczy) danych z czujników bezprzewodowych zabezpieczających optymalne działanie całego systemu informacji o wolnych stanowiskach postojowych (zamawiający zastrzega sobie, iż w/w przekaźników - wzmacniaczy nie może być więcej niż 20 szt.). Dodatkowo powyższe przekaźniki (wzmacniacze) mogą być zasilane bateryjnie tak jak czujniki bezprzewodowe na stanowiskach postojowych lub mogą być zasilane z sieci elektroenergetycznej.
- Wykonanie przyłącza elektroenergetycznego do wszystkich elementów w/w systemu (takich jak tablice informacyjne, punkty IT, przekaźniki itp.). W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu, uzyskania warunków zasilania, ułożenie kabla energetycznego zapewniającego zasilanie wyświetlaczy na tablicach informacyjnych, punktów dostępowych oraz innych urządzeń niezbędnych dla realizacji powyższego zadania. Zamawiający dopuszcza również wykorzystanie istniejącego przyłącza znajdującego na skrzyżowaniu ulic Wyszyńskiego/Zwycięstwa (dokładna lokalizacja wskazana w załączniku nr 1 do PFU) zasilającego sygnalizację świetlną do podłączenia projektowanych urządzeń dla systemu informacji o wolnych stanowiskach postojowych. W związku z powyższym wykonawca zobowiązany jest zaprojektować, zatwierdzić, uzyskać, wszelkie pozwolenia na budowę kanalizacji łączącej w/w sygnalizację świetlną z urządzeniami obsługującymi system informacji o wolnych stanowiskach postojowych.
- Wykonanie połączenia światłowodowego pomiędzy punktem dostępowym (szafą sterowniczą znajdującą się na skrzyżowaniu ulic Wyszyńskiego/Zwycięstwa zgodnie z załącznikiem nr 1) a projektowaną szafą IT która powinna znajdować się w rejonie tablic informacyjnych. W ramach połączenia światłowodowego Wykonawca powinien zaprojektować, zatwierdzić uzyskać wszelkie pozwolenia i wykonać kanalizację teletechniczną o następujących minimalnych parametrach:
- Kanalizacja teletechniczna powinna być wykonana z rur RHDPE grubościennych 110/6,3.
- W miejscach kluczowych, gdzie przewidywane są duże ilości kabli, bądź zakłada się wykorzystanie rur osłonowych (wtórnych) należy zdublować ilość rur.
- Wszystkie niezbędne studnie maja być wyposażone w ciężka ramę i ciężka klapę z wywietrznikiem.
- Wywietrznik powinien zawierać logo Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach.
- Studnie powinny być zlokalizowane, maksimum co 100m lub przy wystąpieniu zmiany kierunku kanalizacji.
- Wykonanie połączenia kablowego pomiędzy projektowaną szafą IT a tablicami informacyjnymi oraz innymi punktami niezbędnymi do realizacji zadania. W ramach połączenia kablowego Wykonawca powinien zaprojektować i wykonać kanalizację teletechniczną o następujących minimalnych parametrach:
- Kanalizacja teletechniczna powinna być wykonana z rur RHDPE grubościennych 110/6,3.
- W miejscach kluczowych, gdzie przewidywane są duże ilości kabli, bądź zakłada się wykorzystanie rur osłonowych (wtórnych) należy zdublować ilość rur.
- Wszystkie niezbędne studnie maja być wyposażone w ciężka ramę i ciężka klapę z wywietrznikiem.
- Wywietrznik powinien zawierać logo Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach.
- Studnie powinny być zlokalizowane, co maksimum 100m lub przy wystąpieniu zmiany kierunku kanalizacji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach
Ulica ul. Płowiecka 31
Nr domu 31
Miejscowość Gliwice
Kod Pocztowy 44-121
Województwo śląskie
Tel 32 300 86 34
Fax 32 300 86 98
Internet www.zdm.gliwice.pl
Regon 24000925100000
E-mail pawel.pendzialek@zdm.gliwice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamówienie polegające na udzieleniu dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
Czas D
Data zakończenia 31/08/2015
Wadium 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł)
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie zrealizowania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: Jednego zamówienia o wartości, co najmniej 200 000,00 zł brutto, polegającego na wykonaniu systemu informacji o wolnych stanowiskach postojowych na minimum 50 stanowisk postojowych których każdy był wyposażony w czujnik magnetyczny.
Zdolne Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel posiadający doświadczenie i odpowiednie uprawnienia ( zamawiający dopuszcza osoby których kwalifikacje zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych stosownie do zapisów art.12a ustawy Prawo budowlane Dz.U.1994 nr89 poz.414 z późn.zm.) a w szczególności co najmniej: 1. Co najmniej 1 osobę do kierowania robotami z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 2.Co najmniej 1 osobę posiadającą świadectwa kwalifikacyjne upoważniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku dozoru-D, 3.Co najmniej 1 osobę posiadającą świadectwa kwalifikacyjne upoważniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń , instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji -E
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) siły wyższej rozumianej jako zdarzenia zewnętrznego, niezależnego od działania stron umowy i którym strony nie mogły zapobiec np. powódź, trąba powietrzna, huragan, w zakresie terminu realizacji umowy, 2) wystąpienia robót o których mowa w §1 ust. 4 umowy, a ich wykonanie spowodowałoby znaczne opóźnienie realizacji przedmiotu umowy, w zakresie terminu realizacji umowy, 3) przedłużających się postępowań administracyjnych lub cywilnych niezawinionych przez Strony, w zakresie terminu realizacji umowy, 4) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych rozumianych jako ciągłe: opady deszczu dłuższych niż 7 dni kalendarzowych, występowanie niskich temperatur uniemożliwiających realizację robót zgodnie z przyjętą technologią powyżej 7 dni kalendarzowych, w zakresie terminu realizacji. 5) decyzji służb konserwatorskich lub nadzoru budowlanego mających wpływ na przesunięcie terminu realizacji robót, w zakresie zmiany terminu realizacji umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.zdm.gliwice.pl
Adres uzyskania siwz ZDM Gliwice 44-121 Gliwice ul. Płowiecka 31
Data składania wniosków 30/04/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce ZDM Gliwice 44-121 Gliwice ul. Płowiecka 31 Biuro Obsługi Interesantów (parter)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)