Dostawa materiałów łączności

Data publikacji 2015-04-16
Data zakończenia 2015-04-24 13:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Baterie,
  • Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne,
  • Urządzenia łączności

Szczegóły

Numer ogłoszenia 53215 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 314400002, 325000008, 325700009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów łączności dla potrzeb jednostek Policji woj. małopolskiego w postaci:
a)Zadanie 1 - dostawa akcesoriów i części do radiotelefonów Motorola
b)Zadanie 2 - dostawa akumulatorów do radiotelefonów nasobnych Motorola
c)Zadanie 3 - dostawa akumulatorów żelowych 12V
d)Zadanie 4 - dostawa akumulatorów żelowych 12V do siłowni telekomunikacyjnych
e)Zadanie 5 - dostawa anten samochodowych do radiotelefonów
f)Zadanie 6 - dostawa podzespołów elektrotechnicznych
g)Zadanie 7 - dostawa złączy i przewodów antenowych
h)Zadanie 8 - dostawa kabli i przewodów
i)Zadanie 9 - dostawa osprzętu kablowego
j)Zadanie 10 - dostawa osprzętu światłowodowego
k)Zadanie 11 - dostawa osprzętu do monitoringu
2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, określające rodzaj i ilość wymaganego asortymentu zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
3.Zamawiający wymaga min. 12-miesięcznej gwarancji na dostarczony towar, licząc od daty danej dostawy, ale nie krótszej niż gwarancja producenta. Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protokołu odbioru ilościowego, nie stwierdzającego usterek i wad oraz braków.
4.Dostawy realizowane będą do Magazynu Wydziału Gospodarki Materiałowo - Technicznej KWP zlokalizowanego na terenie miasta Krakowa (ul. Mogilska 109).
5.W przypadku zadania nr 4 Dostawa akumulatorów żelowych 12V do siłowni telekomunikacyjnych, Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru (w ciągu 30 dni od daty zrealizowanej dostawy oraz po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia możliwości odbioru od Zamawiającego) i utylizacji zużytych akumulatorów. Ilość zużytych akumulatorów odebranych przez Wykonawcę nie przekroczy ilości zamówionych przez Zamawiającego w ramach umowy. Wykonawcy powinni uwzględnić ten fakt przygotowując oferty.

Opis

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, określające rodzaj i ilość wymaganego asortymentu zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, określające rodzaj i ilość wymaganego asortymentu zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowySzczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, określające rodzaj i ilość wymaganego asortymentu zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowySzczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, określające rodzaj i ilość wymaganego asortymentu zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowySzczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, określające rodzaj i ilość wymaganego asortymentu zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowySzczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, określające rodzaj i ilość wymaganego asortymentu zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, określające rodzaj i ilość wymaganego asortymentu zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, określające rodzaj i ilość wymaganego asortymentu zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, określające rodzaj i ilość wymaganego asortymentu zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowySzczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, określające rodzaj i ilość wymaganego asortymentu zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, określające rodzaj i ilość wymaganego asortymentu zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Ulica ul. Mogilska 109
Nr domu 109
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-571
Województwo małopolskie
Tel 012 6154860, 6154862
Fax 012 6154887; 6154219
Internet www.malopolska.policja.gov.pl
Regon 35108157000000
E-mail zzp@malopolska.policja.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 11
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
Wiedza Zamawiający odstępuje od opisania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonane za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, tylko w przypadkach określonych w dziale IV ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a która spowodowałaby, że świadczenie stałoby się niemożliwe. 3.W szczególności zmiany mogą dotyczyć przedmiotu umowy, terminu wykonania umowy, w sytuacji gdy: a.zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b.nastąpiły sytuacje niezależne od stron umowy lub w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej, c.nastąpiła potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynikła ze zmian natury technicznej d.nastąpiły przerwy w realizacji powstałe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, e.nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, w tym zmiana stawki VAT) bądź przepisów wewnętrznych, obowiązujących w Policji (zarządzenia, decyzje i wytyczne KGP/ MSW); f.wystąpi konieczność zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek okoliczności na które nie mają wpływu strony Umowy; g.wynikną niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 4.Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i uzasadnienie. Zamawiający powyżej przewidział katalog zmian, na które może wyrazić zmianę, powyższe nie stanowi jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5.Ewentualne zmiany o których mowa w ust. 3 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Gwarancja na asortyment
Kryt 2p 2
Adres strony internetowej siwz http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
Adres uzyskania siwz Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ul. Mogilska 109 31-571 Kraków Wydział ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych - pok. 101B
Data składania wniosków 24/04/2015
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ul. Mogilska 109 31-571 Kraków Wydział ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych - pok. 101B
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)