dostawa i wdrożenie systemu backupu

Data publikacji 2015-06-24
Data zakończenia 2015-07-09 10:00:00
Instytucja Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 153542 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletnego rozwiązania do backupu
i archiwizacji dla potrzeb KG PSP. W ramach zadania Wykonawca wykona dostawę sprzętu, oprogramowania, instalację i konfigurację, wykona dokumentację powdrożeniową systemu oraz przeszkoli 3 administratorów po stronie Zamawiającego. Zaproponowane rozwiązanie musi uwzględniać wykorzystanie istniejącej biblioteki taśmowej PV TL 2000 IBM, do której Zamawiający dostarczy 22 taśmy LTO4 oraz dwie taśmy czyszczące. Wykonawca zainstaluje i uruchomi system w serwerowni Zamawiającego. Wykonawca musi uwzględnić w zaproponowanym rozwiązaniu wszystkie dodatkowe elementy niezbędne do uruchomienia i działania systemu. System powinien uwzględnić możliwość połączenie z wyniesioną lokalizacją (zapasową serwerownią), którą Zamawiający planuje uruchomić w okresie trzech lat

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej
Ulica ul. Podchorążych 38
Nr domu 38
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-463
Województwo mazowieckie
Tel 022 5233334
Fax 022 5233332
E-mail zzpub@kgpsp.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/11/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w powyższym zakresie
Wiedza Wykonawca powinien wykazać wykonanie co najmniej 3 dostaw sprzętu z oprogramowaniem backupowym łącznie z wdrożeniem, przy czym co najmniej jedna z dostaw wraz z wdrożeniem musi być na kwotę min. 250 000 zł. W celu oceny spełnienia warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: poświadczenie, oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku gdy dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane na rzecz Zamawiającego, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W przypadku gdy wykaz lub dowody będą budziły wątpliwości lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu będzie wynikało, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający, zastrzega sobie prawo zwrócenia się do właściwego podmiotu, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane lub miało być wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów. Wykonawca, który będzie wykazywał spełnienie powyższego warunku polegając na doświadczeniu innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności dołączając do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. W takim przypadku, zobowiązanie powinno zawierać również wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu przedmiotu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, o, których mowa powyżej, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy
Potencjał Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w powyższym zakresie
Zdolne Wykonawca, na etapie realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dysponować co najmniej nw. osobami. Dwoma ekspertami ds. oprogramowania backupowego, którzy w ciągu ostatnich 3 lat brali udział w co najmniej dwóch projektach teleinformatycznych. Projekty te swoim zakresem obejmowały wdrożenie systemu backupu i archiwizacji, opartego o proponowane oprogramowanie. Przynajmniej jeden z tych projektów miał wartość min. 250 000 zł. Jednym ekspertem ds. macierzy, który w ciągu ostatnich 3 lat brał udział w co najmniej dwóch projektach teleinformatycznych. Projekty te swoim zakresem obejmowały wdrożenie systemu backupu i archiwizacji z zastosowaniem proponowanej macierzy. Przynajmniej jeden z tych projektów miał wartość min. 250 000 zł. Jednym ekspertem ds. serwera, który w ciągu ostatnich 3 lat brał udział w co najmniej dwóch projektach teleinformatycznych. Projekty te swoim zakresem obejmowały wdrożenie systemu backupu i archiwizacji z zastosowaniem proponowanego serwera. Przynajmniej jeden z tych projektów miał wartość min. 250 000 zł. Jednym ekspert ds. utrzymania, który w ciągu ostatnich 3 lat brał udział w co najmniej dwóch projektach teleinformatycznych i pełnił rolę eksperta ds. utrzymania systemu. Przynajmniej jeden z tych projektów miał wartość min. 250 000 zł. W celu oceny spełnienia warunku, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca, który będzie wykazywał spełnienie powyższego warunku polegając na zasobach podmiotu trzeciego, zobowiązany jest dołączyć do oferty dowody, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów, o którym mowa powyżej. W takim przypadku, zobowiązanie powinno zawierać również wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu przedmiotu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, o, których mowa powyżej, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w powyższym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Pojemność macierzy ponad wymaganą
Kryt 2p 10
Kryt 3 Okres świadczenia wsparcia ponad wymagany
Kryt 3p 10
Adres strony internetowej siwz http://www.kgpsp.gov.pl
Adres uzyskania siwz Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej Biuro Finansów Wydział Zamówień Publicznych, 00 - 463 Warszawa, ul. Podchorążych 38, bud. nr 4, pok. nr 9
Data składania wniosków 09/07/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej Biuro Finansów Wydział Zamówień Publicznych, 00 - 463 Warszawa, ul. Podchorążych 38, bud. nr 4, pok. nr 9
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Wszelkie zawiadomienia, wnioski oraz informacje Wykonawca przekazuje Zamawiającemu faksem lub drogą elektroniczną na nr faksu lub adres poczty elektronicznej wskazany poniżej. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Zamawiający na żądanie Wykonawcy potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania informacji/dokumentu za pomocą faksu lub drogi elektronicznej odpowiednio na nr faksu albo adres poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcę. Wszelkie zawiadomienia, wnioski oraz informacje Zamawiający przekazuje Wykonawcom faksem lub drogą elektroniczną na nr faksu lub adres poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcę. Wykonawca na żądanie Zamawiającego potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania informacji/dokumentu za pomocą faksu lub drogą elektroniczną. Korespondencję należy kierować na nr faksu 22 523 33 32 do Wydziału Zamówień Publicznych lub e-mail: zzpub@kgpsp.gov.pl. Zamawiający uzna samodzielnie pobrane przez Wykonawcę wydruki komputerowe z właściwego rejestru, czy z CEIDG jako dokumenty urzędowe jeżeli będą posiadały cechy, o których mowa w art. 4 ust. 4aa ustawy z 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1203 ze zm.), i które zostały określone w § 9 ust. 2 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie ustroju i organizacji Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego oraz trybu i sposobu udzielania informacji z Krajowego Rejestru Sądowego i wydawania kopii dokumentów z katalogu, a także struktury udostępnianych informacji o podmiotach wpisanych do Rejestru oraz cech wydruków umożliwiających ich weryfikację z danymi w Rejestrze (Dz. U. Nr 297 poz. 1760). W przypadku gdy Wykonawca do oferty dołączy wydruk elektroniczny wydany przez Centralną Informację KRS w formie PDF zobowiązany jest złożyć oświadczenie o zgodności wydruku z otrzymanym dokumentem elektronicznym
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)