Dostawa obuwia i odzieży medycznej oraz odzieży operacyjnej i obuwia operacyjnego

Data publikacji 2015-07-02
Data zakończenia 2015-07-10 09:00:00
Instytucja Wojskowy Instytut Medyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Obuwie,
  • Obuwie ochronne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 163848 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 188000007, 331990001, 188300006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa obuwia i odzieży medycznej oraz odzieży operacyjnej i obuwia operacyjnego. Wyżej wymieniony przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany i musi spełniać parametry określone w arkuszu informacji cenowo-techniczno-eksploatacyjnej (załącznik nr 4 do siwz). Zamówienie zostało podzielone na 4 pakiety:
pakiet nr 1 Obuwie personelu medycznego (poz. 1 obuwie personelu medycznego (damskie i męskie) - 2336 par.), pakiet nr 2 Odzież personelu medycznego (poz. 1 ubranie damskie (bluza + spodnie) - 1812 kpl., poz. 2 ubranie męskie (bluza + spodnie) - 73 kpl., poz. 3 ubranie męskie (marynarka + spodnie) - 434 kpl., poz. 4 ubranie damskie i męskie (żakiet + spodnie) - 25 kpl.) pakiet nr 3 Odzież chirurgiczna
(poz. 1 ubranie chirurga (bluza + spodnie) - 593 kpl., poz. 2 fartuch operacyjny wysokiego ryzyka - 180 szt. poz. 3 fartuch operacyjny standardowy - 285 szt.)
pakiet nr 4 Obuwie ochronne (operacyjne) (poz. 1 obuwie ochronne (operacyjne) - 160 par.)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojskowy Instytut Medyczny
Ulica ul.Szaserów 128
Nr domu 128
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 04-141
Województwo mazowieckie
Tel 022 681-67-49
Fax 022 681-67-49
Internet www.bip.wim.mil.pl
Regon 01529448700000
E-mail pslowik@wim.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)
Wiedza Warunek powyższy zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał conajmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, tj.: a) dla pakietu 1: obuwia personelu medycznego o wartości minimum 70 000,00 zł brutto każda; b) dla pakietu 2: ubrań personelu medycznego o wartości minimum 130 000,00 zł brutto każda; c) dla pakietu 3: ubrań chirurgicznych i fartuchów operacyjnych o wartości minimum 55 000,00 zł brutto każda; d) dla pakietu 4: obuwia operacyjnego o wartości minimum 10 000,00 zł brutto każda; w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ;
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1 Deklaracja zgodności CE (dot. pakietu nr 1, 4) 2 Próbki oferowanego przedmiotu (dot. pakietu nr 1, 2, 3, 4, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w załączniku nr 4 do siwz) 3 Materiały informacyjne na temat przedmiotu oferty (prospekty, broszury, katalogi, dane techniczne itp.) (dot. pakietu nr 1, 2, 3, 4) 4 Karta technologiczna czyszczenia obuwia (dot. pakietu nr 1) 5 Certyfikat zgodnośći tkaniny potwierdzajacy: - skład: 67% poliester, 33% bawełna, - gramaturę: 165+/-8% g/m2, - spełnienie co najmniej wymagań: pkt. 4.2 normy PN-EN ISO 13688:2013 w zakresie zawartości amin rakotwórczych, wartości PH; tabeli 8 normy ENV 14237:2002 (za wyjątkiem odporności wybarwień na bielenie chloranem, odporności na piling); tabeli 2 normy PN-P-84525:1998 (z wyłączeniem przepuszczalności powietrza) (dot. pakietu nr 2) 6 Certyfikat na wyrób gotowy - certyfikat zgodności z PN- P84525: 1998 lub równoważny (dot. pakietu nr 2) 7 Wzory zastosowanego oznaczenia (może być wszyte w dołączone do oferty wzory przedmiotów) (dot. pakietu nr 2) 8 Dokumenty potwierdzające odporność guzików na nacisk minimum dwóch ton (dot. pakietu nr 2) 9 Karta technologiczna prania i konserwacji (dot. pakietu nr 2) 10 Wyniki badań fartucha wykonane przez niezależną jednostkę badawczą, potwierdzajace spełnienie parametrów technicznych normy PN-EN 13795 lub równoważny w zakresie odporności fartucha standardowego i wysokiego ryzyka na przesiąkanie płynów. (dotyczy poz. 2 i 3 pakietu nr 3) 11 Deklarację lub certyfikat zgodności na przedmiot oferty, wystawiony przez uprawniony podmiot, zgodne z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) (dot. pakietu nr 3) 12 Zgłoszenie lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych (dot. pakietu nr 3) 13 Karta techniczna tkaniny/laminatu potwierdzająca gramaturę i skład chemiczny (dot. pakietu nr 3) 14 Instrukcja użytkowania, w tym karta technologiczna prania, konserwacji i sterylizacji (dot. pakietu nr 3) 15 Karta technologiczna mycia, konserwacji i sterylizacji (dot. pakietu nr 4) 16 Instrukcja mycia maszynowego i dezynsekcjii termicznej (dot. pakietu nr 4)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 czas dostawy
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.bip.wim.mil.pl
Adres uzyskania siwz Wojskowy Instytut Medyczny ul. Szaserów 128 04-141 Warszawa 44 pokój nr 435a (IV piętro - budynek nr 32 Oddziału Techniczno-Eksploatacyjnego)
Data składania wniosków 10/07/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Wojskowy Instytut Medyczny Kancelaria Ogólna ul. Szaserów 128 04-141 Warszawa 44 (I piętro - budynek nr 31 Dyrekcji)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Inne dokumenty 1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w VI.4.SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju miejsca zamieszkania osoby, lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Postanowienie punktu VI.5 SIWZ stosuje się odpowiednio. 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z dokumentów, o których mowa w punkcie VI.3 - VI.7 SIWZ musi być złożony przez każdego z Wykonawców oddzielnie, natomiast dokumenty, o których mowa w punkcie VI.1 SIWZ mogą zostać złożone wspólnie. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - wzór zabowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów stanowi załącznik nr 8 do siwz 4. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców.
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: w przypadku obniżenia ceny przedmiotu umowy - obniżenie jego ceny w umowie,
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)