Dostawa i montaż regałów magazynowych na europalety stanowiących wyposażenie nowej siedziby Centrum Personalizacji Dokumentów MSW

Data publikacji 2015-07-03
Data zakończenia 2015-07-14 12:00:00
Instytucja Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble do przechowywania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 165924 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391730005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż regałów magazynowych na europalety stanowiących wyposażenie nowej siedziby Centrum Personalizacji Dokumentów MSW w Warszawie przy ul. Smyczkowej 10.
2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
Ulica ul. Pawińskiego 17/21
Nr domu 17/21
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-106
Województwo mazowieckie
Tel 22 6028110
Fax 22 6028716
Internet www.cpd.msw.gov.pl
Regon 01723270500000
E-mail j_sabala@cpd.msw.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowa jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej
Rodzaj zam inny Państwowa jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 64
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował co najmniej 2 (dwa) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości przekraczającej kwotę 100 000,00 zł brutto każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane bądź są wykonywane należycie - wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Przez zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia należy rozumieć należycie zrealizowane zamówienia obejmujące wykonanie, dostawę i montaż regałów magazynowych przystosowanych do składowania z użyciem wózków widłowych.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień Umowy, w stosunku do treści Oferty: 1) zmiany wynagrodzenia w przypadku: a) urzędowej zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmniejszenia stawki podatku od towarów i usług VAT, b) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku, o którym mowa w § 3 ust. 1, 2) zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia: a) siły wyższej, b) działań osób trzecich uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy, c) opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, d) wstrzymania finansowania przez właściwego dysponenta środków finansowych sfery budżetowej, e) niedostępności pomieszczeń spowodowanej przez Zamawiającego lub podmioty działające na jego zlecenie, 3) zmiany sposobu finansowania (zasad płatności) przedmiotu zamówienia w przypadku: a) wstrzymania finansowania przez właściwego dysponenta środków finansowych sfery budżetowej, b) działań osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację przedmiotu umowy, 4) zmianę terminu, wynagrodzenia i innych warunków umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy. 2. Wszelkie zmiany w Umowie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 3. Zmiany nazwy, formy prawnej Stron, osób działających w ich imieniu oraz osób przewidzianych do realizacji umowy nie stanowi zmiany Umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Okres gwarancji i rękojmi
Kryt 2p 10
Kryt 3 Termin dostawy
Kryt 3p 20
Adres strony internetowej siwz www.cpd.bip.msw.gov.pl
Adres uzyskania siwz Centrum Personalizacji Dokumentów MSW, ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa Kancelaria Ogólna - pokój nr 19
Data składania wniosków 14/07/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Centrum Personalizacji Dokumentów MSW, ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa Kancelaria Ogólna - pokój nr 19. Godziny pracy kancelarii 8:15-16:00
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Inne dokumenty 1.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (przykładowe oświadczenie stanowi załącznik nr 8 do SIWZ) oraz dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. Pełnomocnictwo (o ile nie wynika z innych dokumentów złożonych do oferty).
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)