Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
|
Ulica |
ul. Pawińskiego 17/21
|
Nr domu |
17/21
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02-106
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 6028110
|
Fax |
22 6028716
|
Internet |
www.cpd.msw.gov.pl
|
Regon |
01723270500000
|
E-mail |
j_sabala@cpd.msw.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Państwowa jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej
|
Rodzaj zam inny |
Państwowa jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
64
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował co najmniej 2 (dwa) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości przekraczającej kwotę 100 000,00 zł brutto każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane bądź są wykonywane należycie - wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Przez zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia należy rozumieć należycie zrealizowane zamówienia obejmujące wykonanie, dostawę i montaż regałów magazynowych przystosowanych do składowania z użyciem wózków widłowych.
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień Umowy, w stosunku do treści Oferty:
1) zmiany wynagrodzenia w przypadku:
a) urzędowej zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmniejszenia stawki podatku od towarów i usług VAT,
b) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku, o którym mowa w § 3 ust. 1,
2) zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia:
a) siły wyższej,
b) działań osób trzecich uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy,
c) opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
d) wstrzymania finansowania przez właściwego dysponenta środków finansowych sfery budżetowej,
e) niedostępności pomieszczeń spowodowanej przez Zamawiającego lub podmioty działające na jego zlecenie,
3) zmiany sposobu finansowania (zasad płatności) przedmiotu zamówienia w przypadku:
a) wstrzymania finansowania przez właściwego dysponenta środków finansowych sfery budżetowej,
b) działań osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację przedmiotu umowy,
4) zmianę terminu, wynagrodzenia i innych warunków umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy.
2. Wszelkie zmiany w Umowie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
3. Zmiany nazwy, formy prawnej Stron, osób działających w ich imieniu oraz osób przewidzianych do realizacji umowy nie stanowi zmiany Umowy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
70
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji i rękojmi
|
Kryt 2p |
10
|
Kryt 3 |
Termin dostawy
|
Kryt 3p |
20
|
Adres strony internetowej siwz |
www.cpd.bip.msw.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Centrum Personalizacji Dokumentów MSW, ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa
Kancelaria Ogólna - pokój nr 19
|
Data składania wniosków |
14/07/2015
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Centrum Personalizacji Dokumentów MSW, ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa
Kancelaria Ogólna - pokój nr 19. Godziny pracy kancelarii 8:15-16:00
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Inne dokumenty |
1.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (przykładowe oświadczenie stanowi załącznik nr 8 do SIWZ) oraz dokumentów dotyczących w szczególności:
1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
2. Pełnomocnictwo (o ile nie wynika z innych dokumentów złożonych do oferty).
|