Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych PRz.

Data publikacji 2015-07-08
Data zakończenia 2015-07-16 10:00:00
Instytucja Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Komputery wysokowydajne,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Lokalna sieć komputerowa,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 170394 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002, 302133008, 302321005, 302130005, 324100000, 302110001, 302321108, 487710003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Rózny sprzęt komputerowy, w szczególności: ok. 39 zestawy kpmputerowe, ok. 39 monitory, ok. 22 drukarki, skaner, oprogramowanie, akcesoria komputerowe oraz sprzęt sieciowy.

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.A. Zestaw Komputerowy - Katedra Geodezji i Geotechniki
B. Drukarka - Katedra Geodezji i Geotechniki -1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.A. Zestaw Komputerowy - Katedra Energoelektroniki i Elektroenergetyki
B. Zestaw Komputerowy - Katedra Energoelektroniki i Elektroenergetyki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.A. Zestawy Komputerowe - Wydziałowa Pracownia Komputerowa - 9 szt.
B. Akcesoria komputerowe - Wydziałowa Pracownia Komputerowa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.A. Zestaw komputerowy - Katedra Samolotów i Silników Lotniczych - 2 szt.
B. Monitor - Katedra Samolotów i Silników Lotniczych - 2 szt.
C. Akcesoria komputerowe - Katedra Samolotów i Silników Lotniczych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.A. Zestaw Komputerowy - Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej
B. Monitor - Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.A. Oprogramowanie - Sekcja ds. Kontroli
B. Drukarka - Sekcja ds. Kontroli
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.A. Zestaw komputerowy - Katedra Awioniki i Sterowania - 1 szt.
B. Akcesoria komputerowe - Katedra Awioniki i Sterowania
C. Drukarka - Katedra Awioniki i Sterowania -1 szt.
D. Zestaw komputerowy - Katedra Awioniki i Sterowania - 1 szt.
E. Oprogramowanie - Katedra Awioniki i Sterowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.A. Drukarka - Katedra Matematyki - 1 szt.
B. Skaner - Katedra Matematyki - 1 szt.
C. Oprogramowanie - Katedra Matematyki - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.A. Drukarka - Dziekanat Wydziału Budownictwa, Inżynierii Środowiska i Architektury - 10 szt.
B. Drukarka - Dziekanat Wydz. Budown., Inżynierii Środowiska i Architektury - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Ulica ul. Powstańców Warszawy 12
Nr domu 12
Miejscowość Rzeszów
Kod Pocztowy 35-959
Województwo podkarpackie
Tel 17 8651250, 8653636, 8653535
Fax 17 8651075, 865383
Internet www.prz.rzeszow.pl
Regon 00017490000000
E-mail rraparat@prz.rzeszow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 29
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Zadanie nr 1 - 675.00 zł (słownie: sześćset siedemdziesiąt pięć 00/100) Zadanie nr 2 - 625.50 zł (słownie: sześćset dwadzieścia pięć 50/100) Zadanie nr 3 - 110.00 zł (słownie: sto dziesięć 00/100) Zadanie nr 4 - 190.00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 5 - 80.00 zł (słownie: osiemdziesiąt 00/100) Zadanie nr 6 - 70.00 zł (słownie: siedemdziesiąt 00/100) Zadanie nr 7 - 810.00 zł (słownie: osiemset dziesięć 00/100) Zadanie nr 8 - 24.00 zł (słownie: dwadzieścia cztery 00/100) Zadanie nr 9 - 90.00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 10 - 90.00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 11 - 260.00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 12 - 39.00 zł (słownie: trzydzieści dziewięć 00/100) Zadanie nr 13 - 8.00 zł (słownie: osiem 00/100) Zadanie nr 14 - 100.00 zł (słownie: sto 00/100) Zadanie nr 15 - 50.00 zł (słownie: pięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 16 - 290.00 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 17 - 400.00 zł (słownie: czterysta 00/100) Zadanie nr 18 - 70.00 zł (słownie: siedemdziesiąt 00/100) Zadanie nr 19 - 60.00 zł (słownie: sześćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 20 - 100.00 zł (słownie: sto 00/100) Zadanie nr 21 - 30.00 zł (słownie: trzydzieści 00/100) Zadanie nr 22 - 15.00 zł (słownie: piętnaście 00/100) Zadanie nr 23 - 9.00 zł (słownie: dziewięć 00/100) Zadanie nr 24 - 445.00 zł (słownie: czterysta czterdzieści pięć 00/100) Zadanie nr 25 - 120.00 zł (słownie: sto dwadzieścia 00/100) Zadanie nr 26 - 120.00 zł (słownie: sto dwadzieścia 00/100) Zadanie nr 27 - 12.00 zł (słownie: dwanaście 00/100) Zadanie nr 28 - 135.00 zł (słownie: sto trzydzieści pięć 00/100) Zadanie nr 29 - 108.00 zł (słownie: sto osiem 00/100)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1do SIWZ).
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ).
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: a) zmiana terminu umowy - w przypadku : - niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). - niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. b) zmiana terminu płatności- w przypadku: - ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych c) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych. d) zmiana wynagrodzenia: - zmiana urzędowej stawki podatku VAT, - w przypadku, gdy organ nadzorujący placówkę oświatową, nie wyda zaświadczenia potwierdzającego prawo do zastosowania stawki VAT 0%, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wystawienia faktury z 23% stawka podatku VAT.* Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin realizacji
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego pokój nr 426, bud. V, Al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów
Data składania wniosków 16/07/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1, bud. V, Al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 13.POKL Inżynier na zamówienie
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)