Dostawa i montaż foteli teatralno-widowiskowych w Miejskim Ośrodku Kultury w Piastowie celem poprawy warunków prowadzenia działalności filmowej.

Data publikacji 2015-07-10
Data zakończenia 2015-07-20 15:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Kultury
Miejscowość Piastów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Siedziska

Szczegóły

Numer ogłoszenia 173170 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391112005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa i montaż 195 sztuk foteli teatralno-widowiskowych.
1.FOTEL TEATRALNO - WIDOWISKOWY
Wymiary fotela:
Wysokość: 90-95 cm
Szerokość w osi podłokietników: 52-54 cm
Głębokość fotela po złożeniu: 45-48 cm
Konstrukcja nośna fotela - noga: wykonana z litego drewna bukowego o grubości min. 40 mm, o kształcie zbliżonym do tego na rysunku stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Konstrukcja zostanie zabarwiona kolorem ustalonym z Zamawiającym.
Siedzisko: profilowane w dwóch płaszczyznach horyzontalnie i wertykalnie o grubości min. 140 mm (niecka z wyprofilowaniem krawędzi siedziska ku dołowi) - wykonane metodą wtryskową z wysokogatunkowej, trudnozapalnej pianki PU (nie dopuszcza się użycia pianek ciętych z bloku); gęstość pianek 50-60 kg/m3; wewnątrz pianek - zatopione metalowe stelaże stanowiące element nośny konstrukcji zapewniające wytrzymałość i odporność na odkształcenia; zawiasy zatapiane w piance siedziska.
Oparcie: profilowane kubełkowe (gięte horyzontalnie) o grubości min. 70 mm w części lędźwiowej i min. 35 mm w części górnej oparcia, wykonane z wysokogatunkowej trudnozapalnej pianki PU z zatapianymi wewnątrz metalowymi stelażami; gęstość pianek 50-60 kg/m3 (nie dopuszcza się użycia pianek ciętych z bloku).
Tapicerka: dzianina trudno-zapalna 100% poliester:
-gramatura min. 190 g/m2
-ścieralność min. 30000 cykli;
Wymagana bariera ogniowa pomiędzy dzianiną a pianką oparcia i siedziska; referencyjny kolor dzianiny - do ustalenia z Zamawiającym.
Podłokietniki: profilowane, wykonane z litego drewna bukowego, zostaną zabarwione kolorem ustalonym z Zamawiającym, pomalowane lakierem poliuretanowym; przednia część podłokietnika jest wysunięta do przodu poza nogę - konstrukcje nośną fotela i skierowana ku dołowi.
Osłona oparcia: profilowana (kubełkowa)(gięta horyzontalnie) sklejka bukowa barwiona wg kolorystyki (palisander), grubość min. 10 mm; malowana lakierem poliuretanowym.

Osłona siedziska: sfrezowana na krawędziach sklejka bukowa, zostanie zabarwiona kolorem ustalonym z Zamawiającym; grubość min. 14 mm; malowana lakierem poliuretanowym; profilowana w dwóch płaszczyznach horyzontalnie i wertykalnie (niecka z wyprofilowaniem krawędzi siedziska ku dołowi). Ze względu na komfort, estetykę i bezpieczeństwo użytkowników nie dopuszcza się osłon siedziska o krawędziach ostrych/nie sfrezowanych.

Mechanizm uchylny siedziska: grawitacyjny; możliwość wymiany siedziska bez potrzeby rozkręcania pozostałych elementów fotela.

Elementy mocujące składane siedzisko: wykonane z tworzywa - poliamidu, przykręcane do nogi - konstrukcji nośnej na 4 śruby (ze względu na wytrzymałość).

Numeracja foteli: haft komputerowy.

Numeracja rzędów: do ustalenia z Zamawiającym.

2.MONTAŻ

Fotele zostaną dostarczone i zamontowane przez wykonawcę własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający ich całość i nienaruszalność, na adres Zamawiającego w terminie wcześniej uzgodnionym z Zamawiającym a wynikającym z podpisanej umowy. Fotele będą montowane w systemie jeden podłokietnik w fotelach w zestawie, skrajne fotele zakończone podłokietnikiem. Ilość rzędów i foteli w zestawie do ustalenia, zgodnie z wymiarami widowni, normami przeciwpożarowymi i normami bezpieczeństwa.

3.DODATKOWE WYMAGANIA:
a)rozkład i sposób zamontowania foteli musi spełniać wymogi aktualnych przepisów i norm, a w szczególności § 261 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. nr 75 z 2002r., poz. 690 z późniejszymi zmianami),
b)fotele powinny być dopuszczone do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c)wraz z ofertą należy dostarczyć jedną sztukę oferowanego modelu fotela zgodnego z SIWZ,
d)wraz z fotelem należy dostarczyć karty katalogowe oferowanego modelu fotela i wzornik kolorystyki tapicerki zastosowanej w oferowanym modelu (oryginalne drukowane karty katalogowe- nie dopuszcza się kart drukowanych za pomocą programów komputerowych w których można nanosić dowolne zmiany np. Word, Excel, PowerPoint etc.).

4.WYMAGANE PRZY SKŁADANIU OFERTY ZAŁĄCZONE ATESTY I CERTYFIKATY:

a)Atest (sprawozdanie) z badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, wg PN-EN 12727:2004,
b)Atest (sprawozdanie) z badań zapalności mebli tapicerowanych wg PN-EN 1021-1: 2014, PN-EN 1021-2:2014,
c)Atest (sprawozdanie) z badań lotnych toksycznych produktów spalania materiałów dla zestawu tapicerskiego wg PN-B-02855:1988,
d)Atest higieniczny - wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - Państwowy Zakład Higieny,
e)Badania akustyczne oferowanych foteli: wg normy PN-EN ISO 354:2005 dla foteli teatralno-widowiskowych, umożliwiający identyfikację z oferowanym fotelem,
f)Atest (sprawozdanie) z badań wytrzymałościowych w zakresie odporności na odkształcanie pianki, wg PN-EN 12727:2004 ( minimum 200.000 cykli).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Kultury
Ulica ul. Warszawska 24
Nr domu 24
Miejscowość Piastów
Kod Pocztowy 05-820
Województwo mazowieckie
Tel 22 723 65 50
Fax 22 723 65 50
Internet http://www.mokpiastow.pl
Regon 00028555700000
E-mail mokpiastow@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Miejski Ośrodek Kultury
Rodzaj zam inny Miejski Ośrodek Kultury
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 70
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Wykonawca załącza do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 7 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
Wiedza Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, tj.: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie i montażu foteli teatralno-widowiskowych o wartości zamówienia nie mniejszej niż 250.000 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każde. - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wszystkie wykonane przez niego dostawy, tj. o wartości nie mniejszej niż 250.000 zł brutto każda zostały wykonane należycie. Za najważniejsze dostawy Zamawiający uznaje dostawy o wartości nie mniejszej niż 250.000 zł brutto każda. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Wykonawca załącza do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 7 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
Potencjał Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Wykonawca załącza do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 7 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
Zdolne Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Wykonawca załącza do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 7 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
Sytuacja Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Wykonawca załącza do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 7 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: 1) warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, 2) sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia, 3) zmiany rozwiązań technicznych w dokumentacji projektowej - w uzasadnionych przypadkach (np. spowodowanych wadami dokumentacji projektowej), gdy realizacja zadania według dokumentacji projektowej powodowałaby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy, byłaby niemożliwa lub gdy zaistniałaby, z przyczyn wynikających z dokumentacji projektowej, konieczność wstrzymania prowadzonych przez Wykonawcę dostaw; dopuszcza się wprowadzenie zmian w stosunku do pierwotnej dokumentacji oraz zmianę terminu zakończenia dostaw; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące zakresu rzeczowego dokumentacji projektowej oraz wykonanych na jej podstawie dostaw oraz zmiany dotyczące terminów: zostanie określony termin opracowania zmodyfikowanej dokumentacji oraz termin zakończenia dostaw, 4) wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych - w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczności uniemożliwiają prowadzenie dostaw, przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów; w umowie mogą zostać wprowadzone zmiany dotyczące terminu zakończenia dostaw, 5) zmiana zakresu dostaw i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, oraz zmniejszenie wynagrodzenia, 6) zmiana osobowa: zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ lub zmiana - za zgodą Zamawiającego, podwykonawców wskazanych w umowie (lub zakresu wskazanego w ofercie jako planowany do powierzenia podwykonawcom); w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące osób lub/i podmiotów, przy pomocy których Wykonawca realizuje zamówienie oraz zmiany dotyczące zakresu rzeczowego wykonywanego przez podwykonawców, 7) zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi; zmianie może ulec termin realizacji zamówienia.
Kod kryterium B
Kryt 1p 50
Kryt 2 Jakość i estetyka wykonania, ergonomia
Kryt 2p 40
Kryt 3 Gwarancja
Kryt 3p 10
Adres strony internetowej siwz http://www.mokpiastow.pl
Adres uzyskania siwz Miejski Ośrodek Kultury ul. Warszawska 24 05-820 Piastów
Data składania wniosków 20/07/2015
Godzina składania wniosków 15:00
Miejsce Miejski Ośrodek Kultury ul. Warszawska 24 05-820 Piastów
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)