Dostawa sygnału internetowego w Gminie Siechnice zgodnie ze wskazanymi lokalizacjami wraz z zapewnieniem serwisu

Data publikacji 2015-07-13
Data zakończenia 2015-07-21 12:00:00
Instytucja Burmistrz Siechnic
Miejscowość Siechnice
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 174666 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Informacje ogólne:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sygnału internetowego wraz z serwisem.2.Użytkownikami końcowymi są osoby zagrożone wykluczeniem cyfrowym będące mieszkańcami gminy Siechnice, zgodnie z wykazem teleadresowy będący wskazaniem lokalizacji montażu infrastruktury oraz dostawy sygnału internetowego. Użytkownicy końcowi dysponują komputerami z systemem operacyjnym Windows 7, 64 bity;3.Zamawiający informuje iż potencjalne nowe lokalizacje będą dotyczyły wyłącznie obszaru Gminy Siechnice. Po stronie Wykonawcy będzie obowiązek zapewnienie technicznych możliwości dostępu do sygnału internetowego na obszarze gminy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości odmowy świadczenia usługi.4.Koszt zmiany lokalizacji ponosi Zamawiający. 5.Wykonawca, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz w trakcie realizacji umowy będzie zobowiązany do przestrzegania zapisów ustawy o ochronie danych osobowych. Zamawiający dopuszcza zmiany w treści umowy, których nie można było przewidzieć lub przyczyny nie leżą po stronie Zamawiającego, a w szczególności odnoszące się do zmiany lokalizacji dostarczenia sygnału internetowego w związku z rezygnacją lub brakiem możliwości uczestnictwa w projekcie ze strony poszczególnych Beneficjantów Ostatecznych projektu. Dopuszcza się również zmiany w sprzęcie aktywnym wynikające z nie dostępności oferowanego produktu z zastrzeżeniem, że oferowane parametry muszą spełniać wymagania minimalne oferowanego w postępowaniu przetargowym lub muszą być lepsze. 6.Wykonawca musi podać osobno koszty wykonania zamówienia - opłata za montaż i opłata za dostawę sygnału, zgodnie z formularzem ofertowym.7.Przedmiot zamówienia obejmuje montaż, konfigurację i dostawę sygnału internetowego o parametrach określonych w dalszej części. Zamawiający nie stawia warunków związanych z formą dostarczanego sygnału (droga radiowa, łącze kablowe) z zastrzeżeniem konieczności utrzymania wyznaczonej przepustowości łącza.8.Zamawiający dopuszcza podłączenie sygnału internetowego do komputera łączem typu USB.9.Zamawiający oraz użytkownicy końcowi nie będą podpisywali żadnych dodatkowych umów gwarantujących poprawne wykonanie przedmiotu zamówienia do czasu trwania projektu, tj. dostarczenie sygnału - do 10 dni od dnia podpisania umowy, dostawa sygnału - przez 12 miesięcy od dnia dostarczenia sygnału. Wykonawca odpowiedzialny będzie za usuwanie usterek niezawinionych przez użytkownika komputera i związanych tylko i wyłącznie z dostępem do sygnału internetowego.10.Podstawową umową regulującą realizację całego przedmiotu zamówienia stanowi wzór umowy załączony do oferty przez Zamawiającego.II.Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Wykonawca dokona podłączenia sygnału internetowego w lokalach użytkowników końcowych. 2.W kwestii technicznego montażu Wykonawca będzie się kontaktował z użytkownikiem końcowym.3.Płatność za montaż sygnału internetowego zostanie uregulowana z chwilą realizacji dostępu do Internetu do wszystkich lokalizacji, które będą potwierdzone protokołem odbioru przez Wykonawcę i Zamawiającego. 4.Termin płatności za ten etap prac wynosi 30 dni licząc od dnia poprawnego wystawienia faktury VAT.5.Płatność za sygnał internetowy będzie regulowana w okresach miesięcznych.6.Terminy płatności za dostawę sygnału internetowego wynoszą 30 dni licząc od dnia poprawnego wystawienia faktury VAT.7. Dostawca sygnału internetowego jest zobowiązany do usunięcia usterki w postaci braku sygnału internetowego bez względu na jego przyczynę u użytkownika końcowego w czasie .dni (zgodnie z ofertą nie dłużej jednak niż 3 dni robocze) od dnia zgłoszenia. Zamawiający zastrzega możliwość przedłużenia tego okresu o czas naprawy urządzeń na które udzielona jest gwarancja producenta.8.Użytkownik końcowy i Zamawiający nie będzie podpisywał żadnej dodatkowej umowy z dostawcą sygnału internetowego. Realizacja tego zakresu usług będzie określała umowa pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. 9.Wykonawca realizuje serwis wynikający z przedmiotu zamówienia w terminach zawartych w umowie.III.Serwis:1.Dostępność telefoniczna do linii pomocy czynnej 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.2.W przypadku braku możliwości usunięcia wady lub usterki w sposób zdalny ich usunięcie musi nastąpić w ciągu . (zgodnie z ofertą nie dłużej jednak niż 3 dni robocze) od dnia zgłoszenia. Zamawiający zastrzega możliwość przedłużenia tego okresu o czas naprawy urządzeń na które udzielona jest gwarancja producenta.3.Wymiana uszkodzonych lub wadliwych części odpowiadających za łącze internetowe z wyłączeniem karty sieciowej, Wykonawca dokona na koszt własny. Czas realizacji 5 dni roboczych od chwili stwierdzenia uszkodzenia wymagającego naprawę (z możliwością przedłużenia tego okresu o czas naprawy urządzeń na które udzielona jest gwarancja producenta). Komputery użytkowników końcowych są już wyposażone w karty sieciowe.4.Z każdej czynności serwisowania konieczny jest protokół potwierdzający wykonanie usługi podpisany przez użytkownika końcowego i Wykonawcę. W przypadku gdy naprawa wykonywana jest zdalnie potwierdzenie jej wykonania nie wymaga podpisu użytkownika końcowego.5.Zamawiający we własnym zakresie będzie dokonywał kontroli sposobu i zakresu serwisowania urządzeń aktywnych i oprogramowania przez Wykonawcę.6.Wykonawca udziela gwarancji na czas trwania dostawy sygnału na poprawne funkcjonowania sygnału zgodnie z dokumentem gwarancyjnym (załącznik nr 8).IV.Wymagania techniczne: 1.Zalecana wizja lokalna warunków technicznych w miejscach zamieszkania użytkownika końcowego.* 2.Montaż fizyczny wszystkich elementów koniecznych do uruchomienia sygnału internetowego (okablowanie, korytka, urządzenia aktywne, montaż w pomieszczeniach, montaż w punktach dystrybucyjnych, itd.).3.Naprawa wszelkich uszkodzeń powstałych przy montażu elementów koniecznych do uruchomienia sygnału.4.Konfiguracja łącza (konfiguracja dostępu na serwerach dostępowych Wykonawcy, uruchomienie sygnału).5.Minimalne parametry dla połączenia: szybkość transmisji do komputera klienta 512 kb/s, szybkość transmisji od komputera klienta 64 kb/s (nie dotyczy łączy realizowanych w oparciu o technologie radiowe (np. CDMA) w lokalizacjach gdzie niemożliwe jest zrealizowanie dostawy sygnału w oparciu o łącze kablowe).6.Brak limitu transferu danych (zarówno pobieranych jak i wysyłanych).7.Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia ponosi Wykonawca

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Burmistrz Siechnic
Ulica ul. Jana Pawła II 12
Nr domu 12
Miejscowość Siechnice
Kod Pocztowy 55-011
Województwo dolnośląskie
Tel 71 391 91 01
Fax 71 786 09 07
Internet www.siechnice.gmina.pl
Regon 93193512900000
E-mail zp@umsiechnice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa Pzp)
Potencjał warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje sprzętem niezbędnym do realizacji niniejszego zadania, sprzęt spełnia warunki
Sytuacja warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 7 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające dokument gwarancyjny, Oświadczenie, że wykonywanie dostawy sygnału internetowego będzie spełniało spełnia wszystkie parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego
Inne dokumenty oświadczenie o zaakceptowaniu warunków przetargu.Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), jeżeli zaistnieje taka sytuacja, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy - stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Oferta konsorcjum musi spełniać następujące wymagania:zawierać odrębne i niezależne dla każdego uczestnika konsorcjum wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej;podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum.Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i inne dokumenty w imieniu wykonawcy, jeżeli jest to osoba nie wykazana w rejestrze.Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w imieniu wykonawcy, jeżeli wykonawca występuje jako spółka cywilna a oferta nie jest podpisywana przez członków spółki cywilnej.Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy; zmiana terminu rozpoczęcia świadczenia usługi pod warunkiem wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy.Zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym; zmniejszenie zakresu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym.W razie wystąpienia okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy nie mogły przewidzieć, a spowodowane one są zmianami przepisów prawa, które nastąpiły podczas wykonywania umowy.Zmiana miejsca świadczenia usługi (lokalizacji) w przypadku zmiany miejsca zamieszkania beneficjenta lub zmiana osoby beneficjenta i wprowadzenie nowego miejsca świadczenia usługi (lokalizacji) - wymienionego w załączniku nr 1 do umowy. Dopuszcza się zmiany w sprzęcie aktywnym wynikające z nie dostępności oferowanego produktu z zastrzeżeniem, że oferowane parametry muszą spełniać wymagania minimalne oferowanego w postępowaniu przetargowym lub muszą być lepsze.Zamawiający dopuszcza zmianę podatku VAT jeżeli zmianie ulegnie obowiązująca stawka podatku VAT i będzie to powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę
Kod kryterium B
Kryt 1p 96
Kryt 2 serwis
Kryt 2p 4
Adres strony internetowej siwz www.siechnice.gmina.pl
Adres uzyskania siwz Gmina Siechnice, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice
Data składania wniosków 21/07/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Gmina Siechnice, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, kancelaria parter
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)