Dostawa żywności na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno - Szkolno - Przedszkolnym w Pawłowiczkach

Data publikacji 2015-11-23
Data zakończenia 2015-12-04 10:00:00
Instytucja Zespół Gimnazjalno-Szkolno-Przedszkolny
Miejscowość Pawłowiczki
Województwo opolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Cukier,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego,
  • Urządzenia do nadawania audycji

Szczegóły

Numer ogłoszenia 315282 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 151100002, 151300008, 151120006, 158000006, 155000003, 152200006, 153000001, 158100009, 154000002, 153300000, 156000004, 158316008, 32121001, 32211117, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa żywności na potrzeby ZGSP w Pawłowiczkach w celu przygotowania posiłków w stołówce znajdującej się w Zespole Gimnazjalno - Szkolno -Przedszkolnym w Pawłowiczkach, ul. Korfantego 3, 47-280 Pawłowiczki z podziałem na 14 części tj.:
1) Część nr 1 - Dostawa drobiu
2) Część nr 2 - Dostawa produktów mięsnych
3) Część nr 3 - Dostawa ryb mrożonych
4) Część nr 4 - Dostawa deserów
5) Część nr 5 - Dostawa świeżych jaj kurzych
6) Część nr 6 - Dostawa warzyw i owoców
7) Część nr 7 - Dostawa ziemniaków i buraczków czerwonych świeżych
8) Część nr 8 - Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich
9) Część nr 9 - Dostawa różnych produktów spożywczych w opakowaniach
10) Część nr 10- Dostawa przypraw
11) Część nr 11- Dostawa artykułów spożywczych sypkich
12) Część nr 12- Dostawa produktów głęboko mrożonych
13) Część nr 13- Dostawa miodu naturalnego
14) Część nr 14- Dostawa nabiału

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 - Formularz cenowy odpowiednio do części. Nazwy własne podane w formularzu cenowym, które stanowią załącznik do siwz należy rozumieć, jako preferowanego typu i zostały podane przez zamawiającego tylko przykładowo. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Nazwa takiego oferowanego produktu musi znaleźć się w ofercie.

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 1 - Formularz cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 2 - Formularz cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 3 - Formularz cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 4 - Formularz cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str.5 - Formularz cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 6 - Formularz cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 7 - Formularz cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 8 - Formularz cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 9 - Formularz cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 10 - Formularz cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 11 - Formularz cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 12 - Formularz cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 13 - Formularz cenowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 2 str. 14 - Formularz cenowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Gimnazjalno-Szkolno-Przedszkolny
Ulica ul. Korfantego 3
Nr domu 3
Miejscowość Pawłowiczki
Kod Pocztowy 47-280
Województwo opolskie
Tel 0-77 4874116
Fax 0-77 4874116
Internet www.zgsppawlowiczki.pl
Regon 53245466300000
E-mail zgsp_pawlowiczki@op.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Szkoły publiczne
Rodzaj zam inny Szkoły publiczne
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 14
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wiedza Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Potencjał Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zdolne Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sytuacja Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -załącznik. nr 1 ), 2) wypełniony formularz cenowy (wg załączonego wzoru -załącznik nr 2 ), 3) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 4) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej( wg załączonego wzoru - załącznik nr 5a lub 5b)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.zgsppawlowiczki.pl oraz www.pawlowiczki.pl/bip2/
Adres uzyskania siwz Zespół Gimnazjalno - Szkolno - Przedszkolny w Pawłowiczkach ul. Korfantego 3, 47 - 280 Pawłowiczki (sekretariat).
Data składania wniosków 04/12/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Zespół Gimnazjalno - Szkolno - Przedszkolny w Pawłowiczkach ul. Korfantego 3, 47 - 280 Pawłowiczki (sekretariat).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)