Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
|
Ulica |
ul. Biernackiego 9
|
Nr domu |
9
|
Miejscowość |
Lublin
|
Kod Pocztowy |
20-089
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
81 740 86 14
|
Fax |
81 740 39 34
|
Internet |
www.janbozy.lublin.pl (lub przez www.spszw.lublin.pl)
|
Regon |
43099240200000
|
E-mail |
zamowienia@spszw.lublin.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
5
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/03/2017
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokument przedłożony przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit b) na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. a). Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, posiadanie wymaganej prawem aktualnej decyzji państwowego powiatowego inspektora sanitarnego lub państwowego granicznego inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu w zakresie rodzaju żywności objętej przedmiotem zamówienia, o której mowa w z art. 61 i 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594).
|
Wiedza |
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. b) SIWZ.
Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej dwóch zamówień, w tym przynajmniej jedna z wykazanych dostaw zrealizowana była dla zakładu żywienia zbiorowego typu zamkniętego, których przedmiotem była dostawa mięsa i artykułów wędliniarskich (Zad. nr 1) dostawa mięsa drobiowego (Zad. nr 2) dostawa mleka i artykułów mleczarskich (Zad. nr 3), dostawa ryb przetworzonych i konserw (Zad. nr 4), pieczywa i artykułów piekarskich (Zad. nr 5) odpowiednio, o łącznej wartości nie mniejszej niż: 605 553,74 zł, w przypadku składania ofert na wszystkie zadania, a w przypadku składania ofert na wybrane zadania, o wartości nie niższej niż wartość zadania, na które jest składana oferta:
Numer Zadania Dostawa o wartości w PLN
1 - 234 213,75;
2 - 33 750,00;
3 - 262 065,00;
4 - 11 355,00;
5 - 64 170,00;
Łącznie: 605 553,74.
|
Potencjał |
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. c) SIWZ.
Zamawiający uzna za spełnienie warunku udziału w postępowaniu dysponowanie co najmniej dwoma środkami transportu do przewozu żywności.
|
Zdolne |
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. c) SIWZ
|
Sytuacja |
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. d) SIWZ
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu, określonego w Zad. 1-5, zawierają Załączniki Nr 1-5 do SIWZ. Ponadto Zamawiający wymaga, aby:
9.1. Samochody dostawcze niezbędne do realizacji zamówienia były dopuszczone do przewozu żywności przez uprawniony do tego podmiot, a realizacja dostaw odbywała się będzie zgodnie z wymaganiami sanitarnymi, a w przypadku artykułów żywnościowych wymagających zachowania właściwych warunków chłodniczych, również zapewnienia właściwego ciągu temperaturowego (zad. 1-4), zgodnie z zaleceniem producenta.
9.2 Wszystkie dostarczane artykuły żywnościowe odpowiadały warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi Polskimi Normami lub równoważnymi, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, podlegającym wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej i przestrzeganiu zasad higieny, a Wykonawca winien wdrażać lub posiadać wdrożony system HACCP, zgodnie z art. 59 i 73 Obwieszczenia Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 8 kwietnia 2015 r. (Dz. U. poz. 594), w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
9.3. Oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymagania Zamawiającego w zakresie wymagań granicznych opisanych w zestawieniu parametrów granicznych, określonych w Załącznikach nr 1-5 do SIWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest również do załączenia wraz z ofertą nw. dokumentów:
9.4. Oświadczenia Wykonawcy, iż samochody dostawcze niezbędne do realizacji zamówienia są dopuszczone do przewozu żywności przez uprawniony do tego podmiot, a realizacja dostaw odbywać się będzie zgodnie z wymaganiami sanitarnymi, a w przypadku artykułów żywnościowych wymagających zachowania właściwych warunków chłodniczych, również zapewnienia właściwego ciągu temperaturowego (zad. 1-4), zgodnie z zaleceniem producenta.
9.5. Oświadczenia Wykonawcy, iż wszystkie dostarczane artykuły żywnościowe będą odpowiadać warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi Polskimi Normami lub równoważnymi, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, podlegającym wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej i przestrzeganiu zasad higieny, a Wykonawca winien wdrażać lub posiadać wdrożony system HACCP, zgodnie z art. 59 i 73 Obwieszczenia Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 8 kwietnia 2015 r. poz. 594, w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
Wzór ww. oświadczeń, stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ.
9.6. Prawidłowo wypełnione tabele parametrów granicznych, określone w Załącznikach nr 1-4 do SIWZ, z zaznaczeniem właściwej kolumny TAK lub NIE dla każdego z parametrów/warunków.
|
Inne dokumenty |
WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA:
8.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i takie pełnomocnictwo powinni dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno:
- jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania
- wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia
- każdy z Wykonawców udzielających pełnomocnictwa musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa, zgodnie z zasadą reprezentacji.
8.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum lub każdy ze wspólników wchodzących w skład spółki cywilnej oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, tzn. każdy z nich z osobna musi złożyć oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt. 6.
Dokumenty wymienione w pkt. 5.3. konsorcjanci lub wspólnicy mogą złożyć wspólnie. Kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy wchodzącego w skład konsorcjum lub spółki cywilnej muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego wykonawcę (konsorcjanta lub wspólnika).
8.3. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
8.4. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadku:
a) zmiany sposobu konfekcjonowania (wielkość opakowania) - nastąpi przeliczenie ilości na odpowiednią ilość opakowań oraz sztuk w opakowaniu.
b) zmiany nazwy produktu, nazwy producenta, gramatury opakowania - przy niezmienionym produkcie,
c) zmiany danych podmiotów zawierających umowę ( np. w wyniku przekształceń, przejęć).
Po stronie Wykonawcy leży obowiązek udokumentowania powyższych okoliczności.
2. W okresie obowiązywania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. Strony umowy sporządzą wówczas stosowny aneks do umowy, przy czym nowa stawka podatku VAT obowiązywała będzie po dniu podpisania aneksu przez Strony umowy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Czas wymiany zakwestionowanego produktu
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.janbozy.lublin.pl (lub przez www.spszw.lublin.pl)
|
Adres uzyskania siwz |
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9, 20-089,Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. nr 12A.
|
Data składania wniosków |
04/12/2015
|
Godzina składania wniosków |
14:00
|
Miejsce |
Kancelaria Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9, 20-089 (w budynku administracyjnym pok. 27) lub drogą pocztową ( na własne ryzyko)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|