BZP.271.84.2015 świadczenie usług dostępu do Internetu na terenie Gminy Miasto Zakopane w ramach realizacji projektu www.okno na świat 2 eInclusion w Gminie Miasta Zakopane.

Data publikacji 2015-11-26
Data zakończenia 2015-12-04 12:00:00
Instytucja Gmina Miasta Zakopane
Miejscowość Zakopane
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia sieciowe,
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 173811 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724000004, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu do Internetu na terenie Gminy Miasto Zakopane na potrzeby beneficjentów ostatecznych w ramach realizacji projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Priorytet: VIII. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie: 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu eInclusion realizowane jest na podstawie umowy zawartej z Władzą Wdrażającą Programy Europejskie nr POIG.08.03.00-12-524/12-00 z dnia 04 lipca 2014 roku.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
Świadczenie usług dostępu do Internetu u beneficjentów ostatecznych ( 60 gospodarstw domowych na terenie gminy Miasto Zakopane) i do dwóch jednostek oświatowych podległych Gminie Miasto Zakopane oraz zapewnienie wsparcia technicznego beneficjentów i usługi serwisowania -zapewnienie trwałości polegającej na konfiguracji, bieżącym utrzymaniu oraz naprawy i wymiany urządzeń umożliwiających przesył Internetu zainstalowanych u beneficjentów w chwili ich awarii na własny koszt.

Wykaz urządzeń zainstalowanych u beneficjentów ostatecznych:

Rodzaj zastosowanego połączenia z Internetem (np. Wi-Fi, LTE, światłowód itp.)
Router, modem, antena itp. Nazwa urządzenia (producent) MODEL
CPE MikroTik RouterBoard SXT 5NDR2
Zestaw WISP Cyberbajt CyberBridge Lite 23 RB911150 Mbps
Router Wi-FI TP-LINK TP-WR841N


Lista adresów beneficjentów ostatecznych

L.p.Adres zamieszkania
1.ul. Asnyka, Zne
2.ul. Bachledy, Zne
3.ul. Chałubińskiego, Z-ne
4.ul. Chłabówka, Z-ne
5.ul. Chramcówki, Z-ne
6.ul. Chramcówki, Z-ne
7.ul. Chyców Potok, Z-ne
8.ul. Ciągłówka, Z-ne
9.ul. Cyrhla, Z-ne
10.ul. Dr. Do Wantuli, Z-ne
11.ul. Droga na Bystre, Z-ne
12.ul. Galicowka, Z-ne
13.ul. Harenda, Z-ne
14.ul. Jagiellońska, Z-ne
15.ul. Jaszczurówka, Z-ne
16.ul. Kamieniec, Z-ne
17.ul. Kasprowicza, Z-ne
18.ul. Kasprusie, Z-ne
19.ul. Krupówki, Z-ne
20.ul. Krzeptówki, Z-ne
21.ul. Kuźnice, Z-ne
22.ul. Łukaszówki, Z-ne
23.ul. Małaszyńskiego , Z-ne
24.ul. ul. Nowotarska, Z-ne
26.ul. Olcza Walkosze, Z-ne
27.ul. Piaseckiego, Z-ne
28.ul. Pod Lipkami, Z-ne
29.ul. Sienkiewicza, Z-ne
30.ul. Skibówki, Z-ne
31.ul. Słoneczna, Z-ne
32.ul. Spyrkówka, Z-ne
33.ul. Walkosze, Z-ne
34.ul. Zwijacza, Z-ne
35.ul.Choćkowskie, Z-ne
36.ul.Klusie, Z-ne
37.ul.Makuszyńskiego, Z-ne
38.ul.Piłsudskiego, Z-ne

Wykaz urządzeń zainstalowanych w placówkach oświatowych:
Rodzaj zastosowanego połączenia z Internetem (np. Wi-Fi, LTE, światłowód itp.)
Router, modem, antena itp. Nazwa urządzenia (producent) MODEL
Zestaw WISP Cyberbajt CyberBridge 19 RB911G 300 MBPS
Router MikroTik RB2011
AP Ubiquiti Unifi
Switch TP-LINK TL-SF1048
Szafa RACK SIGNAL Szafa RACK 19 6Uwisząca
Patch Panel DIPOL Patch Panel 1U 24 port 5e
Lista adresów placówek oświatowych:
Gimnazjum nr 2 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Zakopanem, ul. Sinkiewicza 27
Gimnazjum nr 3 im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Zakopanem, ul. Janosówka 15a


Czas na usunięcie awarii sprzętu umożliwiającego przesył Internetu , od momentu jej zgłoszenia przez Zamawiającego do momentu jej usunięcia nie może być dłuższy niż 72 godziny. Zamawiający będzie zgłaszał awarie e-mailem pod adres wskazany przez Wykonawcę. Wykonawca każdorazowo potwierdzi otrzymanie takiego zgłoszenia. Takie potwierdzenie maila będzie uważane za dowód przyjęcia zgłoszenia awarii Zamawiający.

W ramach obsługi serwisowej dotyczącej dostępu do Internetu Wykonawca zapewnia Zamawiającemu usuwanie awarii łączy w czasie nie dłuższym niż 72 godziny od momentu zgłoszenia awarii tj. w przypadku wystąpienia przerwy w świadczeniu usługi dłuższej niż 8 h dziennie oddzielnie dla każdej lokalizacji oraz usuwanie nieprawidłowości w pracy łączy tj. świadczenia usługi poniżej wymaganego poziomu jakości określonego w SIWZ wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy


Wymagane parametry Internetu dla 60 beneficjentów ostatecznych projektu:
-Stały dostęp do sieci Internet (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu).
-Brak limitów wysyłania i pobierania danych.
-Dostępność usługi na poziomie min 95%.
-Transfer do komputera (download) dla Klientów indywidualnych- 6Mb/s, jednak niemniej niż 512 kbit/s
-Transfer od komputera (upload) - minimum 128 Kb/s.


Wymagane parametry Internetu dla placówek oświatowych:
-Stały dostęp do sieci Internet (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu).
-Brak limitów wysyłania i pobierania danych.
-Dostępność usługi na poziomie min 95%.
-Transfer do punktu zbiorczego sieci (portu wejściowego przełącznika) - min 20Mb/s,
-Transfer od punktu zbiorczego sieci (portu wyjściowego przełącznika) - min 2Mb/s.

Zamawiający najpóźniej dwa dni przed terminem zawarcia umowy przekaże Dostawcy listę uzupełnioną o nazwiska beneficjentów oraz numery telefonów.

Zamawiający zastrzega zmianę miejsca świadczenia usługi w tym przeniesienie sprzętu. Zamawiający będzie zgłaszał potrzebę zmiany lokalizacji świadczenia usług dostępu do Internetu w oficjalnym piśmie przesłanym pocztą pod adres wskazany przez Wykonawcę, czas na zmianę lokalizacji świadczonych usług do 7 dni roboczych

Zamawiający nie dopuszcza płatności za usługę z góry, tj. przed jej wykonaniem, Rachunki Faktury winny być dostarczane Zamawiającemu w terminie do 7 dni od zakończenia realizacji usługi - gdzie Zamawiający dopuszcza możliwość składania rachunków co miesiąc tj. za wykonanie usługi do ostatniego dnia poprzedniego miesiąca.

Zamawiający zastrzega co najmniej 14 dniowy termin płatności Rachunku Faktury

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasta Zakopane
Ulica ul. T. Kościuszki 13
Nr domu 13
Miejscowość Zakopane
Kod Pocztowy 34-500
Województwo małopolskie
Tel 018 2020448
Fax 018 2020448
Internet www.zakopane.eu
Regon 00065494800000
E-mail przetargi@um.zakopane.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2018
Wadium Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnego zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. nr 171,poz. 1800 z późn. zm.) Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1.Strony postanawiają, iż dokonują w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadkach zmiany: 1)stawki podatku od towarów i usług, 2)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 2.Jeżeli Wykonawca złoży wniosek w terminie do 30 dni od daty wystąpienia zmiany wyżej skazanych przepisów to zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian o których mowa w ust. 3.Jeżeli Wykonawca złoży wniosek po upływie 30 dni od daty wejścia w życie wyżej wskazanych przepisów to zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia złożenia wniosku. 4.W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1 wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 5.W przypadku zmiany, o której mowa w ust 1 pkt 2 wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 6.W przypadku zmiany, o którym mowa w ust 1 pkt 3 wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 7.Za wyjątkiem sytuacji o której mowa w ust. 1 pkt 1, wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga złożenia przez Wykonawcę oprócz wniosku także dokumentów uzasadniających wnioskowaną wysokość dodatkowych koszów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust 1 pkt 2 i 3. Zamawiający w terminie 7 dni od daty ich otrzymania, zobowiązany jest do dokonania ich oceny pod kątem czy potwierdzają wnioskowaną zmianę wynagrodzenia.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatnosci faktury
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
Adres uzyskania siwz Wydział Rozwoju Lokalnego i Współpracy Europejskiej Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane
Data składania wniosków 04/12/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Biuro ds zamówień publicznych pok.8 Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt www.okno na świat 2 - eInclusion w Gminie Miasto Zakopane -projekt współfinansowany z ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA 2007-2013 Priorytet 8 - Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3. - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)