Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i akcesoriów komputerowych

Data publikacji 2015-11-27
Data zakończenia 2015-12-07 12:00:00
Instytucja Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 174961 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301243007, 302372001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i akcesoriów komputerowych.
Na część I zamówienia składa się dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz kserokopiarek.
Na część II zamówienia składa się dostawa akcesoriów komputerowych.

Opis

dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz kserokopiarek.dostawa akcesoriów komputerowych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
Ulica ul.Tamka 1
Nr domu 1
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-349
Województwo mazowieckie
Tel 22 578 47 01/02
Fax 22 578 47 47
Internet www.ohp.pl
Regon 00700128000000
E-mail komendaglownaohp@ohp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowa jednostka budżetowa
Rodzaj zam inny Państwowa jednostka budżetowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 7
Wadium Wykonawca przystępujący do I części postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100).
Zaliczka Nie
Wiedza Część I postępowania: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej 2 dostawy których przedmiotem były dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 90 000,00 zł brutto.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; 2) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy; 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; 4) zmiany ustawowej stawki podatku VAT; w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy; 5) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, które mają wpływ na sposób lub terminy realizacji przedmiotu umowy (w szczególności zmiany zakresu realizacji zamówienia)
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.ohp.pl
Adres uzyskania siwz http://bip.ohp.pl/ohp/zamowienia-publiczne/zamowienia-wszczete
Data składania wniosków 07/12/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy, ul. Tamka 1, 00-349 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zamówienie jest finansowane ze środków budżetu państwa oraz ze środków Funduszu Pracy. 2. Termin Wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i jest zależny od złożonej ofert.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)