Data publikacji |
2015-11-27 |
Data zakończenia |
2015-12-07 12:00:00 |
Instytucja |
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi |
Miejscowość |
Łódź |
Województwo |
łódzkie |
Branża |
- Komputery osobiste,
- Ekrany i konsole komputerowe,
- Sprzęt peryferyjny,
- Różny sprzęt komputerowy,
- Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
- Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów,
- Systemy operacyjne
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
322346 / 2015 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
302360002, 302133008, 302131006, 302313000, 302321108, 483100004, 302374106, 486200000, 429620007 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa komputerów stacjonarnych wraz z myszką, klawiaturą, monitorem LCD wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym, komputerów przenośnych (notebooków) wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym i drukarek przenośnych wraz z baterią oraz zakup, dostawa i instalacja wraz z konfiguracją urządzeń wielofunkcyjnych A3 (kserokopiarka, drukarka, skaner) i urządzenia wielofunkcyjnego A3 (kserokopiarka, drukarka, skaner, faks) wraz z dodatkowym kompletem tonerów do każdego urządzenia (pomijając komplet startowy) o najwyższej możliwej pojemności na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi według poniższego zestawienia:
Część nr 1 zamówienia
1) Komputer stacjonarny wraz z myszką, klawiaturą, monitorem LCD, oprogramowaniem systemowym i biurowym - 10 sztuk,
2) Komputer przenośny (notebook) wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym - 16 sztuk,
Część nr 2 zamówienia
1) Urządzenie wielofunkcyjne A3 (kserokopiarka, drukarka, skaner) wraz z dodatkowym kompletem tonerów - 4 sztuki,
2) Urządzenie wielofunkcyjne A3 (kserokopiarka, drukarka, skaner, faks) wraz z dodatkowym kompletem tonerów - 1 sztuka.
3) Drukarka przenośna wraz z baterią - 7 sztuk.
2.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia do budynku Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi znajdującego się w Łodzi przy ul. Dubois 118, własnym transportem wraz
z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego i dokonać instalacji wraz z konfiguracją urządzeń wielofunkcyjnych A3 na własny koszt, bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane oraz wolne od wad fizycznych i prawnych.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający elementy składowe o minimalnych parametrach i wymaganiach technicznych oraz funkcjonalnych, a także okres i warunki serwisu gwarancyjnego określone zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Opis1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa komputerów stacjonarnych wraz z myszką, klawiaturą, monitorem LCD wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym - 10 sztuk oraz komputerów przenośnych (notebooków) wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym - 16 sztuk.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający elementy składowe o minimalnych parametrach i wymaganiach technicznych oraz funkcjonalnych, a także okres i warunki serwisu gwarancyjnego określone zostały w Załączniku nr 1 SIWZ.1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup, dostawa i instalacja wraz z konfiguracją urządzeń wielofunkcyjnych A3 (kserokopiarka, drukarka, skaner) - 4 sztuki i urządzenia wielofunkcyjnego A3 (kserokopiarka, drukarka, skaner, faks) wraz z dodatkowym kompletem tonerów do każdego urządzenia (pomijając komplet startowy) oraz zakup i dostawa drukarek przenośnych wraz z baterią.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający elementy składowe o minimalnych parametrach i wymaganiach technicznych oraz funkcjonalnych, a także okres i warunki serwisu gwarancyjnego określone zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi
|
Ulica |
ul. Łąkowa 11
|
Nr domu |
11
|
Miejscowość |
Łódź
|
Kod Pocztowy |
90-562
|
Województwo |
łódzkie
|
Tel |
42 663 41 00
|
Internet |
www.wfosigw.lodz.pl
|
Regon |
10080479300000
|
E-mail |
rraj@wfosigw.lodz.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Samorządowa Osoba Prawna
|
Rodzaj zam inny |
Samorządowa Osoba Prawna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
14
|
Wadium |
1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
1) 3 500,00 zł składając ofertę na Część nr 1 zamówienia,
2) 1 900,00 zł składając ofertę na Część nr 2 zamówienia,
3) 5 400,00 zł składając ofertę łącznie na Część nr 1 i 2 zamówienia.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu,
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) w gwarancjach bankowych,
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
3. Wadium w pieniądzu zostanie uznane za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert wpłynie przelewem na konto Zamawiającego (uznany zostanie rachunek Zamawiającego): Bank Gospodarstwa Krajowego
w Warszawie Oddział w Łodzi nr 18 1130 1163 0014 7017 9320 0011. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu (przelew) należy załączyć do składanej oferty.
4. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe, poręczenia bankowe lub poręczenia udzielane przez podmioty wymienione powyżej w punkcie 2e winny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz wystawione na Zamawiającego, a także zawierać nazwę postępowania oraz zapis mówiący, iż gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie, bezwarunkowo
i na pierwsze żądanie Zamawiającego do zapłaty pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
5. Oryginały dokumentów stwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty. Zaleca się, aby dokument ten został złożony w sposób umożliwiający Zamawiającemu jego zwrot (np: w oddzielnej kopercie).
6. Wadium składane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z tych Wykonawców.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza
z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy - Prawo zamówień publicznych.
8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie zapisów pkt.7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z przepisami określonymi w art. 46 ust. 4a i/lub ust. 5 ustawy- Prawo zamówień publicznych.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie w/w warunku.
|
Wiedza |
1) Część nr 1 zamówienia
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 3 zamówienia o wartości min. 100 000,00 zł brutto każde, które polegały na dostawie komputerów stacjonarnych i/lub przenośnych.
2) Część nr 2 zamówienia
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 3 zamówienia o wartości min. 50 000,00 zł brutto każde, które polegały na dostawie urządzeń wielofunkcyjnych i/lub drukarek.
|
Potencjał |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie w/w warunku.
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie w/w warunku.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie w/w warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1.Oświadczenie osoby uprawnionej do reprezentacji firmy (pełnomocnictwo) upoważniające do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru lub ewidencji. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis (lub czytelny podpis).Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie
w formie kopii, Zamawiający wymaga by jego zgodność z oryginałem poświadczył notariusz.
2.Strona tytułowa oferty wg. załącznika nr 2 do SIWZ.
3.Formularz oferty wg. załącznika nr 3 do SIWZ (w przypadku składania oferty częściowej Wykonawca załącza ten formularz oferty na którą część składa ofertę przetargową).
4. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy PZP, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej wg załącznika nr 7 do SIWZ
5.Dowód wniesienia wadium.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian technicznych i technologicznych
w zamawianym sprzęcie, w przypadku, gdy wystąpi niedostępność na rynku niezbędnego do wykonania przedmiotu umowy sprzętu wskazanego w ofercie, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tego sprzętu. Warunkiem wprowadzenia tej zmiany jest dostarczenie sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych niż te, które wskazane zostały
w ofercie Wykonawcy i cena sprzętu o nowych parametrach technicznych nie ulegnie zwiększeniu.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia (wydłużenia) terminu dostawy przedmiotu zamówienia informując o tym wcześniej Wykonawcę, jeśli zmiany te spowodowane są względami organizacyjnymi po stronie Zamawiającego.
3.Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych powyżej nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany w umowie.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.wfosigw.lodz.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi
ul. Łąkowa 11, 90 - 562 Łódź, pokój nr B - 201.
|
Data składania wniosków |
07/12/2015
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi
ul. Łąkowa 11, 90 - 562 Łódź - Kancelaria.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|