Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych wraz z oprogramowaniem, monitorów, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek przenośnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.

Data publikacji 2015-11-27
Data zakończenia 2015-12-07 12:00:00
Instytucja Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów,
  • Systemy operacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 322346 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002, 302133008, 302131006, 302313000, 302321108, 483100004, 302374106, 486200000, 429620007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa komputerów stacjonarnych wraz z myszką, klawiaturą, monitorem LCD wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym, komputerów przenośnych (notebooków) wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym i drukarek przenośnych wraz z baterią oraz zakup, dostawa i instalacja wraz z konfiguracją urządzeń wielofunkcyjnych A3 (kserokopiarka, drukarka, skaner) i urządzenia wielofunkcyjnego A3 (kserokopiarka, drukarka, skaner, faks) wraz z dodatkowym kompletem tonerów do każdego urządzenia (pomijając komplet startowy) o najwyższej możliwej pojemności na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi według poniższego zestawienia:
Część nr 1 zamówienia
1) Komputer stacjonarny wraz z myszką, klawiaturą, monitorem LCD, oprogramowaniem systemowym i biurowym - 10 sztuk,
2) Komputer przenośny (notebook) wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym - 16 sztuk,
Część nr 2 zamówienia
1) Urządzenie wielofunkcyjne A3 (kserokopiarka, drukarka, skaner) wraz z dodatkowym kompletem tonerów - 4 sztuki,
2) Urządzenie wielofunkcyjne A3 (kserokopiarka, drukarka, skaner, faks) wraz z dodatkowym kompletem tonerów - 1 sztuka.
3) Drukarka przenośna wraz z baterią - 7 sztuk.
2.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia do budynku Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi znajdującego się w Łodzi przy ul. Dubois 118, własnym transportem wraz
z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego i dokonać instalacji wraz z konfiguracją urządzeń wielofunkcyjnych A3 na własny koszt, bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane oraz wolne od wad fizycznych i prawnych.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający elementy składowe o minimalnych parametrach i wymaganiach technicznych oraz funkcjonalnych, a także okres i warunki serwisu gwarancyjnego określone zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ.

Opis

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa komputerów stacjonarnych wraz z myszką, klawiaturą, monitorem LCD wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym - 10 sztuk oraz komputerów przenośnych (notebooków) wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym - 16 sztuk.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający elementy składowe o minimalnych parametrach i wymaganiach technicznych oraz funkcjonalnych, a także okres i warunki serwisu gwarancyjnego określone zostały w Załączniku nr 1 SIWZ.1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup, dostawa i instalacja wraz z konfiguracją urządzeń wielofunkcyjnych A3 (kserokopiarka, drukarka, skaner) - 4 sztuki i urządzenia wielofunkcyjnego A3 (kserokopiarka, drukarka, skaner, faks) wraz z dodatkowym kompletem tonerów do każdego urządzenia (pomijając komplet startowy) oraz zakup i dostawa drukarek przenośnych wraz z baterią.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający elementy składowe o minimalnych parametrach i wymaganiach technicznych oraz funkcjonalnych, a także okres i warunki serwisu gwarancyjnego określone zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi
Ulica ul. Łąkowa 11
Nr domu 11
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-562
Województwo łódzkie
Tel 42 663 41 00
Internet www.wfosigw.lodz.pl
Regon 10080479300000
E-mail rraj@wfosigw.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Samorządowa Osoba Prawna
Rodzaj zam inny Samorządowa Osoba Prawna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) 3 500,00 zł składając ofertę na Część nr 1 zamówienia, 2) 1 900,00 zł składając ofertę na Część nr 2 zamówienia, 3) 5 400,00 zł składając ofertę łącznie na Część nr 1 i 2 zamówienia. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium w pieniądzu zostanie uznane za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert wpłynie przelewem na konto Zamawiającego (uznany zostanie rachunek Zamawiającego): Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie Oddział w Łodzi nr 18 1130 1163 0014 7017 9320 0011. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu (przelew) należy załączyć do składanej oferty. 4. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe, poręczenia bankowe lub poręczenia udzielane przez podmioty wymienione powyżej w punkcie 2e winny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz wystawione na Zamawiającego, a także zawierać nazwę postępowania oraz zapis mówiący, iż gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze żądanie Zamawiającego do zapłaty pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5. Oryginały dokumentów stwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty. Zaleca się, aby dokument ten został złożony w sposób umożliwiający Zamawiającemu jego zwrot (np: w oddzielnej kopercie). 6. Wadium składane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z tych Wykonawców. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy - Prawo zamówień publicznych. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie zapisów pkt.7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z przepisami określonymi w art. 46 ust. 4a i/lub ust. 5 ustawy- Prawo zamówień publicznych.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie w/w warunku.
Wiedza 1) Część nr 1 zamówienia O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 3 zamówienia o wartości min. 100 000,00 zł brutto każde, które polegały na dostawie komputerów stacjonarnych i/lub przenośnych. 2) Część nr 2 zamówienia O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 3 zamówienia o wartości min. 50 000,00 zł brutto każde, które polegały na dostawie urządzeń wielofunkcyjnych i/lub drukarek.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie w/w warunku.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie w/w warunku.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie w/w warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1.Oświadczenie osoby uprawnionej do reprezentacji firmy (pełnomocnictwo) upoważniające do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru lub ewidencji. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis (lub czytelny podpis).Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga by jego zgodność z oryginałem poświadczył notariusz. 2.Strona tytułowa oferty wg. załącznika nr 2 do SIWZ. 3.Formularz oferty wg. załącznika nr 3 do SIWZ (w przypadku składania oferty częściowej Wykonawca załącza ten formularz oferty na którą część składa ofertę przetargową). 4. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy PZP, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej wg załącznika nr 7 do SIWZ 5.Dowód wniesienia wadium.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian technicznych i technologicznych w zamawianym sprzęcie, w przypadku, gdy wystąpi niedostępność na rynku niezbędnego do wykonania przedmiotu umowy sprzętu wskazanego w ofercie, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tego sprzętu. Warunkiem wprowadzenia tej zmiany jest dostarczenie sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych niż te, które wskazane zostały w ofercie Wykonawcy i cena sprzętu o nowych parametrach technicznych nie ulegnie zwiększeniu. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia (wydłużenia) terminu dostawy przedmiotu zamówienia informując o tym wcześniej Wykonawcę, jeśli zmiany te spowodowane są względami organizacyjnymi po stronie Zamawiającego. 3.Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych powyżej nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany w umowie.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.wfosigw.lodz.pl
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi ul. Łąkowa 11, 90 - 562 Łódź, pokój nr B - 201.
Data składania wniosków 07/12/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi ul. Łąkowa 11, 90 - 562 Łódź - Kancelaria.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)